Koronakuolemat viikoilla 45-48

Anonyymi-ap

45–47 kuolleiden määrä on ollut huomattavan korkea. Viikon 47 kuolleiden määrä viikon odotusajalla on koko pandemia-ajan korkein: 1 225.

Kuoli 582 Ruotsissa viikoilla 46-48.

Mistä johtuu, että Suomessa paljon enemmän?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010046816.html

Nyt kannattaa olla vain kotosalla ja käyttää naamasuojaa!

15

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin eilen ottamassa sekä korona- että kausi-influenssarokotteet. Vähän olen palellut tänään, ennenkin ollut paleluoire koronarokotteen jälkeen, mutta saunan lämpö äsken helpotti.
      Joo, eipä tee kyllä mieli ihmisten ilmoille, kun noista kuolemistakin kovasti on nyt uutisoitu !

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­N­y­m­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181534336

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mä en kuole koskaan, eikä minhuun tuu koronaakaa,,,

      • Anonyymi

        Kristallisydän kestää..jos on hyvä ihminen.


    • Anonyymi

      Hjuva vitsi

    • Tuo on niin taas tuota.

      Siis:
      ""Viikolta 45 on nyt tilastoitu 1 411 kuolemaa, mutta tämä luku tulee Tilastokeskuksen mukaan vielä nousemaan.
      Toki huomattavaa on, ettei Tilastokeskuksen tiedotteessa otettu kantaa ihmisten kuolinsyihin.""

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010044567.html

      Katsoin kansainvälisestä tilastosta, niin koronaan on Suomessa kuollut sillä viikolla 121 henkilöä.
      Nuo loput 1 290 ovat muita kuolemia joitten syihin ei Tilastokeskuksen tiedotteessa otettu kantaa.

    • Anonyymi

      Asun kerrostalossa jossa on lähes kaikki n70 - 90v ja vakituisia asujia pari nuorempaa paria köy töissä. Yksi jo muuten sairas 85+ kuoli piikitysten alettua en tiedä oliko piikin ottanut. 90v kukaan ei ole kuollut. Yksi ottanut 2 piikkiä ja jotain heikentymistä näyttää olevan. 2 kävelee ulkona kuten ennenkin. Minulla on muita haittaavia ,sairauksia olen nuorempi 70+ enkä.piikkejä ottanut. En sairastele flunssia.
      En tiedä kunnan kuolleista kun en tilaa lehtiä.

    • Anonyymi

      Itse olen jo vuosikymmeniä ollut lähinnä kotosalla, joskus harvoin näyttäydyn maailmalla. Olin tässä välillä käyttämättä kasvosuojaa, nyt käytän taas, milloin on "pakko" saapua ihmisten ilmoille.

      Olen ottanut vaaditut rokotukset. Muutama viikko sitten 5. koronarokote sekä myös eka kertaa kausi-influenssarokote. Tuo koronarokote suojaa vain 3-4 kuukautta. No, hyvä jos edes tuon verran. Eli maalis-huhtikuulla pitäisi taas olla valmiina uuteen rokotukseen?

      Mielestäni kannattaa ottaa, kun tällainen mahdollisuus meillä kerran on. Tulee ehkä huonommatkin ajat ja jolloin joudumme esim. kukin joka piikkimme itse maksamaan. Siihen ei sitten köyhimmillä ole varaakaan. Maailma ja yhteiskunnat menevät huonompaan suuntaan. Esim. hepatiittirokotus otetaan kolmesti, muutaman kuukauden välein ja kukin rokote pitää itse apteekista ostaa ja viedä kylmänä terv.asemalle, 70€. Mulla on nyt kolmas rokotus saamatta, kun tuli tämä korona, eikä terv.asemalle saanut tätä varten aikoja.

      • Anonyymi

        Olet siis lääke ja rokote putiikki uskovainen. Miten n munuaiset ja maksa arvot?.
        Ihminen ei tarvitse mitään piikkejä. Luojan antamat lääkkeet löytyy luonnosta.
        Luontais lääkkeet ja laitteet kiellettiin koska Rockefeller yms halusivat rahatmpous sairauksilla jne. Kierous ja psykopatia,korruptio lääkärit.
        Ihmiset jotka uskoo kaiken mitä kuule,e ja lukee.
        Ei terveys tule llääkkeistä. SIARAUS JA KUOLEMA NIISTÄ TULEE.


    • Anonyymi

      Flunssat ja muut kiertävät virukset tekevät vanhuksissa tuhoaan.

    • Anonyymi

      Joulun aika ihmisille vaikea varsinkin kun ikää ja sen viettää yksin kuin sama asia Juhannus. Ihmiset silloin sairastuu ja päättyvät sairalan vuode osastolle. Ei vanhuksella tarvii muuta olla kuin keuhkokuume ja se menen virtsarakon tulehdus,vai toisin päin.Kuolo korjaa kypsyneen viljan.

    • Anonyymi

      You Tubessa on hautausalan yrittäjän päiväkirja videoita.Jostain Savosta.

    • Anonyymi

      Mikä on koronatilanne nyt ? Mikään taho ei kerro kuinka suuri riski on viettää
      joulua yhdessä. Vaikka minähän siinä vanhimpana ja heikoimpana
      henkeni sitten heitän, jos tartunnan saan.
      Nuoremmilla on paremmat selviämisen mahdollisuudet.

      • Anonyymi

        On kyllä perin outoa että lukujen julkaisu loppui kuin seinään , mitään tietoa ei enään uutisista saa asian suhteen meillä tai maailmalla .


      • Tässä nyt THL tiedottaa.
        Liikkeellä runsaasti muitakin sänkyyn kaatavia hengitystietauteja kuin koronaa.
        Samat tutut ohjeet kuin on aina ollut ja jotka pitäisi olla jokaisen takaraivossa entuudestaan:

        ""THL JULKAISI viiden kohdan listan, joilla hengitystieinfektioita aiheuttavia viruksia voidaan estää.
        -Ota suositellut rokotukset – ne ovat paras keino suojautua vakavalta taudilta.
        -Sairasta kotona – myös joulun aikaan.
        -Pese kädet, yski ja aivasta hihaan – hengitystieinfektioita vältetään parhaiten huolehtimalla hygieniasta.
        -Arvioi oma riskisi, käytä tarvittaessa maskia ja pidä etäisyyttä.
        -Huolehdi sisätiloissa hyvästä ilmanvaihdosta.

        – Näillä keinoilla voidaan torjua virusten aiheuttamia hengitystieinfektioita, johtava asiantuntija Anna Katz muistuttaa.""

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010065006.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe