Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
Jodel ei toimi
18
5242
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä, varmaan pitää vain odotella päivitystä
- Anonyymi
Sama ongelma android-puhelimessa(Nothing Phone 2). Se alkoi tasan kello 00.00, joten se varmaan liittyy jotenkin kelloon. Olen kokeillut tyhjentää apin välimuistin ja datan, sekä poistaa koko sovelluksen tuloksetta.
- Anonyymi
Lisähavaintona kun muuttaa puhelimen kellon eiliseen, niin Jodel ei kaadu.
Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Okei eli muillakin samaa vikaa, sama täällä. Ei pysy käynnissä kuin sekunnin.
- Anonyymi
Venäjän kyberhyökkäys
- Anonyymi
Vaihdoin myös eilisen päivän puhelimeen niin toimii mutta ei näytä koska jodlaus on tehty. Kaikissa lukee 0s .
- Anonyymi
Itse ainakin oon sen verran riippuvainen, että kääk 😄
Onko täällä muita, joilla on vastaavanlainen riippuvuussuhde Jodeliin? - Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Androidilla sama.
- Anonyymi
Ratkaisu: lopeta sen käyttö
- Anonyymi
Täyttä huijaustahan tuo on koko systeemi! Aivan jumissa ei liiku minnekään!
- Anonyymi
Jodelin etusivulla ei näy mitään 🤔
- Anonyymi
Ei toimi vieläkään, nollasi sydämmet ja karmat. Sivu ei ole toiminnassa lukee vain.
- Anonyymi
kun yritän asentaa jodelin android kännyyn taikalinkin kautta
näytölle tulee viesti että asenna Jodel plus, en saa suljettua ko viestiä enkä siis pääse jodeliin, mikä juttu tää on - Anonyymi
miten suljen viestin "auta meitä pitämään jodel ilmaisena jne " miten saan ton viestin veke näytöltä kun ei oo mitään ruksia ?
- Anonyymi
Ratkaisu on muuttaa puhelimen asetuksista näytön zoomausta pienemmäksi, jolloin siihen ilmestyy näkyviin painike jossa lukee "Selvä". Jos teksti on siis isolle säädetty näytöllä, painike on piilossa ja jumittaa koko sovelluksen. Pitäisi laittaa vieritysominaisuus siihen pop-up ikkunaan. Bugi siis käytännössä. Virhe Jodelin ohjelmoinnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkaisu on muuttaa puhelimen asetuksista näytön zoomausta pienemmäksi, jolloin siihen ilmestyy näkyviin painike jossa lukee "Selvä". Jos teksti on siis isolle säädetty näytöllä, painike on piilossa ja jumittaa koko sovelluksen. Pitäisi laittaa vieritysominaisuus siihen pop-up ikkunaan. Bugi siis käytännössä. Virhe Jodelin ohjelmoinnissa.
Kiitos .tällä asia selvisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Olen ollut pari kuukautta ilman Jodelia, eikä asia olisi selvinnyt ilman, että löysin tämän viestin. Kummallista, että Jodelia itseään asia ei kiinnosta lainkaan, eikä heillä edes ole mitään verkkosivujen kautta toimivaa palautekanavaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185171- 472839
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302478Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231819- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101610Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231334Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101298- 961197