Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?
Jodel ei toimi
18
5447
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä, varmaan pitää vain odotella päivitystä
- Anonyymi
Sama ongelma android-puhelimessa(Nothing Phone 2). Se alkoi tasan kello 00.00, joten se varmaan liittyy jotenkin kelloon. Olen kokeillut tyhjentää apin välimuistin ja datan, sekä poistaa koko sovelluksen tuloksetta.
- Anonyymi
Lisähavaintona kun muuttaa puhelimen kellon eiliseen, niin Jodel ei kaadu.
Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Okei eli muillakin samaa vikaa, sama täällä. Ei pysy käynnissä kuin sekunnin.
- Anonyymi
Venäjän kyberhyökkäys
- Anonyymi
Vaihdoin myös eilisen päivän puhelimeen niin toimii mutta ei näytä koska jodlaus on tehty. Kaikissa lukee 0s .
- Anonyymi
Itse ainakin oon sen verran riippuvainen, että kääk 😄
Onko täällä muita, joilla on vastaavanlainen riippuvuussuhde Jodeliin? - Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Androidilla sama.
- Anonyymi
Ratkaisu: lopeta sen käyttö
- Anonyymi
Täyttä huijaustahan tuo on koko systeemi! Aivan jumissa ei liiku minnekään!
- Anonyymi
Jodelin etusivulla ei näy mitään 🤔
- Anonyymi
Ei toimi vieläkään, nollasi sydämmet ja karmat. Sivu ei ole toiminnassa lukee vain.
- Anonyymi
kun yritän asentaa jodelin android kännyyn taikalinkin kautta
näytölle tulee viesti että asenna Jodel plus, en saa suljettua ko viestiä enkä siis pääse jodeliin, mikä juttu tää on - Anonyymi
miten suljen viestin "auta meitä pitämään jodel ilmaisena jne " miten saan ton viestin veke näytöltä kun ei oo mitään ruksia ?
- Anonyymi
Ratkaisu on muuttaa puhelimen asetuksista näytön zoomausta pienemmäksi, jolloin siihen ilmestyy näkyviin painike jossa lukee "Selvä". Jos teksti on siis isolle säädetty näytöllä, painike on piilossa ja jumittaa koko sovelluksen. Pitäisi laittaa vieritysominaisuus siihen pop-up ikkunaan. Bugi siis käytännössä. Virhe Jodelin ohjelmoinnissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkaisu on muuttaa puhelimen asetuksista näytön zoomausta pienemmäksi, jolloin siihen ilmestyy näkyviin painike jossa lukee "Selvä". Jos teksti on siis isolle säädetty näytöllä, painike on piilossa ja jumittaa koko sovelluksen. Pitäisi laittaa vieritysominaisuus siihen pop-up ikkunaan. Bugi siis käytännössä. Virhe Jodelin ohjelmoinnissa.
Kiitos .tällä asia selvisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Olen ollut pari kuukautta ilman Jodelia, eikä asia olisi selvinnyt ilman, että löysin tämän viestin. Kummallista, että Jodelia itseään asia ei kiinnosta lainkaan, eikä heillä edes ole mitään verkkosivujen kautta toimivaa palautekanavaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985