En tervehdi toisia

Anonyymi-ap

En ole milloinkaan tervehtinyt toisia ja tulee näitä muitakin vastaan jotka eivät tervehdi. Ei siinä ole mitään uhoa että "minä en tuollaiseen rupia perkele tyhmää touhua" vaan en vain koe sitä itselleni tärkeäksi. En tervehti toisia autoilijoitakaan.
Minä kun en koe edes olevani motoristi vaan moottoripyörällä työmatkaa, kauppaan ja kirjastoon ajava henkilö.

12

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet saanut huonon kotikasvatuksen!

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18153679m

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Tiedätkö miksi harrikkamiehet ei yleensä tervehdin muita?
      Laita itse joskus kottikärryyn 300 kg metalliromua ja lähe lykkäämään, sitten kun olet päässyt liikkeelle, irrota toinen käsi asiasta niin tiedät miten käy.

    • Anonyymi

      Kuten ihan itse totesit, et ole motoristi. Etkä osaa motorismiä koskaan sisäistää.
      No, ehkä siinä vaihessa jos jäät tiepuoleen ja ensimmäinen motoristi pysähtyy kohdallesi kysyäkseen voiko hän jotenkin auttaa.

      Autolla kun jäät tienvarteen konepelti auki ajavat kaikki vahingoniloisina ohi.
      Antoiko tämä ajattelemisen aihetta?

      • Anonyymi

        Jos jään tielle niin soitan hinauspalvelun.

        Mikä ihmeen juttu se on että jos ei tervehdi niin on muka mulkku?
        Minä olen kuitenkin Buddhalainen uskonnoltani enkä silti tervehdi.
        Minä olen monesti jäänyt tielle auttamaan toisia, on ollut rengasrikkoa ja muuta. Olen ollut silloin joko moottoripyörällä tai autolla liikenteessä.
        Ei se että ei koe tervehtimistä omakseen tee ihmisestä huonoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jään tielle niin soitan hinauspalvelun.

        Mikä ihmeen juttu se on että jos ei tervehdi niin on muka mulkku?
        Minä olen kuitenkin Buddhalainen uskonnoltani enkä silti tervehdi.
        Minä olen monesti jäänyt tielle auttamaan toisia, on ollut rengasrikkoa ja muuta. Olen ollut silloin joko moottoripyörällä tai autolla liikenteessä.
        Ei se että ei koe tervehtimistä omakseen tee ihmisestä huonoa.

        Kyllä olet huono ihminen, jos et osaa tervehtiä! Sen nyt sanoo järkikin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet huono ihminen, jos et osaa tervehtiä! Sen nyt sanoo järkikin!

        Joissain maissa on sääntö että pitää olla molemmat kädet kiinni tangossa ajaessa, silloin vaan sormilla moikataan . Joskus myös jää tervehtimättä jos joku tulee rekan takaa tms ettei ehdi.


    • Anonyymi

      Karavaanari karavaanari on kaikkien kaveri. Matkuiluvaunua vetäessä en tervehtinyt muita samalla yhdistelmällä liikkuvia. Ei ne olleet minulle tuttuja. Asuntovaunuilu loppui pariin kertaan, oli niin tyhmää hommaa. Moottoripyöräily on perempi harrastus, enkä edelleenkään tervehdi tuntemattomia. Enkä ole mikään mörkö vaan ihminen joka tulee kaikkien kanssa toimeen.

    • Anonyymi

      Vitut minä ainakaan tuntemattomia tervehdi. Hyvä kun edes tuttuja. Olen misantrooppi luonteeltani elikäs siis ihmisvihaaja. Naurettavia lampaita jos tekee kuin toiset käskee. On minulla pyörä jättänyt tielle. Kyllä siitä parikin motoristia ohi ajoi. Ei onneksi pysähtynyt. Soitin vain Falkille kun sisäkumin paikkaaminen vittumaista hommaa siinä tien poskessa. Olen minä silti vihastani huolimatta toisia auttanut. Kerran vaihdoin jollekin vanhalle ihmiselle autoon vararenkaan. Kerran mopojonne polki mopoaan tien vieressä. Pysähdyin omalla motolla siihen ja laitoin sen mopon käymään.
      En ole mulkku vaikka en pidäkään ihmisistä.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä Sinun pitää asiasta kirjoittaa tnäne ja valittaa? Eihän käden heilauttaminen ole pakollista eikä saa rangaistusta vaikka ei heilautakaan.
      Jokainen meistä jaa tyylillään ja tervehtii, jos viitsii / voi / haluaa / kykenee. Eikä kukaan käänny perääsi kyselemään...
      Älä heilauta - ja sillä se on selvä. Vai meneekö yöunesi?

      Hieman asiaa tietenkin selventää, kun itselleen selvittää miksi motoristit alunperin ovat ruvenneet moikkaamaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi asian selvittäminen muuttaisi asiaa?


    • Anonyymi

      Nyt on mopot kaivettu tallista ja niitä on tullut vastaan melkoinen määrä. En tervehdi koskaan ensin ja nyt olen huomannut että morottelijat on vähemmistössä. Suurin osa ei tervehdi, pieni osa nostaa pari sormea pystyyn ja murto-osa tervehtii näkyvästi. Itse vastaan pään nyökkäyksellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe