Meillä sterilisoitiin 1v ikäinen russeli 2kk sitten, haava on hyvin parantunut ja ei ollut muutenkaan mitään komplikaatioita, mutta leikkaushaavan päässä on ollut koko tämän 2kk jälkeisen ajan kaksi kovahkoa "pattia" ihon alla. Mietin voisiko olla vain ihan jotain arpikudosta tms, onko muilla ollut vastaavaa? Aika varattu viikon päähän lääkäriin. Patit ovat noin herneen kokoisia ja ovat leikkaushaavan vasemmalla puolella aivan viillon päässä. Painellessa koira ei välitä yhtään eikä muutenkaan reagoi mitenkään, riehuu normaaliin tapaan😅
Leikkaushaavan kyhmy
Anonyymi-ap
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Luultavasti arpikugosta, joka pehmii ajanmyötä. Kissallamme oli, näytillä käytiin, oli ihan ok kuulemma.
Paras aina leikanneelta lääkäriltä kysyä jos joku ihmetyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368