Lumen luonti postilaatikoiden alta ja vierestä omakotialueella. KUKA LUO?

Anonyymi-ap

Se luo joka kerkeää.VAI KUINKA?

56

1238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Talossa asuvat luo. Yleensä äiti.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­­N­­y­m­­f­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18154114X

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Se joka sen hemmetin luotan omistaa joten ala lapioimaan nillittäjä

    • Anonyymi

      Itse lapioit ja sillä siisti.

      • Anonyymi

        Mulla on pitkävartiset pieksut niillä on hyvä kahlata , ei mee lunta kenkään Luokoon se ketä huvittaa.


    • Anonyymi

      Pistä paappa asialle! Uus avuton luuseri.

      • Anonyymi

        Uusavuton on yhdyssana, koulttamaton luuseri.


      • Anonyymi

        Oohh pillipiipari kilahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusavuton on yhdyssana, koulttamaton luuseri.

        Vejä naru kaulaas pälli kun et enään muuta keksi kun vitun postilaatikoista nillittää miten se edes sun postinhakuus vaikuttaa on ne lumet putsattu tai ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oohh pillipiipari kilahti

        Kouluttamaton älähti!


    • Anonyymi

      Uusavuton luuseri. Koita soittaa 112!!!

      • Anonyymi

        Siihi on ilmasta soittaa pitäs ymmärtääkseni pystyä soittaamaan kännyl kun kännyl jopa ilman sim korttia kuinka se voi olla mahdollista jos ei verkkon muka voi muodostaa yhteyttä ilman sim korttia kuinka puhelimia pystyy salakuunnella


      • Anonyymi

        Apua kriisiapuuuu hjälp


    • Anonyymi

      Aloittaja ilmeisesti kysyi kuka lapioi sen laatikkorivistön alta. Minä kolaan kun kolaan pihankin.Yleensä joku on ehtinyt ensin.

      • Anonyymi

        Kyllä minä yleensä juon kolaa hähähää 😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä yleensä juon kolaa hähähää 😅🤣

        Vai nuuskaatko nenuun yleensä seteliraha rullataan sit vartoi jot voi vetää viivat nenään vai onko sitä jo liian vaikia saaja suomeen tuliko siitäkin liian kallis huume paremmis piireis et piti amfetamiiniin siirtyä


    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa koulttamaton?

      • Anonyymi

        Persua.


      • Anonyymi

        Sivivistymätön on yhtäkuin kouluttamaton eli uusavuton kirjoitustaidoton.


    • Anonyymi

      Eikö tämä ny ole asia jonka naapurukset sopivat keskenään tai si se perinteinen suomalainen tapa jokainen putsaa oman postilaatikkonsa kohdan postilaatikothan on kai näi nykysin kun postimieskään ei jaksais autostaan nousta milloin laiskuus on huipussaan

      • Anonyymi

        Ei siitä sovita. Jokainen tekee yhteisen hyväksi jos viitsii. Leppäluokilla ajavia on aina joukossa kuin joukossa.


    • Anonyymi

      LUOVA ihminen

    • Anonyymi

      Jumala luo lunta . Ihminen kolaa lumet pois.

      • Anonyymi

        Jumala loi taivaan ja maan, mutta ei raamatussa puhuta mitään lumesta.


      • Anonyymi

        Tuohon vielä yksi kysymys, kuka tai mikä on/oli jumala, onko todistettavasti esiintynyt luomispaikalla, onko kukaan nähnyt missään ja milloin, nyt en sitten tahdo lukea mitään suuren satukirjan juttuja vaan faktaa.


    • Anonyymi

      Omistaja tai taloyhtiö vastaa.

    • Anonyymi

      Kola Olli.

      • Anonyymi

        Liian hapokasta


    • Anonyymi

      mitä tarkoitta ajaa leppäluokilla?

      • Anonyymi

        se on joku sumiaisista


    • Anonyymi

      Leppäluokilla ajava on LAISKA SAAMATON eikä saa mitään aikaan vaan kahtelee kun toiset tekee hommat.

      • Anonyymi

        Leppäluokilla ajaja on samakuin VAPAAMATKUSTAJA. Niitä löytyy työyhteisössä ja naapurustossa . Ei viitsitä lapioida lunta postilaatikkojen alta . Tehkööt muut tuon homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leppäluokilla ajaja on samakuin VAPAAMATKUSTAJA. Niitä löytyy työyhteisössä ja naapurustossa . Ei viitsitä lapioida lunta postilaatikkojen alta . Tehkööt muut tuon homman.

        Sumiaisista, ei muualla ole kuin siellä tai ruoinkylällä tuollaisia murteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sumiaisista, ei muualla ole kuin siellä tai ruoinkylällä tuollaisia murteita.

        Leppäluokilla ajaminen on Konginkankaalainen sanonta. Konginkankaalla ei ole leppäluokilla ajavia vaan ahkeria ihmisiä.


      • Anonyymi

        Ruotinkylä on kovalanniemeä vastapäätä,Keiteleen toisella puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotinkylä on kovalanniemeä vastapäätä,Keiteleen toisella puolella.

        Lehtomäki on Piilolanniemeä vastapäätä . Kuhnamoa eteläänpäin.


    • Anonyymi

      Luon oman laatikkoni edustan noin kerran viikossa jos odotan jotain postia. Nykyänhän postia ei edes jaeta joka päivä. Naapuri laatikon omistaja kylläkin käyttää väärin minun työtäni kun hän käyttää minun luomaani polkua.

      • Anonyymi

        Samoin koko kunnassa toimitaan väärin ajetaan minun verorahoilla aurattuja teitä.


      • Anonyymi

        Sama täällä.


    • Anonyymi

      Älä syö keltaista lunta, vaikka siinä enemmän makua onkin!

      • Anonyymi

        Valkoinen lumi ei maistu miltään, keltainen parempaa😋


    • Anonyymi

      tuot lapion matkassa aina ku käyt siellä laatikolla. kiskaset pari lapiollista lunta siinä postia hakiessa. siitä se homma etenee.

    • Anonyymi

      Rakenna korkea postilaatikko ja alle sulatus jotta pytstyt noutamaan postisi.

      • Anonyymi

        Joo mutt kun toiset rypee lumessa; ei se niin mene. Toisia potinhakijoita pitää auttaa.Eikös se kuulu suomaiseen sivistykseen.?


    • Anonyymi

      Rotkolan ykä vaan lapioi ite lumensa, niin ei mene koko päivä somessa rekka-auton parkkeeraamisesta kitisemiseen

    • Anonyymi

      yhteiskunnan pitäs laittaa niitä työttömiä lapioimaan lumet

      eihän tässä oo mitään rotia kun rahvas joutuu

      hangessa kahlaan

      ja postihan on muutenki mainostanu että kaikki hommat sujuu

      • Anonyymi

        Samaa mieltä oon. Työttömät lapioimaan ihmisten postilaakkojen vierestä ja alta lumet. Päiväkin menee nopeammin. Ei tule joutavia mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä oon. Työttömät lapioimaan ihmisten postilaakkojen vierestä ja alta lumet. Päiväkin menee nopeammin. Ei tule joutavia mieleen.

        Entä, jos on työtön omakotitalo asuja? Kuka sitten luo lumet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos on työtön omakotitalo asuja? Kuka sitten luo lumet?

        No sehän luo koko rivistön kun on työtön ja joutilas. Työssä käyvien ei tartte luoda. Ovat raskaan työn uuvuttamia .


    • Anonyymi

      Jos ripulikakka yllättää, niin päästänkö postilaatikkoon vai laatikon juurelle?

    • Anonyymi

      Kyllä se lumenluonti on kiinteistönomistajan vastuulla. Jos lunta iso pakka postilaatikon edessä, niin turha on odotella postia laatikkoon. Ei ole postinjakajan tehtävä alkaa lunta lapioimaan.

      • Anonyymi

        Kyllä posteljooni on talonmies!


      • Anonyymi

        Mutta eikö tuonkin voisi hoitaa posteljooni. Vähän kompensoi niitä päästöjä, kun rälläävät autoilla postia ympäriinsä.


    • Anonyymi

      Kysyin Päivi Räsäseltä. Jumala on luonut lumet.

    • Anonyymi

      pyytäkää Köpiä luomaan Tapsankadulla, saa vähän liikuntaa niin ei tarvii vaihtaa mersua hevoseen, jos ei mahdu sisää

    • Anonyymi

      Nyt ei tartte pelätä että joutuu lumitöihin. Saa olla niinkuin ei olisikaan ollut lunta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe