On aika levä peräistä toimintaa ollut sotkamon kunnan johtajan puolelta kun kaiken maailman juttuihin on lähdetty mukaan..Onneksi hallitus leikkaa rahoituksia mitkä kunnille osoitettu niin toivottavasti vähän hillitsee tämänkin kunnan holtitonta rahan käyttöä.
Sotkamon kunna johtajan skene
10
693
Vastaukset
- Anonyymi
Niin lähdetty rakentamaan koulut kuntoon lapsille ja päiväkoteja tarpeeseen.
- Anonyymi
Etköhän nyt vähän liioittele. Tämän vuoden vauvasaldo taitaa jäädä n.50. Ehkä jopa allekkin.
- Anonyymi
Tukileikkurikommari ilman liikennöintilupaa kirjoittelee niinkuin olisi omasta lompakosta kyse
- Anonyymi
Kommarit oli myöntäny liikennelupiin 50milj/€,sillä liikkuu jo muutama liikenneluvallinen kyyti.. Voi mennä Visan puolelle ja taskuun...Visa taas voitti tämän pelin..
Eikä niitä rahoja ole kenelläkään..- Anonyymi
Kerropa minulle ex-sotkamoilaiselle, että mitä tämä tarkoitti?
- Anonyymi
Rahaa..rahaa RAHAA! Kavereille sinne, ja kavereille tänne! Budjetti paukuu -3,6miliunaa pakkasella. Sokka on irti! Jihuu nyt mennään päätyyn asti.. PIIKKI AUKI!!!! Ai Super pojat tahtoo kultaiset kusilaarit, NO TOTTA KAI!!! Pelkkää bailua, 365.
- Anonyymi
Sotkamon valtuustossa ei ole yhtään SKP:n edustajaa.Visa on urheiluseura ja liikennelupajutut eivät ole minulle ainakaan auenneet. Siis sekpäiden sepustuksia taitavat olla.
- Anonyymi
Kunnanjohtajalla on pesis tausta......
- Anonyymi
Tuskin on kommari, jolla olisi liikennelupa?
- Anonyymi
Millon pesäpallokausiliput tulee myyntiin ? Kommarit tarvii taskuihin kausilupalapun stadionille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389