Olimme juuri matkalla Thaimaassa 2 viikkoa ja onneksi löysimme Suomalaisen, joka juuri aloittanut Thaimaan kiertoajelujen järjestämisen ja pakko on suositella muillekin hänen palveluksiaan!
Autona toimi uudehko Ford Ranger ja yksi mukavimpia autoja missä olen ikinä matkustanut.
Löysimme hänet vahingossa kun Hotellimme virkailija suositti ottamaan häneen yhteyttä ja antoi minulle hänen meili osoitteen ja ihme kyllä vastasi nopeasti ehkä 20min lähettämisestä ja kun saimme yhteystiedot vaihdettua saimme soitettua ja puhuttua mitä halusimme.
Reissu mitä meinasimme oli Bangkok-Hua Hin -Bangkok.
ja hän selvitti meille hotellit yms ja paluu päivänä päätimmekin et käydään nyt sit viellä Phuketissa minne meni päivä matkustaa mut oli sen vaivan arvoista mahtavat maisemat, joita ei varmasti muuten olisi päässyt näkemään plus kuljettajamme oli todella ammattilainen no selvisi sekin et on Suomessa ajanut ikänsä ihmisä ja julkkiksia esim Madonna ja Kiinan vara pääministeriä yms.
Suosittelen jos matkustatte Thaimaaseen ottamaan häneen yhteyttä
[email protected]
Seppo Kajannus
Kajaani
Thaimaa kiertoajelu
5
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva että onnistuitte mutta aloitus kuullostaa suurelta ja reissu pienen pieni.
Sen voi tehdä lentokeltältä bussilla halvalla -:) - Anonyymi
Itsekehu haisee, Typerää mainostaa matkatoimistoaan niin kuin olisi itse käyttänyt palvelujaan. Mainosta nyt vielä omakätistä happy endingiä!
- Anonyymi
Kansalaisuudet aloitetaan pienellä kirjaimella, ei isolla. Tietty jos olet törmännyt Kari Suomalaisen reinkarnaatioon Thaimaassa, niin asia on eri. Teillä Thaimaan hörhöillä on kaikilla yhteinen piirre, järkyttävä sanasokeus ja apukoulun reputettu äidinkielen koe.
- Anonyymi
Tiedätkö miksi?
Me nuzzitaan naisia - sinä pilkkuja!- Anonyymi
Luulen, ettei sulle kohta anna oma käsikään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195790- 173256
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192956Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6382193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1592110Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja711434Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421415Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31208Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061136Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641107