Yllättävä yhteenveto hyvinvointivaltiosta.
Perus hommeli vessassa käyminen on parempi ulkona luonnollisesti.
Kuinka päädyin ajatukseen?
Minulle elämässä tuli hyvä mahdollisuus käydä tarpeilla ulkona, jossa ei ole vessoja.
En välttämättä itse ole pyrkinyt suoraan ulkoilmavessaajaksi.
Monen vuoden kuluttua totean, että epäilemättä ulkovessa asiointi voitti.
Häkellyttävä varma tunne.
Luonnollisessa kyykyssä saa homman tehtyä.
Ei ole välineellistä stressiä.
Myös lopputuloksen siivoaminen ahterista on luonnollista
niillä bio välinein, joihin käsi ulottuu.
Voi puhua että on koukussa ulkokyykkyyn.
Ulkovessa voitti sisävessan
Anonyymi-ap
3
281
Vastaukset 3
- Anonyymi
muistattahan että käsi jolla putsaat ahterisi on vain siihen hommaan. Syöt ja tervehdit ihmisiä vain sillä puhtaalla kädelläsi.
- Anonyymi
Kaikenlaisia perverssi paskanlykkääjiä, lienee fetissi sinullakin polosella paskapuhujalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646