Yllättävä yhteenveto hyvinvointivaltiosta.
Perus hommeli vessassa käyminen on parempi ulkona luonnollisesti.
Kuinka päädyin ajatukseen?
Minulle elämässä tuli hyvä mahdollisuus käydä tarpeilla ulkona, jossa ei ole vessoja.
En välttämättä itse ole pyrkinyt suoraan ulkoilmavessaajaksi.
Monen vuoden kuluttua totean, että epäilemättä ulkovessa asiointi voitti.
Häkellyttävä varma tunne.
Luonnollisessa kyykyssä saa homman tehtyä.
Ei ole välineellistä stressiä.
Myös lopputuloksen siivoaminen ahterista on luonnollista
niillä bio välinein, joihin käsi ulottuu.
Voi puhua että on koukussa ulkokyykkyyn.
Ulkovessa voitti sisävessan
Anonyymi-ap
3
280
Vastaukset
- Anonyymi
muistattahan että käsi jolla putsaat ahterisi on vain siihen hommaan. Syöt ja tervehdit ihmisiä vain sillä puhtaalla kädelläsi.
- Anonyymi
Kaikenlaisia perverssi paskanlykkääjiä, lienee fetissi sinullakin polosella paskapuhujalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931412
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330629Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,8624Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594