Voice Stream

öllölä

Onko kukaan muu saanut laskua Voice Stream nimiseltä yhtiöltä? Itelle tuli 20en lasku jostain palvelunumeroon soitosta ja olen varma etten ole soittanut. Mitenhän kannattaisi menetellä?

90

32784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattu

      Minäkin sain juuri tänään 10,10€ laskun Voice Stream Oy:sta jostain palvelusoitosta. Vaikkei kännykälläni edes pysty soittamaan palvelunumeroihin. :S

      • jeakundi

        se on seksilinja josta tulee erillinen lasku =D


    • Leppis

      Mulle tuli eilen (( 19.3 )) Voice Stream Oy:ltä lasku jostain ihmeen maksullisista puhelinpalveluista.. oudointa tässä on se, että lasku tulee puolta vuotta myöhässä, mulla ei oo ollu puoleen vuoteen ollutkaan sitä numeroa ja mulla oli estot kaikkiin paövelunumeroihin! Lasku oli 20.91 euroa ja eräpäivä sen mukaan 22.3. Minua kehoitettiin viemään se lasku kuluttaja-asiamiehelle. Poliisilla kävin eilen, mutta eipä niitä tuntunut kiinnostavan.. Eli jos jollekkin tulee jatkossa tälläisiä kirjeitä, niin viekää oman paikka kuntanne kuluttaja virastoon!! Siellä ne asiat hoitaa :)

      • muori

        Terve
        sainpa myös laskun ko komppanylta ja tässä tapauksessakin aiheettoman, ei soiettujen listalla siis ollenkaan. Soitin laskussa olevaan numeroon ja aikani jankutettuani kuulema kun kerran kyseessä on ensimmäinen lasku se perutaan ja pannaan luottotappioihin !? Ehkä kun kerroin että kyseessä on firman(ison) liittymä jossa on estoja niin se auttoi, mutta ilmeisesti on kyseessä tavallinen numero tms. eli puhelin chattia olen harrastanut kertoi minulle laskutuksesta mies henkilö....prkl


      • hermona
        muori kirjoitti:

        Terve
        sainpa myös laskun ko komppanylta ja tässä tapauksessakin aiheettoman, ei soiettujen listalla siis ollenkaan. Soitin laskussa olevaan numeroon ja aikani jankutettuani kuulema kun kerran kyseessä on ensimmäinen lasku se perutaan ja pannaan luottotappioihin !? Ehkä kun kerroin että kyseessä on firman(ison) liittymä jossa on estoja niin se auttoi, mutta ilmeisesti on kyseessä tavallinen numero tms. eli puhelin chattia olen harrastanut kertoi minulle laskutuksesta mies henkilö....prkl

        Mullekin tuli, oli jo toinen kerta. Tosin toinen lasku tuli jostain Lunatica groupista tms. Ootteko kuulleet? Eli samat laskut, toiseen (Voice Stream) oli lisätty vaan pari puhelua lisää.

        En ole mihinkään soitellut, enkä aio maksaa näitä laskuja.


      • makkeh
        hermona kirjoitti:

        Mullekin tuli, oli jo toinen kerta. Tosin toinen lasku tuli jostain Lunatica groupista tms. Ootteko kuulleet? Eli samat laskut, toiseen (Voice Stream) oli lisätty vaan pari puhelua lisää.

        En ole mihinkään soitellut, enkä aio maksaa näitä laskuja.

        Voice streamilta tuli 14,55 euron lasku tyhjästä


      • heh heh
        makkeh kirjoitti:

        Voice streamilta tuli 14,55 euron lasku tyhjästä

        Poikaystävälle tuli kanssa.. päivämäärät ja ajat oli kanssa. Mm. 2004 soitettu ja 2006 soitettu. Kysyessä mieshenkilö vastasi: "Tehdään niin että tämä on nyt sitten hyvitetty" - se siitä. Polliisille menee lappu ja kuluttajaviranomaisille.

        Eräälle kaverille tuli kanssa (sama päivä), mutta eri yrityksen nimellä.


      • jooo joopa joo
        hermona kirjoitti:

        Mullekin tuli, oli jo toinen kerta. Tosin toinen lasku tuli jostain Lunatica groupista tms. Ootteko kuulleet? Eli samat laskut, toiseen (Voice Stream) oli lisätty vaan pari puhelua lisää.

        En ole mihinkään soitellut, enkä aio maksaa näitä laskuja.

        lucentia group
        tuli 10000 tuhannen euron lasku????????????


      • minä vaan

        Minun liittymään tuli myöskin, en todellakaan maksan todellakaan maksa, otan huomenna yhteyttä kuluttajavirastoon! älkää kukaan maksakoo tahi edes avaa tuon mukaan laitettu osoite!!!


    • hup

      tuli kans tosi iso ja ihme lasku,soitin nille ja kaikki oli päin mäntyä!älkää maksako jos on ihmeteltävää..

      • Mummo 49

        13-vuotias pojanpoikani sai laskun n. 314 euroa. Hän oli tehnyt netissä sopimuksen Voice Streamin kanssa viihdepalveluista. Hän oli antanut puhelinnumeronsa, minkä perusteella lasku ohjautui minulle. Ilmoitin ko firmalle, että sopimus on pätemätön, emmekä tule maksamaan laskua. Reilun puolen tunnin päästä sain vastauksen, että asia on ok ja sopimus purettu. Tulen tekemään asiasta rikosilmoituksen, koska pojanpoikani oli päässyt sopimuksellaan "seksilinjoille".
        Mummona olen huolissani, mitä kaikkea lapset pystyvät tekemään, eikä sopijan ikää mitenkään tarkisteta.


      • Masi

        Juu sain myös laskun tältä firmalta.
        Olen tehnyt poliisille tutkintapyynön laskusta


      • Tulkaa mukaan.

        Lasku on "huonosti tulostunut" ja siitä on vaikea saada selvää. Onnistuin kuitenkin selvittämään yhden puheluajankohdista, ja vastaavaa puhelua ei ollut soitettu Elisan puhelutietojen perusteella.

        Maksan laskun, jolloin voin syyttää petoksesta asianomaista yhtiötä. (jos en maksa kyseessä on lievän petoksen yritys, jollaista suomen laki ei tunne)

        Mikäli auttamishalua on, toivoisin että tarkistaisitte omat puhelutietonne, ja mikäli huomautettavaa on, veisitte laskun, ja puheluselvityksen poliisille. Mikäli ette jaksa tai osaa hakea puhelutietojanne, mutta lasku on huonosti tulostunut viekää sekin, ja ilmoittakaa se todisteeksi Liperissä nostettuun oikeusjuttuun kyseistä firmaa vastaan.


        Kiitos, yritetään yhdessä kylvää moinen "lutikka" linjoilta.


    • Äiti Oulunläänistä

      Moi!
      13 vuotias poikani sai kyseiseltä virmalta laskun tänään(21.12008). Lähden tästä kuluttaja-asiamiehen luo hän saa ruveta selvittämään asian.

      • samaa mieltä

        sain 299 euron laskun juuri huijausta
        kymmenen ensimmäistä viestiä pitäisi olla ilmaisia
        kolme viestiä lähetin 200 euron lasku
        sain janita katri joka on sama kenties vielä mies joka on töissä joka saa palkan jokaisesta lähettämästään viestistä
        laittaa kymmeniä satoja viestejä asiakkaille
        ja asiakas joutuu maksamaan vastaan ottamansa viestitkin


    • ota yhteys poliisiin

      ota yhteys poliisin sain juuri lasku 200 euron laskun
      lähetin kolme viestiä kymmenen ensimmäistä pitäisi olla ilmaisia ja 200 tuli laskua
      siellä on töissä Janita niminen joka saa palkkaa
      jokaisesta lähettämästään viestistä joka on vanha
      akka tai sitten peräti mies ja käyttä myös muita ni
      miä katri ym ja saa palkan tekstailustaan asiakkaille
      kymmeniä viestejä joista hän saa palkan ja asiakas joutuu maksamaan saapuvistakin viesteistä

    • hepon

      Pikkuveljeni sai myös lasku Voice stream Oy:ltä... kahteen päivään laskua oli kertynyt 133,21 € ensimmäinen kirjaus päivä oli samana päivänä ku liittymään oli ladattu 20 eurolla puheaikaa... sairasta... mä en kyllä ymmärrä miten tälläinen on mahdollista!!?????

    • Emilia48

      Mun miehelleni tuli just äsken samaisesta firmasta kännyyn viesti jostain laskusta. On aika ihme juttu...

      • heppu123

        on tainnut ukkosi soitella tyttölinjoille :)


      • "#%%¤#!@"

        Mulle tuli kans tänään, kaks textaria ja lasku jossain webbi osoitteessa... 9,88€ viitenumeroon oli sisällytetty oma puhelinnumero.. Kusetusta.. Puheluiden päivämäärät oli puolitoistavuotta vanhoja...


      • beltsepoop
        "#%%¤#!@" kirjoitti:

        Mulle tuli kans tänään, kaks textaria ja lasku jossain webbi osoitteessa... 9,88€ viitenumeroon oli sisällytetty oma puhelinnumero.. Kusetusta.. Puheluiden päivämäärät oli puolitoistavuotta vanhoja...

        mullekkin tuli lasku voice streamilta 18.99€. puhelut pari kuukautta vanhoja mutta ollaan kyllä (kännissä) soitettu sinne joten aattelin kysyä että onko kukaan maksanu noita laskuja jos tietää käyttäneensä kyseistä palvelua? onko tullut sne jälkeen esim mitään uutta viestiä tai ms?


      • )))klaa?????
        beltsepoop kirjoitti:

        mullekkin tuli lasku voice streamilta 18.99€. puhelut pari kuukautta vanhoja mutta ollaan kyllä (kännissä) soitettu sinne joten aattelin kysyä että onko kukaan maksanu noita laskuja jos tietää käyttäneensä kyseistä palvelua? onko tullut sne jälkeen esim mitään uutta viestiä tai ms?

        Kun muistat kerran kännissä soitelleesi ko. firmaan niin paras kai maksaa. Käy kuitenkin tutustumassa ko. firman nettisivuihin, niin sen jälkeen tiedät, ettet koko palvelua tarvitse, etkä myöskään kaipaa. Rahastavat lähes tyhjästä. Sivuille pääset googlaamalla nimen.


      • KalleKökkö
        )))klaa????? kirjoitti:

        Kun muistat kerran kännissä soitelleesi ko. firmaan niin paras kai maksaa. Käy kuitenkin tutustumassa ko. firman nettisivuihin, niin sen jälkeen tiedät, ettet koko palvelua tarvitse, etkä myöskään kaipaa. Rahastavat lähes tyhjästä. Sivuille pääset googlaamalla nimen.

        ... tarvitse maksaa. Suomessa palvelunumeroita on tietyt 0600 0700 numerot yrityspalvelunumerot. Ei mitkään 09-numerot.


    • Esko

      jep minullekkin tuli sama lasku ja firma on saman tyylinen kuin 0700 numeroiset palvelu numerot mutta matkapuhelin operaattorit eivät pidä Voice Streamin numeroita esto listalla joten kyselkää lapsiltanne ovatko todella sitä mieltä että eivät olisi kokeilleet soittaa numeroon.

      • Ette ole tosissanne!

        Kun firmaa vähän viitsii googlata ja tsekata mistä on kyse niin nopeestihan tuo selviää. Tuottavat aikuisviihdettä - seksilinjoja! Mikä ihme se nyt on että sinne soitoista tulee lasku?? On se ihme ettei mulle tule vahingossakaan "aiheettomia" laskuja seksipuheluista - mutta miehelle tulee. Paska puhetta miehet sanon minä! R*nkk*r*t maksakoot laskunsa ja katson että meidän ukko saa myös vastata huutoonsa.


      • Suivaantunut
        Ette ole tosissanne! kirjoitti:

        Kun firmaa vähän viitsii googlata ja tsekata mistä on kyse niin nopeestihan tuo selviää. Tuottavat aikuisviihdettä - seksilinjoja! Mikä ihme se nyt on että sinne soitoista tulee lasku?? On se ihme ettei mulle tule vahingossakaan "aiheettomia" laskuja seksipuheluista - mutta miehelle tulee. Paska puhetta miehet sanon minä! R*nkk*r*t maksakoot laskunsa ja katson että meidän ukko saa myös vastata huutoonsa.

        Ei kaikki miehet soittele seksilinjoille, vaikka niin te ämmät luulette.


      • TurskaPurska077
        Ette ole tosissanne! kirjoitti:

        Kun firmaa vähän viitsii googlata ja tsekata mistä on kyse niin nopeestihan tuo selviää. Tuottavat aikuisviihdettä - seksilinjoja! Mikä ihme se nyt on että sinne soitoista tulee lasku?? On se ihme ettei mulle tule vahingossakaan "aiheettomia" laskuja seksipuheluista - mutta miehelle tulee. Paska puhetta miehet sanon minä! R*nkk*r*t maksakoot laskunsa ja katson että meidän ukko saa myös vastata huutoonsa.

        Itselle tuli kerran myös ko firmasta lasku JA ei, en ole soitellut tyttölinjoille....kun aikani tappelin ko firman Elisan kanssa selvisikin että laskut oli tehnyt numeron edellinen omistaja jo monia vuosia sitten..onneks en joutunu maksamaa,että kyllä näitä käy!!!!


    • aWttu

      tänne tuli kanssa (7,50€) ei iso mutta en minä periaatteesta maksa koska en ole soitellut tai mitään. vituttaa tommoset. kaikenlisäksi nuo "soittoni" oli alkuvuodesta 2007 joten kylläpä kestää kauan kun 2 vuotta joutuu laskua odottelemaan?

      • Outoa postia

        Meille tuli kanssa 8,41€. Onko kukaan jättänyt vaan huomioimatta koko laskua ja heittänyt röskiin? Vai rupeavatko sitten lähetteleen jotain muistutuksia korkojen kanssa?! Meillä oli kolme puhelua vuodelta 2007 tammi-, heinä- ja joulukkulta.


      • laskun

        SAIN LASKUN HELMIKUUSSA MISSÄ OLI KOLME VUOTTA VANHA TAPAHTUMA ELI MAALISKUU 2006!!!
        PIRUN VAIKEE SELVITTÄÄ ONKO KYSEISEE NUMEROON SOITETTU. OPERAATTORI EI VOI KATSOA SOITTOJA ILMAN POLIISIN PYYNTÖÄ JOTEN AINOA VAIHTOEHTO ON PYYTÄÄ RIKOSPOLIISI TARKISTAMAAN KYSEISEN PÄIVAN SOITOT. OPERAATTORI PITÄÄ ASIAA TÄYSIN HUIJAUKSENA. SAIN MUISTUTUS / UHKAUS(PERINTÄ , ULOSOTTO JA MAKSUT 20-180€)LASKUN JOS EN MAKSA LASKUA UUTEEN ERÄPÄIVÄÄN MENNESSÄ NIIN MENETÄN LUOTTOTIETONI. OLEN KAKSIKERTAA AIEMMIN KIRJOITTANUT TÄLLE PALSTALLE MUTTA MOLEMMILLA KERROILLA VIESTINI ON POISTETTU MIKSIKÖHÄN????


      • että näin
        Outoa postia kirjoitti:

        Meille tuli kanssa 8,41€. Onko kukaan jättänyt vaan huomioimatta koko laskua ja heittänyt röskiin? Vai rupeavatko sitten lähetteleen jotain muistutuksia korkojen kanssa?! Meillä oli kolme puhelua vuodelta 2007 tammi-, heinä- ja joulukkulta.

        no jos lasku 8,41 niin jättäisin maksamatta...ovat nimittäin helvetin tyhmiä jos alkavat oiken ulosoton kautta perimään....vaikka laittasivatkin ulosotto muut kulut sinun maksettavaksi niin minkään firman ei silti kannata alkaa karhuamaan alle 50€ laskuja koska joka tapauksessa siitä on firmalle kuluja vaivaa....toisaalta ehkä tämän firman porukat ovat juuri niin tyhmiä....


      • Järkeä
        että näin kirjoitti:

        no jos lasku 8,41 niin jättäisin maksamatta...ovat nimittäin helvetin tyhmiä jos alkavat oiken ulosoton kautta perimään....vaikka laittasivatkin ulosotto muut kulut sinun maksettavaksi niin minkään firman ei silti kannata alkaa karhuamaan alle 50€ laskuja koska joka tapauksessa siitä on firmalle kuluja vaivaa....toisaalta ehkä tämän firman porukat ovat juuri niin tyhmiä....

        No enpä luottaisi välttis tuohon...jos lasku on vain tuon verran ni maksa pois,pääset helpolla ja eroon koko psksta


    • ...perkeleen...

      ...perkele! Mulle tuli kans lasku pari päivää sitten. Puhelu tosiaan soitettu 20.05.2007 kello 5:52. Laskun summa oli epämääräinen 7,87 eur. Voi saatanan saatana. Pitäisikö tehdä rikosilmoitus? Ootteko te muut tehny?

      • aikoihin

        tuli mullekin..soittanut 08.07 2007 muka joihinkin palvelunmeroihin..mikähän tää juttu oikein on???


    • ...

      Sain laskun helmikuussa vanhempien osotteeseen. Puhelun olen laskun mukaan soittanu 17.5.07 klo 2:05. Ei pidä paikkaansa, joten jätin laskun huomioimatta. Noh nyt on sit tullu muistutus lasku. Päätin soittaa niiden asiakaspalveluun, jossa mies kivenkovaa väitti, et lasku on aiheellinen ym. saissea puski tulemaan. Esim. uhkaili aika suoraan, et kai tiedät mitä seuraa laskun maksamatta jättämisestä. Tämän puhelun jälkeen otin yhteyttä operaattoniini, mutta näin kauan aikaa sitten tapahtuneesta asiasta he eivät voineet lähettää puhelunerittelyä. Operaattori kehotti viemään asian suoraan kuluttaja-asiamiehelle, koska ilmeisesti kukaan muu, kuin operaattori ei voi laskuttaa puhelimen käytöstä. Eli oli lasku kuinka pieni tahansa, niin sitä ei kannata maksaa.
      Ilmoittelen asiasta lisää heti, kun siihen jotain selvyyttä tulee.

      • hiivatti

        Itselle tuli tänään kanssa maksumuistutus laskusta jonka eräpäivä oli 4.3 minkä jätin silloin maksamatta...Kaksi eri puhelua muka soitettu, (tai voi olla hyvinkin mahdollista että onkin soitettu), mutta kun päivämäärät ovet 11.11.2006 ja 17.11.2007 niin ei tahdo oikein muistaa...Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia ja oletteko maksaneet kyseiset laskut vai jättäneet maksamatta,kai se on soitettava huomenna kuluttajavirastoon ja kysyttävä asiasta :-(


      • voi veljet
        hiivatti kirjoitti:

        Itselle tuli tänään kanssa maksumuistutus laskusta jonka eräpäivä oli 4.3 minkä jätin silloin maksamatta...Kaksi eri puhelua muka soitettu, (tai voi olla hyvinkin mahdollista että onkin soitettu), mutta kun päivämäärät ovet 11.11.2006 ja 17.11.2007 niin ei tahdo oikein muistaa...Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia ja oletteko maksaneet kyseiset laskut vai jättäneet maksamatta,kai se on soitettava huomenna kuluttajavirastoon ja kysyttävä asiasta :-(

        Samaa täällä. Tänään tupsahti lasku postissa. Ja kahtena kappaleena sama lasku siis. Mukamas viime joulukuussa 14 päivä soitellut yöllä. Sinällään ihmeellinen lasku kun oli jo toinen muistutus ja en ole koskaan saanut niitä kahta ensimmäistäkään laskua. Tänään myöhäistä soittaa kyseisen yhtiön palvelunumeroon kun palvelevat vain ma ja ti, tosin sekin ihmetyttää sillä netissä ajat ovat ma ja pe?? Täyttä bullsittii koko setti.... Jätän kyllä laskut maksamatta. JA vielä vaikka olisinkin soitellut pokelinjoille niin kyllä saisi laskuttaa samassa kuussa eikä 3 ja puol kuuta myöhemmin.... PS: KULUTTAJA ASIAMIEHELLE PISTÄN VIESTIÄ!


      • väsyny
        hiivatti kirjoitti:

        Itselle tuli tänään kanssa maksumuistutus laskusta jonka eräpäivä oli 4.3 minkä jätin silloin maksamatta...Kaksi eri puhelua muka soitettu, (tai voi olla hyvinkin mahdollista että onkin soitettu), mutta kun päivämäärät ovet 11.11.2006 ja 17.11.2007 niin ei tahdo oikein muistaa...Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia ja oletteko maksaneet kyseiset laskut vai jättäneet maksamatta,kai se on soitettava huomenna kuluttajavirastoon ja kysyttävä asiasta :-(

        meille tuli myös 1.10.2006 soitettu 3 min ja nyt muistutuslasku 18.76. laskun pvm 8.2.2009 ja eräpv 22.2.2009. en ole saanut yhtään aiempaa laskua ja nyt tuli jo uhkauksia. tosin meillä postikin kestää näköjään 7 pv tulla, kun 24.3.09 oli lähetetty postia. Meillä ei ole ollut kyseistä puhelinnumeroakaan käytössä enää lokakuusta 2008. kummallista. firman tuoteluetteloa ei saa esille, eikä voi soittaa, kun ei ole enää sitä laskutettavaa numeroa. kummallista on tosiaan , että laskuerittelyssä oli vuoden 2006 puhelut. eli huonosti niilla lskutus hoidetaan. sitten katsoin, ettei firma ole ennakkoperintärekisterissä eli ei voi olla toimintaa ellei maksa veroja siis laillista. samaa mietin myös, että minä olen soneran asiakas ja sieltä laskut. otan yhteyttä poliisiin ja kuluttaja-asiamieheen.


      • A-M.T.
        väsyny kirjoitti:

        meille tuli myös 1.10.2006 soitettu 3 min ja nyt muistutuslasku 18.76. laskun pvm 8.2.2009 ja eräpv 22.2.2009. en ole saanut yhtään aiempaa laskua ja nyt tuli jo uhkauksia. tosin meillä postikin kestää näköjään 7 pv tulla, kun 24.3.09 oli lähetetty postia. Meillä ei ole ollut kyseistä puhelinnumeroakaan käytössä enää lokakuusta 2008. kummallista. firman tuoteluetteloa ei saa esille, eikä voi soittaa, kun ei ole enää sitä laskutettavaa numeroa. kummallista on tosiaan , että laskuerittelyssä oli vuoden 2006 puhelut. eli huonosti niilla lskutus hoidetaan. sitten katsoin, ettei firma ole ennakkoperintärekisterissä eli ei voi olla toimintaa ellei maksa veroja siis laillista. samaa mietin myös, että minä olen soneran asiakas ja sieltä laskut. otan yhteyttä poliisiin ja kuluttaja-asiamieheen.

        Kävi viranomaiset meikäläisenkin ovella.
        Olin sittenkin käyttänyt palvelua...
        Toivotaan ettei käy kuten alla.
        -------------
        44-vuotias mies tuomittiin neljästä kunnianloukkauksesta sataan päiväsakkoon, mistä kertyy maksettavaa 1 200 euroa. Lisäksi hänet määrättiin maksamaan yhteensä 5 500 euron korvaukset aiheuttamastaan kärsimyksestä.
        ---------
        Siis ei olis pitänyt auko asiattomasti päätä...


      • SAATANAN KYPSÄÄ

        SAIN KANSSA LASKUN JOSTAIN VANHOIST PUHELUIST.
        JÄTIN MAKSAMATTA KUN KULUTTAJATÄTI JA OPERAATTORI KEHOTTI ETTEI PITÄIS MAKSAA...
        KIITTI VITUSTI VAAN NEUVOIST!!
        FIRMA PISTI LASKUN KÄRÄJILLE JA SITTEN LÖYTYIKIN PUHELUERITTELY MIST NÄKYI ET OLIN SOITTANUT. EI KUULEMMA AUTA ET EI MUISTA. MENI LUOTTOTIEDOT JA LASKUA TULI 250e !!!!
        VITTU!!!! ALKUPERÄINEN LASKU OLI ALLE 10e!!!!
        JA SE VITUN ÄÄLIÖ KULUTTAJATÄTI LEVITTELI VAAN KÄSIÄ JA VETOS ETTÄ NIIDEN NEUVOT EI OO SITOVIA JA OLIS PITÄNYT SELVITTÄÄ ASIA KUULEMMA PAREMMIN!!!
        AIVAN PERSEESTÄ!!!


      • hiivatti
        SAATANAN KYPSÄÄ kirjoitti:

        SAIN KANSSA LASKUN JOSTAIN VANHOIST PUHELUIST.
        JÄTIN MAKSAMATTA KUN KULUTTAJATÄTI JA OPERAATTORI KEHOTTI ETTEI PITÄIS MAKSAA...
        KIITTI VITUSTI VAAN NEUVOIST!!
        FIRMA PISTI LASKUN KÄRÄJILLE JA SITTEN LÖYTYIKIN PUHELUERITTELY MIST NÄKYI ET OLIN SOITTANUT. EI KUULEMMA AUTA ET EI MUISTA. MENI LUOTTOTIEDOT JA LASKUA TULI 250e !!!!
        VITTU!!!! ALKUPERÄINEN LASKU OLI ALLE 10e!!!!
        JA SE VITUN ÄÄLIÖ KULUTTAJATÄTI LEVITTELI VAAN KÄSIÄ JA VETOS ETTÄ NIIDEN NEUVOT EI OO SITOVIA JA OLIS PITÄNYT SELVITTÄÄ ASIA KUULEMMA PAREMMIN!!!
        AIVAN PERSEESTÄ!!!

        mie soitin kuluttajaasiamiehelle tuosta laskustani kanssa,ja ei ne oikein osannu sanoa juuta eikä jaata mutta kehottivat maksamaan laskun jos yhtään on epäilystä että on kyseiseen numeroon soittanut, 3 vuodessa menee laskut vanhaksi...joten ei muuta kun kiltisti maksamaan


    • KokemustaVoiceStreamista

      Hah hah :) Nuo täällä kirjoitetut jutut että on käräjille menty jne on vain Voice Streamin henkilökunnan kirjoittamia pelotteluja.

      Olen ite saanu tuolta monta laskua ja maksumuistutusta ja uhkailua perintätoimistoilla. Se on pelkkää kusetusta! Muutaman kerran jälkeen ne kyllästyy kun tajuavat ettei uhkailut toimi. Eikä tuommoiset kusettajat halua virkavallan kanssa tekemisiin.

      Ole siis huoletta maksamatta.

      • huh..huh

        Niinpä, tuo edellinen viesti saattaa olla totta! Tuskin käräjille vie, mutta jos on vienyt, sen taitaa voida tarkastaa jostain rekisteristä.. onhan suurin osa tuomioista julkisia! Käräjäjutun kirjoittanut voisi vaikka itse kertoa, ainakin paikkakunnan, missä käräjät pidettiin ja sitä kautta saataisiin varmistettua asia. Itselläni on tilanne jossa alaikäisen poikani nimellä tuli lasku, ei suuri, mutta sama juttu.. puhelut tms. soitettu jo 2007 vuonna ja 2008 keväällä. Ja kun nettisivuiltakaan ei saa mitään tietoa mitä tämä yritys tekee? Mulla ei ole hajuakaan siitä. Laitoin niille sähköpostina valitukseni, ensin siitä, että laskun maksamiseen olisi vain 5 pv aikaa!? Kuluttajasuoja on maksuaikaa vähintään viikko ja suositus on 2 viikkoa! Ja toiseksi siitä, että laskuttavat näin myöhään noista.. eli vuosia myöhemmin. En aio maksaa nyt ja otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä ja tarvittaessa myös poliisiin. On se kumma, että tuollaisia "huijari" firmoja ei saada lailla kuriin!


      • huh..huh
        huh..huh kirjoitti:

        Niinpä, tuo edellinen viesti saattaa olla totta! Tuskin käräjille vie, mutta jos on vienyt, sen taitaa voida tarkastaa jostain rekisteristä.. onhan suurin osa tuomioista julkisia! Käräjäjutun kirjoittanut voisi vaikka itse kertoa, ainakin paikkakunnan, missä käräjät pidettiin ja sitä kautta saataisiin varmistettua asia. Itselläni on tilanne jossa alaikäisen poikani nimellä tuli lasku, ei suuri, mutta sama juttu.. puhelut tms. soitettu jo 2007 vuonna ja 2008 keväällä. Ja kun nettisivuiltakaan ei saa mitään tietoa mitä tämä yritys tekee? Mulla ei ole hajuakaan siitä. Laitoin niille sähköpostina valitukseni, ensin siitä, että laskun maksamiseen olisi vain 5 pv aikaa!? Kuluttajasuoja on maksuaikaa vähintään viikko ja suositus on 2 viikkoa! Ja toiseksi siitä, että laskuttavat näin myöhään noista.. eli vuosia myöhemmin. En aio maksaa nyt ja otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä ja tarvittaessa myös poliisiin. On se kumma, että tuollaisia "huijari" firmoja ei saada lailla kuriin!

        Lähetin tällaisen viestin eilen [email protected]:lle
        Hei,alaikäinen poikani xx sai teiltä laskun (nro xx), lasku tuli kotiimme 31.3.2009 ja sen eräpäivä oli jo 3.4.2009! Kuluttajasuojan mukaan laskun saapumisen ja eräpäivän välillä pitää olla maksuaikaa vähintään viikko, mielellään kaksi viikkoa. En suostu maksamaan ko. laskua vielä 3.4.2009, vaan aion selvittää tätä laskua koskevat vaatimukset perinpohjaisesti. Haluan tietää mitä poikani on tilannut, sillä tämä lasku ei sitä minulle kerro. Tarvitsen siihen aikaa ainakin tuon kaksi viikkoa.
        Otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä alkavalla viikolla ja keskustelen heidän kanssaan laskun oikeellisuudesta. Varsinkin kun siinä on soittoja vuodelta 2007 ja 2008, ja ensimmäinen lasku tuli vasta muutama viikko sitten. Sen laskun poika oli heittänyt sanojensa mukaan roskiin, koska ihmetteli siinä noita samoja vanhoja puheluita. Sitä laskua minä en ole nähnyt. Ystävällisesti xx äiti.
        Ja vastaus tänään..!
        Hei, inhimillisen erehdyksen takia laskun eräpäiväksi on laitettu väärä vuosi.
        Ja koska kyseessä on alaikäinen henkilö, perumme laskun. Ja suljemme palvelumme hänen liittymästä.
        Pahoittelemme tapahtunutta.
        Ystävällisin terveisin
        xx
        Asiakaspalvelu
        ETTÄ TÄLLEEN TÄSSÄ KÄVI..


      • mielenkiintoista
        huh..huh kirjoitti:

        Lähetin tällaisen viestin eilen [email protected]:lle
        Hei,alaikäinen poikani xx sai teiltä laskun (nro xx), lasku tuli kotiimme 31.3.2009 ja sen eräpäivä oli jo 3.4.2009! Kuluttajasuojan mukaan laskun saapumisen ja eräpäivän välillä pitää olla maksuaikaa vähintään viikko, mielellään kaksi viikkoa. En suostu maksamaan ko. laskua vielä 3.4.2009, vaan aion selvittää tätä laskua koskevat vaatimukset perinpohjaisesti. Haluan tietää mitä poikani on tilannut, sillä tämä lasku ei sitä minulle kerro. Tarvitsen siihen aikaa ainakin tuon kaksi viikkoa.
        Otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä alkavalla viikolla ja keskustelen heidän kanssaan laskun oikeellisuudesta. Varsinkin kun siinä on soittoja vuodelta 2007 ja 2008, ja ensimmäinen lasku tuli vasta muutama viikko sitten. Sen laskun poika oli heittänyt sanojensa mukaan roskiin, koska ihmetteli siinä noita samoja vanhoja puheluita. Sitä laskua minä en ole nähnyt. Ystävällisesti xx äiti.
        Ja vastaus tänään..!
        Hei, inhimillisen erehdyksen takia laskun eräpäiväksi on laitettu väärä vuosi.
        Ja koska kyseessä on alaikäinen henkilö, perumme laskun. Ja suljemme palvelumme hänen liittymästä.
        Pahoittelemme tapahtunutta.
        Ystävällisin terveisin
        xx
        Asiakaspalvelu
        ETTÄ TÄLLEEN TÄSSÄ KÄVI..

        Miesystäväni saa jatkuvasti laskuja kyseiseltä firmalta (tosin siis jälkiperinnän kautta). Ja kun kysyn että mikä hitto tämä lasku on ei vastausta tule, muutakuin " joku mitä ei ole kolmeen vuoteen tarvinnut maksaa ja vieläkin kyselevät". Eli lasku on tullut kolmen vuoden ajan eikä mitään sen ihmeellisimpiä ole kyselty tai laskunperään/maksu suunnitelmia tehty. Tämä ei ollut pointti mutta olen ihmetellyt mikä tämä kyseinen firma on, mitä palveluja se tuottaa yms?? Koetin etsiskellä mutten oikein järkevää selitystä kysymykselleni löytänyt?!


      • alaikäisen äiti
        huh..huh kirjoitti:

        Lähetin tällaisen viestin eilen [email protected]:lle
        Hei,alaikäinen poikani xx sai teiltä laskun (nro xx), lasku tuli kotiimme 31.3.2009 ja sen eräpäivä oli jo 3.4.2009! Kuluttajasuojan mukaan laskun saapumisen ja eräpäivän välillä pitää olla maksuaikaa vähintään viikko, mielellään kaksi viikkoa. En suostu maksamaan ko. laskua vielä 3.4.2009, vaan aion selvittää tätä laskua koskevat vaatimukset perinpohjaisesti. Haluan tietää mitä poikani on tilannut, sillä tämä lasku ei sitä minulle kerro. Tarvitsen siihen aikaa ainakin tuon kaksi viikkoa.
        Otan kuluttajaneuvontaan yhteyttä alkavalla viikolla ja keskustelen heidän kanssaan laskun oikeellisuudesta. Varsinkin kun siinä on soittoja vuodelta 2007 ja 2008, ja ensimmäinen lasku tuli vasta muutama viikko sitten. Sen laskun poika oli heittänyt sanojensa mukaan roskiin, koska ihmetteli siinä noita samoja vanhoja puheluita. Sitä laskua minä en ole nähnyt. Ystävällisesti xx äiti.
        Ja vastaus tänään..!
        Hei, inhimillisen erehdyksen takia laskun eräpäiväksi on laitettu väärä vuosi.
        Ja koska kyseessä on alaikäinen henkilö, perumme laskun. Ja suljemme palvelumme hänen liittymästä.
        Pahoittelemme tapahtunutta.
        Ystävällisin terveisin
        xx
        Asiakaspalvelu
        ETTÄ TÄLLEEN TÄSSÄ KÄVI..

        Myös meidän alaikäinen lapsemme on tyhmyyksissään viestitellyt ko. firman 050-alkuisiin numeroihin eikä saldorajoitukset tai palvelunumeroestot ole siten estäneet valtaisan laskun kertymistä jo muutamassa päivässä. Koska kyseessä on alaikäinen, laki holhoustoimesta (ks. FINLEX) varsin tarkasti ilmoittaa, että alaikäinen on vajaavaltainen tekemään sopimuksia ja huoltajat toimivat edunvalvojina. Olemme ilmoittaneet tämän myös ko. firmaan, emmekä huoltajina maksa laskua, koska emme hyväksy sopimusta.

        Jos johonkin kouluvalokuviin tai lastenlehtien tilaukseen tarvitaan alle 18-vuotiailta huoltajien suostumus, niin aika kummallista, jos alaikäiset saavat ilman vanhempien suostumusta tilailla aikuisviihdettä.

        Joka tapauksessa minusta on käsittämätöntä, että alaikäisillä on yleensä minkäänlaista mahdollisuutta chattailla aikuisviihdepalveluissa. Tai että maksullisia palveluja tarjoillaan muissa kuin erillisissä palvelunumeroissa.


      • näin on!!!

        Jos kerran firmaa ei löydy ennakkoperintä rekisterissä NIIN EI HELVETISSÄ NE VIE OIKEUTEE YHTÄÄ MITÄÄ!!!!! mutta vain jos todella pitää paikkansa ettei ole rekisterissä!


      • näin on!!!
        näin on!!! kirjoitti:

        Jos kerran firmaa ei löydy ennakkoperintä rekisterissä NIIN EI HELVETISSÄ NE VIE OIKEUTEE YHTÄÄ MITÄÄ!!!!! mutta vain jos todella pitää paikkansa ettei ole rekisterissä!

        Y-tunnus: 0753211-4
        Kaupparekisterinumero: 442.701
        nuo löysin ja kuuluvat ko yritykselle....en tiedä pitävätkö paikkansa,pitänee jossain vaiheessa tarkastaa


    • eeeeehhh helveetti

      joo mullekkin tuli, mutta eihän prepaid liittymästä voi sinänsdä ees soittaa palvelupuheluihin

      • Huolestunut äiti.

        Ko. Firmalla on muitakin kuin 0700- ja 0600 alkuisia palvelunumeroita. Joka on kummallista tarjota palveluita muissa kuin palvelunumeroissa. (0700, 0600- alkuiset). Firmalta löytyy tekstiviesti palveluita ja live puhelu paljon eliötä myös muissa numeroissa kuin "virallisissa" palvelu numeroissa. -052 alkuinen esimerkiksi, jos puhelimessa on palvelunumero estot niin eihän se tuonne estä soittamasta. - se on vain 0700 ja 0600- alkuisiin ja vaikka kuinka olisi mikä "aikuisviihde esto" niin siltikin onnistuu soittaminen. Tämän pystyy estämään vain voice stream OY heidän puoleltaan erillisellä ostolla.
        Kummalusta että alaikainen tuollaiseen seksi-chat palveluun voi edes soittaa..

        Omalle pojalle tuli tänään 20e lasku ja hän on alaikäinen, mutta myöntää tuonne soittaneensa..miten edetä?-ei huvitaisi laskua maksaa kokea lapsellani on palvelunumerot estetty, että myös aikuisviihde numerot.

        Katselin voice stream sivuja niin taidettiin olla viimeisen kerran sinne kirjoiteltu palvelun tarjoajan puolelta jotain vuonna 2007 viimisen kerran..


      • Vastarinta Oy
        Huolestunut äiti. kirjoitti:

        Ko. Firmalla on muitakin kuin 0700- ja 0600 alkuisia palvelunumeroita. Joka on kummallista tarjota palveluita muissa kuin palvelunumeroissa. (0700, 0600- alkuiset). Firmalta löytyy tekstiviesti palveluita ja live puhelu paljon eliötä myös muissa numeroissa kuin "virallisissa" palvelu numeroissa. -052 alkuinen esimerkiksi, jos puhelimessa on palvelunumero estot niin eihän se tuonne estä soittamasta. - se on vain 0700 ja 0600- alkuisiin ja vaikka kuinka olisi mikä "aikuisviihde esto" niin siltikin onnistuu soittaminen. Tämän pystyy estämään vain voice stream OY heidän puoleltaan erillisellä ostolla.
        Kummalusta että alaikainen tuollaiseen seksi-chat palveluun voi edes soittaa..

        Omalle pojalle tuli tänään 20e lasku ja hän on alaikäinen, mutta myöntää tuonne soittaneensa..miten edetä?-ei huvitaisi laskua maksaa kokea lapsellani on palvelunumerot estetty, että myös aikuisviihde numerot.

        Katselin voice stream sivuja niin taidettiin olla viimeisen kerran sinne kirjoiteltu palvelun tarjoajan puolelta jotain vuonna 2007 viimisen kerran..

        Nämä firmat on tarkoitushakuisestikin ottaneet käyttöön peruslankaliittymät sekä kännykät. Kiero tapa kiertää viihdenumeroestot.

        Mutta asiaan....

        Voicestream ja perintätoimisto Multilimit ovat yhteistyössä toimivia huijausyrityksiä. Multilimit Oy on itseasiassa Voicestreamin tytäryhtiö. Jos olet saanut Multilimitiltä perintäkirjeen tai jopa käräjäoikeuden haasteen ne ovat vain pelottelua, sillä maksamaton/maksamattomat laskut eivät ole koskaan menneet käräjäoikeudelle! Olimme yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja myös lääninhallitukseen, josta kertoivat ettei Voicestreamilla ole mitään lupia laskuttaa puheluista, eikä Multilimit Oy:llä ole perintälupaa.

        Pelotteena toimii hyvin ja monet ikävä kyllä lankeavat tähän. Jos kännykkään on tullut eKirje linkki josta löytyy lasku, ja mahd olet saanut käräoikeuden "päätöksen" niiden kanssa vain poliisille tekemään rikosilmoitus. Tai jos olet jopa maksanut heidän laskunsa. Sitten puhutaankin jo petossyytteistä.

        Poikani siis on heidän uhri, saanut näitä eKirjeitä sekä käräjäoikeuden haasteen. Tänään menen todistusaineiston kanssa tekemään rikosilmoituksen. Ja mielellään kaikki kohteeksi joutuneet poliisille ilmoitusta tekemään niin saadaan sitä paremmin kaverit linnaan tai vähintään poistettua ko. yritykset lopullisesti. Epäilemättä nämä ihmiset saattavat perustaa uuden huijausyrityksen. Mutta ehkäpä pari parrakasta kaveria voisi vaikuttaa suotuisasti moraalin ja rehellisyyden löytymiseen.


      • Kennu
        Vastarinta Oy kirjoitti:

        Nämä firmat on tarkoitushakuisestikin ottaneet käyttöön peruslankaliittymät sekä kännykät. Kiero tapa kiertää viihdenumeroestot.

        Mutta asiaan....

        Voicestream ja perintätoimisto Multilimit ovat yhteistyössä toimivia huijausyrityksiä. Multilimit Oy on itseasiassa Voicestreamin tytäryhtiö. Jos olet saanut Multilimitiltä perintäkirjeen tai jopa käräjäoikeuden haasteen ne ovat vain pelottelua, sillä maksamaton/maksamattomat laskut eivät ole koskaan menneet käräjäoikeudelle! Olimme yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja myös lääninhallitukseen, josta kertoivat ettei Voicestreamilla ole mitään lupia laskuttaa puheluista, eikä Multilimit Oy:llä ole perintälupaa.

        Pelotteena toimii hyvin ja monet ikävä kyllä lankeavat tähän. Jos kännykkään on tullut eKirje linkki josta löytyy lasku, ja mahd olet saanut käräoikeuden "päätöksen" niiden kanssa vain poliisille tekemään rikosilmoitus. Tai jos olet jopa maksanut heidän laskunsa. Sitten puhutaankin jo petossyytteistä.

        Poikani siis on heidän uhri, saanut näitä eKirjeitä sekä käräjäoikeuden haasteen. Tänään menen todistusaineiston kanssa tekemään rikosilmoituksen. Ja mielellään kaikki kohteeksi joutuneet poliisille ilmoitusta tekemään niin saadaan sitä paremmin kaverit linnaan tai vähintään poistettua ko. yritykset lopullisesti. Epäilemättä nämä ihmiset saattavat perustaa uuden huijausyrityksen. Mutta ehkäpä pari parrakasta kaveria voisi vaikuttaa suotuisasti moraalin ja rehellisyyden löytymiseen.

        Olen saannut juuri multilimit perintätoimistosta haastehakemuksen maksamattomasta laskusta. Puolet paperilaskusta ei ole näkyvillä niin ei tossa laskussa nää edes saatavan määrää, asiakastunnistetta koska heiltä on ilmeisesti värit loppunu tulostimesta. Eli mitä minun pitöisi tehdä jos se heidän hakemus menee käräjille?

        Onko ketään joka voisi kertoa?


      • Vastarinta Oy
        Kennu kirjoitti:

        Olen saannut juuri multilimit perintätoimistosta haastehakemuksen maksamattomasta laskusta. Puolet paperilaskusta ei ole näkyvillä niin ei tossa laskussa nää edes saatavan määrää, asiakastunnistetta koska heiltä on ilmeisesti värit loppunu tulostimesta. Eli mitä minun pitöisi tehdä jos se heidän hakemus menee käräjille?

        Onko ketään joka voisi kertoa?

        Mitään ei mene käräjäoikeudelle, koska Voicestreamilla ei ole lupaa laskuttaa puheluista, eikä Multilimitillä ole voimassaolevaa perintälupaa. Feikkiä ja pelotetta koko homma. Kuten sanoin, varmistin asian lääninhallituksesta asti. Kuin myös rikosilmoitus on tehty, eli Voicestreamin ja Multilimitin kaverit saavat kyllä tällaisesta huijauksesta jotain, linnaa, sakkoa, ehdonalaista tai jtn. Kahdeksan rikosilmoitusta on viimetiedon mukaan tehty. Ei ole yhtään pahitteeksi jos teet itsekin. Homman nimihän on että saadaan pois tuollaiset palvelut joihin pääsee lapsetkin, joilla on viihdenumeroestot ja yleensäkin, että ei tarvitse tulla huijatuksi.


      • jee8787
        Vastarinta Oy kirjoitti:

        Mitään ei mene käräjäoikeudelle, koska Voicestreamilla ei ole lupaa laskuttaa puheluista, eikä Multilimitillä ole voimassaolevaa perintälupaa. Feikkiä ja pelotetta koko homma. Kuten sanoin, varmistin asian lääninhallituksesta asti. Kuin myös rikosilmoitus on tehty, eli Voicestreamin ja Multilimitin kaverit saavat kyllä tällaisesta huijauksesta jotain, linnaa, sakkoa, ehdonalaista tai jtn. Kahdeksan rikosilmoitusta on viimetiedon mukaan tehty. Ei ole yhtään pahitteeksi jos teet itsekin. Homman nimihän on että saadaan pois tuollaiset palvelut joihin pääsee lapsetkin, joilla on viihdenumeroestot ja yleensäkin, että ei tarvitse tulla huijatuksi.

        oikeuden käynti kuluinenn 750e tuli maksettavaa.. että kyllä ne vain tuntuu käräjille menevän.. hauska maksu parista tekstiviestistä..


      • Kolahtiko?
        jee8787 kirjoitti:

        oikeuden käynti kuluinenn 750e tuli maksettavaa.. että kyllä ne vain tuntuu käräjille menevän.. hauska maksu parista tekstiviestistä..

        ... silti on pakko sanoa, että haista sinä paska jekkuinesi. Tee palvelus ja ota kirves ja hakkaa tietokoneesi, modeemisi ja nettijohtosi paskaksi ja pysy pois internetistä.


      • Epatsu
        jee8787 kirjoitti:

        oikeuden käynti kuluinenn 750e tuli maksettavaa.. että kyllä ne vain tuntuu käräjille menevän.. hauska maksu parista tekstiviestistä..

        Pistä käräjäoikeuden päätöksen nro ni tutkitaan vähän.


      • Spyhard79
        Huolestunut äiti. kirjoitti:

        Ko. Firmalla on muitakin kuin 0700- ja 0600 alkuisia palvelunumeroita. Joka on kummallista tarjota palveluita muissa kuin palvelunumeroissa. (0700, 0600- alkuiset). Firmalta löytyy tekstiviesti palveluita ja live puhelu paljon eliötä myös muissa numeroissa kuin "virallisissa" palvelu numeroissa. -052 alkuinen esimerkiksi, jos puhelimessa on palvelunumero estot niin eihän se tuonne estä soittamasta. - se on vain 0700 ja 0600- alkuisiin ja vaikka kuinka olisi mikä "aikuisviihde esto" niin siltikin onnistuu soittaminen. Tämän pystyy estämään vain voice stream OY heidän puoleltaan erillisellä ostolla.
        Kummalusta että alaikainen tuollaiseen seksi-chat palveluun voi edes soittaa..

        Omalle pojalle tuli tänään 20e lasku ja hän on alaikäinen, mutta myöntää tuonne soittaneensa..miten edetä?-ei huvitaisi laskua maksaa kokea lapsellani on palvelunumerot estetty, että myös aikuisviihde numerot.

        Katselin voice stream sivuja niin taidettiin olla viimeisen kerran sinne kirjoiteltu palvelun tarjoajan puolelta jotain vuonna 2007 viimisen kerran..

        Typeryyksissäni soitin sinne joskus kännissä...tai chat tai jotain .
        Tilanteen kulku : Matkapuhelimeeni saapuu tiedoitus :Teille on saapunut e-kirje osoitteessa :Naperkuukkeli ... xx jotain.
        Huomatkaa ,ko :yhtiöllä ei ollut mitään muuta kuin puhelinnumeroni.
        Jätin huomioitta.
        Seuraava noin viikon päästä: Teille on saapunut uutiskirje osoitteessa :Multilimit .fi ja jotain..
        Klikkasin osoitteen ja luulin että joku normilasku oli mennyt perintään.
        Tyhmyyksissäni kirjoitin heille osoitetiedot.
        Tein rikosilmoituksen Karkkilan Poliisille koska en ollut tehnyt mitään sopimusta heidän kanssaan ja minulla on prepaid liittymä muutenkin.
        Ilmoittivat pienen "tutkimuksen" jälkeen ettei asiassa ei ole tapahtunut rikosta.
        Mutta minulla on maksuohjelma ja tuomari sanoi ettei tarvitse maksaa jos sopimusta ei ole tehty.
        Poliisikaan ei siis tiennyt tätä koska he valehtelevat niin taitavasti.
        Maksoin kuitenkin sen 106,18 euroa.
        Sitten se loppui.... kunnes tänään tuli uusi kirje joltain helvetin Voice Streamilä 35 e .
        Ja aivan uskomattomat eräpäivät. HYVÄT IHMISET: Tehkää ilmoituksia Poliisille tästä firmasta.
        Olen kanssanne mielellään yhteistyössä ja selvitän asiaa koko ajan . Infoan teille jos saan taas lisäselvyyttä. Seuraavaksi on tarkoitus selvittää onko tälläistä puljua olemassa ko. osoitteesta
        PS: autoni on jo käynnissä.


      • voiceerkele
        Spyhard79 kirjoitti:

        Typeryyksissäni soitin sinne joskus kännissä...tai chat tai jotain .
        Tilanteen kulku : Matkapuhelimeeni saapuu tiedoitus :Teille on saapunut e-kirje osoitteessa :Naperkuukkeli ... xx jotain.
        Huomatkaa ,ko :yhtiöllä ei ollut mitään muuta kuin puhelinnumeroni.
        Jätin huomioitta.
        Seuraava noin viikon päästä: Teille on saapunut uutiskirje osoitteessa :Multilimit .fi ja jotain..
        Klikkasin osoitteen ja luulin että joku normilasku oli mennyt perintään.
        Tyhmyyksissäni kirjoitin heille osoitetiedot.
        Tein rikosilmoituksen Karkkilan Poliisille koska en ollut tehnyt mitään sopimusta heidän kanssaan ja minulla on prepaid liittymä muutenkin.
        Ilmoittivat pienen "tutkimuksen" jälkeen ettei asiassa ei ole tapahtunut rikosta.
        Mutta minulla on maksuohjelma ja tuomari sanoi ettei tarvitse maksaa jos sopimusta ei ole tehty.
        Poliisikaan ei siis tiennyt tätä koska he valehtelevat niin taitavasti.
        Maksoin kuitenkin sen 106,18 euroa.
        Sitten se loppui.... kunnes tänään tuli uusi kirje joltain helvetin Voice Streamilä 35 e .
        Ja aivan uskomattomat eräpäivät. HYVÄT IHMISET: Tehkää ilmoituksia Poliisille tästä firmasta.
        Olen kanssanne mielellään yhteistyössä ja selvitän asiaa koko ajan . Infoan teille jos saan taas lisäselvyyttä. Seuraavaksi on tarkoitus selvittää onko tälläistä puljua olemassa ko. osoitteesta
        PS: autoni on jo käynnissä.

        Kaveri laittoi hauskana pilana viestiä puhelimestani johonkin deittichattiin!! numeroon 0502732. Nyt on tullu muutamia viestejä numerosta 00358502732. Palvelun tuottaja ilmeisesti juuri tämä voice stream oy! Voiko olla mahdolista etttä myös nuo tuleet viestit maksaa??! Lähetetyn viestin hinta ei ollut kuin 1,49€? Onko odotettavissa myös jotain paperista laskua?


      • AlmaQ
        voiceerkele kirjoitti:

        Kaveri laittoi hauskana pilana viestiä puhelimestani johonkin deittichattiin!! numeroon 0502732. Nyt on tullu muutamia viestejä numerosta 00358502732. Palvelun tuottaja ilmeisesti juuri tämä voice stream oy! Voiko olla mahdolista etttä myös nuo tuleet viestit maksaa??! Lähetetyn viestin hinta ei ollut kuin 1,49€? Onko odotettavissa myös jotain paperista laskua?

        olenko nyt ymmärtänyt oikein ,että tämä WAPPU-UUTISET lehti liittynee kyseiseen tapaukseen...?


      • niese
        AlmaQ kirjoitti:

        olenko nyt ymmärtänyt oikein ,että tämä WAPPU-UUTISET lehti liittynee kyseiseen tapaukseen...?

        Wappu-uutiset tulleet tännekkin. Innolla jo odottelen laskuja :D


      • prk
        niese kirjoitti:

        Wappu-uutiset tulleet tännekkin. Innolla jo odottelen laskuja :D

        Mikä on tämmönen Wappu-uutiset?


      • nadjae
        prk kirjoitti:

        Mikä on tämmönen Wappu-uutiset?

        Sellanen oikein kiva ilmeisesti lähinnä miehille suunnattu lehti, jossa kimmojen ilmoituksia ja sen sellasii juttui..Kiva kun kolahti postiluukusta ja vielä miehen nimellä, Voice Streamin asiakasrekisteristä ilmeisesti osoitetiedot...


      • Mä hoidan
        jee8787 kirjoitti:

        oikeuden käynti kuluinenn 750e tuli maksettavaa.. että kyllä ne vain tuntuu käräjille menevän.. hauska maksu parista tekstiviestistä..

        jee8787 laitappas todellakin käräjäoikeuden päätöksen numero niin kyllä sinun asiasi varmasti selviää!!!!


      • Tapsakak
        voiceerkele kirjoitti:

        Kaveri laittoi hauskana pilana viestiä puhelimestani johonkin deittichattiin!! numeroon 0502732. Nyt on tullu muutamia viestejä numerosta 00358502732. Palvelun tuottaja ilmeisesti juuri tämä voice stream oy! Voiko olla mahdolista etttä myös nuo tuleet viestit maksaa??! Lähetetyn viestin hinta ei ollut kuin 1,49€? Onko odotettavissa myös jotain paperista laskua?

        Kyllä tulee. mulle tuli ja se oli samalla maksumuistutus, vaikka varsinaista maksua ei ollut tullut.
        Laskussa on lähettämäni viesti plus heidän lähettämät, joita tuli putkeen. Lisäksi tietysti laskutuslisä
        plus muistutuslisä. Mulla oli palveluntuottajana naperkuukkeli. Tapsa


      • Mä hoidan
        jee8787 kirjoitti:

        oikeuden käynti kuluinenn 750e tuli maksettavaa.. että kyllä ne vain tuntuu käräjille menevän.. hauska maksu parista tekstiviestistä..

        niin millonkas laitat sen oikeuden päätöksen numeron kun olen tässä sitä jo tovin odotellut!!!


      • Mä hoidan
        Mä hoidan kirjoitti:

        niin millonkas laitat sen oikeuden päätöksen numeron kun olen tässä sitä jo tovin odotellut!!!

        jee8787 ODOTTELEN EDELLEEN SITÄ PÄÄTÖKSEN NUMEROA...VAI PITÄÄKÖ OLETTAA ETTÄ JAUHAT TÄYTTÄ PASKAA???


    • auttakaa!

      Itse sain Voice Streamilta 40€ laskun tänään, vaikka en ole kyseistä palvelua käyttänyt. Laskussa oli jokin eri puhelinnumero mikä itselläni on ja oma puhelinnumeroni on salainen. En tiedä sitten, että mistä he ovat saaneet yhteystietoni ja tekaisseet vielä laskun. Kyseessä on jokin erillislaskutteinen viihdenumeropalvelu 05 alkuisiin numeroihin. Miten asian kanssa pitäisi menetellä? Ajattelin aluksi soittaa asiakaspalveluun, mutta jos he käyvät uhkailemaan perintätoimilla sun muilla niin mitä pitäisi tehdä?

      • Vakiasiakas

        Voice välittää aikuisviihdenumeroita joissa voi soittaa livenä naisille ja taitaa olla linjoilla miehiäkin... On joko 0700- 050-09-numeroita...täysin laillista toimintaa.
        Osaan numeroihin voi soittaa vaikka olisi estot.
        Puhelut välittää oman puhelimesi operaattori ,laskuttaja voi olla voice..joten naurettavaa ettei niistä oo muka soitettu..jos et itse niin sit joku muu..Hah mitä soopaa viitsitte kirjotella tänne.


      • Hehehh
        Vakiasiakas kirjoitti:

        Voice välittää aikuisviihdenumeroita joissa voi soittaa livenä naisille ja taitaa olla linjoilla miehiäkin... On joko 0700- 050-09-numeroita...täysin laillista toimintaa.
        Osaan numeroihin voi soittaa vaikka olisi estot.
        Puhelut välittää oman puhelimesi operaattori ,laskuttaja voi olla voice..joten naurettavaa ettei niistä oo muka soitettu..jos et itse niin sit joku muu..Hah mitä soopaa viitsitte kirjotella tänne.

        Tää Voicen kätyri taas trollaamassa joka keskusteluun missä on kyse Voice Streamin toiminnasta. Omalta kohdaltanu asian käsittely on jo mennyt eteen päin joten ei huolta.


      • pohriskeleva
        Vakiasiakas kirjoitti:

        Voice välittää aikuisviihdenumeroita joissa voi soittaa livenä naisille ja taitaa olla linjoilla miehiäkin... On joko 0700- 050-09-numeroita...täysin laillista toimintaa.
        Osaan numeroihin voi soittaa vaikka olisi estot.
        Puhelut välittää oman puhelimesi operaattori ,laskuttaja voi olla voice..joten naurettavaa ettei niistä oo muka soitettu..jos et itse niin sit joku muu..Hah mitä soopaa viitsitte kirjotella tänne.

        onkohan kivaa olla loinen?


      • moQu

        itsellekin tullut lasku täältä vaikka ole soittanut mihinkään "palvelunumeroihin" ...
        soitin heille ja sanoivat että "virhe laskutuksessa" ... eikä tarvii maksaa laskua


      • Topponen21
        moQu kirjoitti:

        itsellekin tullut lasku täältä vaikka ole soittanut mihinkään "palvelunumeroihin" ...
        soitin heille ja sanoivat että "virhe laskutuksessa" ... eikä tarvii maksaa laskua

        Tännekin tuli lasku voicestream nimiseltä firmalta.. kirjeen avattuani olin hämmentynyt. Lasku oli 18,35e
        itsellä on puhelimessa palvelunumero esto joten en voi soitella edes mihinkään "aikuisviihde" palveluihin. Soitin firman asiakaspalveluun ja sanoivat että oli laskutuksessa virhe.. ei tarvitse maksaa.


      • Onnex näin
        Vakiasiakas kirjoitti:

        Voice välittää aikuisviihdenumeroita joissa voi soittaa livenä naisille ja taitaa olla linjoilla miehiäkin... On joko 0700- 050-09-numeroita...täysin laillista toimintaa.
        Osaan numeroihin voi soittaa vaikka olisi estot.
        Puhelut välittää oman puhelimesi operaattori ,laskuttaja voi olla voice..joten naurettavaa ettei niistä oo muka soitettu..jos et itse niin sit joku muu..Hah mitä soopaa viitsitte kirjotella tänne.

        niin juuri näin ja hyvä hyvä....idiootti voice stream..pitäsitte ees asiakas rekisterinne kunnossa...meille tuli joku wappu uutiset no vaimohan se kilahti parku ja karju mulle ja ihmettelin et miten vitussa se yhtä äkkiä hiljeni...sit se sano vaa et sori ja unohda koko juttu...no otin kyseisen lehden ja katsoin sitä tilaaja nimeä.....osoite oli kyllä oikea ko lehdessä..nimi ja puh nro josta se oli tilattu kuitenkin vääriä..että edellisen asukkaan tekosia.....mutta saatanan surkea firma olette kun ette tarkasta osoitejärjestelmäänne!!!


      • JepJep2590
        Topponen21 kirjoitti:

        Tännekin tuli lasku voicestream nimiseltä firmalta.. kirjeen avattuani olin hämmentynyt. Lasku oli 18,35e
        itsellä on puhelimessa palvelunumero esto joten en voi soitella edes mihinkään "aikuisviihde" palveluihin. Soitin firman asiakaspalveluun ja sanoivat että oli laskutuksessa virhe.. ei tarvitse maksaa.

        http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/mediait/1999/09/2957,niin lukekaapa tuolta,eli jos ite ei soittanu ei tartte maksaa voice not so fcking stremin laskuja.....ei tartte maksaa jo ei ite laskua tehny!!!!!


      • Ideallikkokö
        JepJep2590 kirjoitti:

        http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/mediait/1999/09/2957,niin lukekaapa tuolta,eli jos ite ei soittanu ei tartte maksaa voice not so fcking stremin laskuja.....ei tartte maksaa jo ei ite laskua tehny!!!!!

        Eli jos on varma että langan toisessa päässä ei ole varmistettu et oot liittymän haltija ne ei voi mitää....ainoastaa 0700 numerot katsotaa "tietoiseksi" soitoksi,ja näissäkin jos voi todistaa et soittanu o joku alaikänen ni sit ei tietty tartte maksaa...HIENOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!


      • KATOPPaTäTä
        Vakiasiakas kirjoitti:

        Voice välittää aikuisviihdenumeroita joissa voi soittaa livenä naisille ja taitaa olla linjoilla miehiäkin... On joko 0700- 050-09-numeroita...täysin laillista toimintaa.
        Osaan numeroihin voi soittaa vaikka olisi estot.
        Puhelut välittää oman puhelimesi operaattori ,laskuttaja voi olla voice..joten naurettavaa ettei niistä oo muka soitettu..jos et itse niin sit joku muu..Hah mitä soopaa viitsitte kirjotella tänne.

        Mutta tuo "jos ei ite ni sit joku muu" onki hyvä lause...oletko vähä idiootti....jos 09 tai 050 alkunen nro tarjoaa seksi palveluja ON PALVELUN TARJOAJAN TARKISTETTAVA JA TODENNETTAVA TAVALLA TAI TOISELLA SOITTAJAN HENKILÖLLISYYS jos ei näin pysty tekemään ei puh.nron omistajaa voi vaatia maksamaan jos tämä väittää ettei ole soittanut(jos kuitenkin on soittanut joutuu keksimään kyllä sitten selityksen)...koskapa ainoa tapa todistettavasti todistaa henkilöllisyys on jokin todistus..eli sielt pitää jonku tulla tarkastamaa henkkarit ,ajokortti tai jokin muu...ja tämä on erittäin surullinen fakta näille huijareille.HUOM!!! TÄMÄ EI PÄDE 0700-0600-0800 alkuisiin numeroihin!!!!


      • ThiyansFuhrer
        Ideallikkokö kirjoitti:

        Eli jos on varma että langan toisessa päässä ei ole varmistettu et oot liittymän haltija ne ei voi mitää....ainoastaa 0700 numerot katsotaa "tietoiseksi" soitoksi,ja näissäkin jos voi todistaa et soittanu o joku alaikänen ni sit ei tietty tartte maksaa...HIENOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

        Etä muka oon soittannu johkin seksipalvelunumeroihin mulla on estot palvelunumeroihin, ett mitä v****ua toi ölasku eees tekeeeeee? EN VARMASTI MAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • eskarilapsi
        ThiyansFuhrer kirjoitti:

        Etä muka oon soittannu johkin seksipalvelunumeroihin mulla on estot palvelunumeroihin, ett mitä v****ua toi ölasku eees tekeeeeee? EN VARMASTI MAKSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ite jätin maksamatta ja nyt pukkas perintätoimisto Multi Limitiltä laskua, jossa uhataan oikeudella ja luottotietojen menettämisellä.


      • Ideallikökkö
        eskarilapsi kirjoitti:

        ite jätin maksamatta ja nyt pukkas perintätoimisto Multi Limitiltä laskua, jossa uhataan oikeudella ja luottotietojen menettämisellä.

        Siis homma menee niin et jos se o huuhaa lasku voit pyyhkii prseen sillä jos oot soittanu voitkin sitte maksaa,jos pokka pitää ja oot varma et puhelut o soitettu 050 tai 09 alkusiin PALVELUN TARJOAJAN ON JOTENKI VARMISTETTAVA ETTÄ KYSEESSÄ ON LIITTYMÄN HALTIJA,ja se ei ole lain mukaan riittävä varmistus että kysyy"oletko ko liittymän haltija".JA TÄMÄ ON FAKTA!!!!!!!!! ja edelleen tämä ei päde 0600-0700-0800 alkuisiin numeroihin http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/mediait/1999/09/2957


      • Jakarikökkö
        Ideallikökkö kirjoitti:

        Siis homma menee niin et jos se o huuhaa lasku voit pyyhkii prseen sillä jos oot soittanu voitkin sitte maksaa,jos pokka pitää ja oot varma et puhelut o soitettu 050 tai 09 alkusiin PALVELUN TARJOAJAN ON JOTENKI VARMISTETTAVA ETTÄ KYSEESSÄ ON LIITTYMÄN HALTIJA,ja se ei ole lain mukaan riittävä varmistus että kysyy"oletko ko liittymän haltija".JA TÄMÄ ON FAKTA!!!!!!!!! ja edelleen tämä ei päde 0600-0700-0800 alkuisiin numeroihin http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/mediait/1999/09/2957

        Siis lähtökohtana,miksi s.linjojen pitää käyttää edes 050 tai 09 alkuisia numeroita?.Esimerkiksi itselläni nimenomaan estot 0700 nroihin KOSKA joku voi varastaa puhelimen ja ihan ykkös syy että yrityksesäni on muitakin jotka käyttävät samaa/samoja puhelimia koskapa ne on auto kohtaisia,no otetaan esim:nyt joku näistä luupäistä päättää soittaa s.nroihin no ei voi,mutta aaahhh jokuhan tarjoaa tällässii palveluja ihan normi nroilla ja eikun runkkaamaan!!!.No arvatkaapa maksanko laskun?EN ja jos kaapissa saattaa olla pahimmillaan samaan aikaan 3-4 puhelinta kuka kuski tahansa voi soittaa mistä tahansa puhelimesta ja näin soittajan kiinni saaminen mahdotonta...ELI TÄMÄ ON AINOA SYY MIKSI 0700 alku pitää vaihtaa joksikin muuksi ja sitten toivotaan että asiakas on tarpeeksi tyhmä että maksaa laskun kiltisti,onneksi olen tiennyt jo aiemminkin että laskua mitä liittymän haltija ei ole tehnyt ei tarvitse maksaa!!!


      • Durak
        Jakarikökkö kirjoitti:

        Siis lähtökohtana,miksi s.linjojen pitää käyttää edes 050 tai 09 alkuisia numeroita?.Esimerkiksi itselläni nimenomaan estot 0700 nroihin KOSKA joku voi varastaa puhelimen ja ihan ykkös syy että yrityksesäni on muitakin jotka käyttävät samaa/samoja puhelimia koskapa ne on auto kohtaisia,no otetaan esim:nyt joku näistä luupäistä päättää soittaa s.nroihin no ei voi,mutta aaahhh jokuhan tarjoaa tällässii palveluja ihan normi nroilla ja eikun runkkaamaan!!!.No arvatkaapa maksanko laskun?EN ja jos kaapissa saattaa olla pahimmillaan samaan aikaan 3-4 puhelinta kuka kuski tahansa voi soittaa mistä tahansa puhelimesta ja näin soittajan kiinni saaminen mahdotonta...ELI TÄMÄ ON AINOA SYY MIKSI 0700 alku pitää vaihtaa joksikin muuksi ja sitten toivotaan että asiakas on tarpeeksi tyhmä että maksaa laskun kiltisti,onneksi olen tiennyt jo aiemminkin että laskua mitä liittymän haltija ei ole tehnyt ei tarvitse maksaa!!!

        Täytyy tunnustaa, että minä kännissä soitin tuonne pari kertaa. Muistaakseni kuuntelin pari minuuttia pelkkää tuuttausta ja viikon päästän sain melkein 20 euron laskun.


      • Jakarikökkö
        Durak kirjoitti:

        Täytyy tunnustaa, että minä kännissä soitin tuonne pari kertaa. Muistaakseni kuuntelin pari minuuttia pelkkää tuuttausta ja viikon päästän sain melkein 20 euron laskun.

        juuri tätä huijausta mistä tällä palstalla paljon puhuttu ilmeisesti....tuuttamisen kuuntelusta kun ei pitäs tulla periaatteessa mitää laskuu koska ei ole tilattua palvelua saanut ja hinta otettu kuitenkin!!!


    • kusetusta

      NAPERKUUKKELI jatkaa toimintaa samalla systeemillä.

    • Huolestunut isosisko

      Veljeni oli saanut tänään myös Naperkuukkeli Oy - nimiseltä yritykseltä laskun. Luettuani tätä keskustelua tuli mieleen, et olisko Voice nyt muuttunut Naperiksi...? Jos toiminta on lopetettu viranomaisten toimesta, ja kaverit vaan pistäneet uuden kiskan pystyyn! Tai joku idiootti ottanut mallia. Veljeni on kyllä täysi-ikäinen, mutta hänelläkin on saldorajoitus (vieläpä 20e), joten 75 euron lasku on aika paljon sen yli!

    • bad ass

      Kyllä voice stream on toiminnassa ja voi hyvin, naperkuukkeli on sen sisarfirma.

    • Yritetty kusettaa

      Mulle kans tuli 16.83€ lasku ja otin heti yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen ja se neuvoi, että älä maksa sitä! Ja jos vielä tulee lisä laskuja niin mene www.kulutajariita.fi sivuulle ja tee kanne asiasta! Lähetin myös sähköpostia kyseiselle laskuttajalle, minkä jälkeen tuli myöhemmin päivällä puhelu oudosta numerosta mihin en vastannut! Tänä iltana tarkistin sähköpostini, josko olisi tullut vastaus,mutta ei! Joten yritin lähettää uuden mutta todennäköisesti kyseinen sähköposti oli suljettu! kone herjasi, että vastaanottajaa ei ole!
      Ps. Kaikki rehelliset laskut tulevat oman operaattorin kautta!

    • Tikulla silmään

      Lucentia Group Oy:n vastuuhenkilö on Markku Juhani Virtanen. Harmi, että nimi on niin yleinen.

      Sama mies on LinkedIn-profiilinsa mukaan mukana myös seuraavissa yrityksissä:

      Owner
      FransPoint Oy
      July 2009 – Present (2 years 9 months)

      Owner
      Xarcom Oy
      Telecommunications industry
      July 2009 – Present (2 years 9 months)

      Founder partner
      Movika Oy
      Telecommunications industry
      June 2005 – Present (6 years 10 months)

      Owner
      Lucentia Group Oy
      January 1998 – Present (14 years 3 months)


      Ei luulisi että laskutusongelmat johtuvat taidon puutteesta.

      Toivottavasti sitten tämän yrityksen laskutus on paremmalla mallilla. Kokemuksen pituudesta päätellen sama mies.

      http://www.fifthelement.fi/?page_id=14

    • nojoo :))

      Voi herra jestas sentään,kyseessä on seksi-ja pornolinjoja pitävä yritys( Voice). Jos te annatte miehenne tai poikaystävänne käyttää puhelintanne niin omapas asianne....Numeroihin voi soittaa tai lähettää viestejä ja nehän tunnetusti kalliita.

    • Yksi uusi uhri Multilimit/Voice Stream OY:n listoilla. Ei muuta kun poliisille paperit ja tutkimuspyyntö,sillä täällä tuntuvat huseeraavan aikamoiset alan amatöörit.Multilimitin ns.vastuuhenkilökin tuntuu vaihtuvan "sopivan" usein, jottei likapyykki pääse vain yhdelle kasvamaan.
      Firman kokonaismyynti kannattaa ja poistaa osittain vastuuta.
      JOTEN, EI MUUTA KUN POLIISIN JUTTUSILLE,JA TUTKIMUSPYYNTÖ,ETTEI ULOSOTTOON MENE AIHEETTOMAT LASKUT, JOPA VUOSIEN TAKAA.LYKKYÄ TYKÖ MEILLE KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

    • asiat selviksi

      Ikääntynyt lähiomaiseni saa jatkuvasti laskuja Lucentia Groupilta, jossa palveluntarjoajana Voice Stream.Lucentia Group on asioita selvitettäessä ilmoittanut että Voice Sream:llä ei ole vielä toukokuussa vuonna 2011 ollut heidän kanssa sopimusta.Onko täällä ketään, joka tietäisi tästä asiasta tarkemmin??

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe