Moikka! Mulla on ollut nyt ärsyttävä vaiva vähän pitemmänkin aikaa. Mulla on tullut alapään esim häpyhuulten väliin haavaumia jotka ei meinaa lähtee millään pois. Välillä on pientä kutinaa ja aika paljoista valkovuotoa. Tuntuu että välillä pitäisi raapia ja toisena päivänä olo on taas helpompi. Ihossa näkyy vähän punaisia läikkiä luultavasti rikkinäistä ihoa. Onko kyseessä hiiva vai mikä?
Tarvitsen apua!
Anonyymi-ap
4
361
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäyksenä että alapää kutisee vain ulkosynnyttimen osista. Voiko kyseessä olla kuivuus?
- Anonyymi
Jos olet jo vaihdevuosissa tai yli, voi hyvinkin olla kyse kuivuudesta tai kuivuuden aiheuttamasta tulehduksesta. Gynekologilta saisit hyvät lääkkeet. Myös verensokeri kannattaisi tarkistaa.
- Anonyymi
Tuo pitäisi näyttää gynekologille!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181547423
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5456853Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202550Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872005- 1271216
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 84961
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97939Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802