HUKKAATKO TAVAROITA ?

Anonyymi-ap

Mitä teet kun et löydäkkää etsimääsi,
meneekö sinulta joskus joku tavara hukkaan etkä myöhemminkää enään löydä sitä
vaikka kuinka etsit ?

35

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Multa on menny pari itse tekemääni käsityötä hukkaan,
      aioin antaa ne lahjaksi, hups heijaa niitä ei löydykkää mistään ,,
      pikkusen harmittaa,

      mutta maallistahan se vaan on,
      jostain syystä en halua tehdä uusia,
      sen verran tympii,
      aattelin olkoon,
      teen jotain muuta,

      • Anonyymi

        No jospa ne siltikin löytyvät vielä , ihan odottamattomasta paikasta ,


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­y­­m­f­o­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18155428j

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ei mee iteltä hukkaan mitään milloinkaan, mutta joku muu käy varastamassa.

      • Anonyymi

        TÄH, ihanko totta,
        tiedätkö kuka,

        vai kulkeeko teillä yleisavaimilla joku kun et ole kotona, kauheeeta,
        onkohan multaki joku ne ottanu kun en ole ollu kotona,
        tosi nättejä lahjoja olisi ollu,
        nyt kai annan rahaa jonkin verran, ku kadotin käsityöni,


    • Anonyymi

      Kännykkää joskus saan etsiä aika tavalla, mutta nyt minulla on tabletissa appi joka etsii sen minulle ja näen siitä missä känny piiloittelee ja sitten alkaa kuulua piipitys kännystä
      myös että voi kuunnella missä on.
      Joten se appi on minulle tarpeen aina välillä, avaimetkin aen avulla löytyy jos on laittanut avaimen roikkumaan vastaanottaja lätkän . Itse en tarvitse Onneki avaimia ne olis varmaan aina hukassa.

      • Anonyymi

        jooo, ei se niin paha juttu ookkaan kun tavara kuitenki löytyy jostain, se onki yleistä varsiki vanhusten huushollissa, mutta kun katoaa lopullisesti eikä mistään löydy edes myöhemminkää,
        se ihmetyttää,
        joku ne vie mut ku ei tiedä kuka,


    • Anonyymi

      Mitä tulee tehdä jos jatkossaki jotain katoaa eikä mistään löydä,
      rahallisesti ei harmita,
      mutta
      koen loukkauksena
      jos joku kähveltää jota itse olen suunitellu tarvisevani
      tai jos olen suunitellu lahjaki antaa,

    • Anonyymi

      Miten joku kehtaa ottaa salaa toisen tavaroita ja kuinka joku kehtaamennä silloin toisen asuntoon kun asukas on pois,
      kertokaapa jo tiedätte , mä hämmästelen,

    • Anonyymi

      Ei ole minulla mitään tavaraa hävinnyt. Muuton jälkeen yhtä esinettä jonkin aikaa etsin, mutta löytyihän sekinj.

      Jos epäilee että joku ulkopuolinen varastaa tavaroita, vaikka kukaan ei käy asunnossa, ei edes kotihoito, voi muistisairaus olla alulla, siihen liittyy just tuollainen epäluulo, että omat hukkaamansa tavarat joku ulkopuolinen on varastanut..

      • Anonyymi

        Just
        mutt ku ei löydy mistään,
        muistisairaan tavat löytyy aina jostaki oudosta paikasta,
        kerroppa se kuinka joku voi kadota täysin eikä löydy vaikka koko huusholli on etsitty läpkotaisin,

        lehdissähän lukee usein kuinka vanhukset on huijauksen koheena,
        höh,

        tuo sinun esittämäsi epäily ei AINA pidä paikkaansa,

        oikeesti joku voi tehdä harmia vanhukselle, ainaki uutisten mukaan,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just
        mutt ku ei löydy mistään,
        muistisairaan tavat löytyy aina jostaki oudosta paikasta,
        kerroppa se kuinka joku voi kadota täysin eikä löydy vaikka koko huusholli on etsitty läpkotaisin,

        lehdissähän lukee usein kuinka vanhukset on huijauksen koheena,
        höh,

        tuo sinun esittämäsi epäily ei AINA pidä paikkaansa,

        oikeesti joku voi tehdä harmia vanhukselle, ainaki uutisten mukaan,

        Ikäväkyllä varkaitaki on olemassa,

        minkähänlainen varkaitten sielun elämä oikeesti on, hävettääkö niitä koskaan tekemisensä väärhyys ?

        kuinka vanhukset uskaltaa ottaa kotipalveluita vastaan
        kun lehdissä silloin tällöin lukee kuinka vanhuksia on huijattu,


    • Anonyymi

      Muistisairaus on hankala juttu,
      vanhus on saattanu antaa lahjaksi jotain ja sitten ei muistakkaa että itse on antanu
      sitten syttää pikäkybtiseksi,
      tämmösiäki tapauksia on olemassa,
      muistan lapsuudessani kun vanhemmat ihmiset varotti ettei saa ottaa edes lahjaksi mitään, koska vanhus ei myöhemmin muistakkaa että itse on antanu,
      --- on se vanhan ihmisen elämä tosi vaikeeta kun niikseen sattuu,

      • Anonyymi

        Muista kauan sitten erään vanhan naisen joka alkoi syyttelemään että kotiavustaja oli varastanut hänen tiskirättinsä . Ihan niinkuin jotain kiinnostaisi inhottavan paljon käytetyn tiskirätin varastaminen .
        Kun vierailuni oli loppu niin hän pyysi minua auttamaan häntä vessaan ettei tartte soitella niitä varkaita apuun. No autoin häntä vessaan ja kun vedin housuja alas häneltä niin housuista tuli tiskirätti esille.
        Näytin sitä hänelle , mutta mummolla oli vastaus valmiina, ne kodinhoitajat varmaan oli laittaneet hänen housuihinsa rätin.
        Heitin rätin roskiin ja laitoin tiskipöydälle uuden saman värisen . Ja lapun kodinhoitajille tapauksesta .
        Niin että usein jos ihmisellä on muistisairaus niin tavaroita löytyy ihan kummallisesista paikoista, kaikille toki yhteistä se että jotain aina syytetään varastamisesta.


      • Anonyymi

        Erään tuttavani tuttavan harrastus oli laatia testamentteja. Hän luetteloi kaikki esineensä ja tavaransa ja vaihtoi sitten saajan mielialansa mukaan. Hänen jälkeensä löytyi luetteloita, joissa mainittuja esineitä ei taloudesta löydetty, vaikka miehissä etsivät.
        Testamentin tekijä oli myös arvioinut esineittensä hinnat summamutikassa kalliiksi ja antiikiksi.
        Monille ikääntyneelle ne vanhat tavarat ovat kiinnekohta menneeseen elämään ja pitävät muistoja tuoreena. Muille esineet eivät sitten merkitse mitään.

        Minkäs sille mahtaa meikäläinen, että puurolusikka tuo mieleen joulun 80 v sitten, kun se tuli esiin lahjakääreestä!! Mikä muisto! Entäs se pata, jonka isoäiti oli ostanut vuonna yx ja kax, ja jolla tehtiin aina pääsiäislammaspata! Muistatteko!
        Nostalgisissa tunnelmissa Mk.r
        ´


    • Anonyymi

      alotus on arka aihe
      harva uskaltaa asiaa miettiä syvemmin,

      jotenki pelottaa ja hävettää

      moni joutuu tämänki ongelman kohtaamaan ihan omassa elämässään,

      vanhuksen muistihäiriöt on myös hyvin kiusallista omaisille ja auttajille,
      varsinki jos ei osaa suhtautua asiaan oikein,

    • Taatusti hukkaan koko ajan kaikkea mahdollista.
      Kerran silmälasit hävisivät, etsin joka paikasta, luovutin jo, ajattelin kadottaneeni lopullisesti.
      Kaveri oli tekemässä jotain autotallissa, siellä on hylly jossa on kaikenlaista roinaa.
      Säikähdin ja ihmettelin kun silmälaisit olivat autossani tuulilasin alapuolella.
      Kaveri oli löytänyt ne autotallista hyllyltä eikä puhunut mitään, oli laittanut lasit siihen. Kyllä häntä nauratti ilmeeni.
      Kännykkä on koko ajan hukassa. Avaimet häviää jos en laita aina samaan paikkaan.

      • Anonyymi

        Minulta aina kanssa on jotain hukassa yhtämittaa, mutta olen aina ollut sellaisen ettei ole vanhuuden syy. Kun aikani etsin niin löydän ne. Mutta en syytä ketään varastamisesta . Koska niitäkin tavallisia esineitä mitä ihmisillä on, löytyy jokaisen kodista
        Ja esim merkattuja liinoja nuoret eivät edes nykyisin halua.

        Kauan sitten sanoin äidilleni kun hän lähti kauppaan että ostaa mulle sukkahousut kun oltiin menossa iltamiin miehen kanssa. Sitten illalla kun vaihdoin vaatteita ja kysyin muistiko hän ostaa sukkahousut niin sanoi että kyllä hän oli ne ostanut.
        Mutta niitä ei silti löydetty mistään.samalla alkoi pieni tyttäreni haluai jäätelöä ja menetin pakasteesta sitä ottamaan, niin siellähän ne sukkahousut sitten olivat .ilmeisesti mennyt jonkun tavaran mukana sinne
        .kauan kiusattiin äitiä että mummo se pakastaa sukkahousujakin että ne kestävät kauemmin .


    • Anonyymi

      Minusta on tullu muistihäiriöinen selvästi muistan etten tuotakaa muista
      heh heh
      on paljon asioita joita muut sanoo mun tehnee ja itte en muista ollenkaa,
      visiin olen alanu omia tavaroitaniki pistämään paikkoihin siksi en niitä löydäkkää mistää, höh ei oooooo kivaa tämä vanhuus,,,

    • Anonyymi

      Olenko jo aikaisemminkin kertonut sen tapauksen, kun olin menossa hautajaisiin, ja ajattelin käyttää mustaa kaunista huivia, jonka anoppini oli minulle tuonut ihan Espanjasta asti. Ovelta käännyin takaisin, koska näytti sateiselta, ja panin muovipussiin sisäkengät ja jalkaani tukevammat, jotka eivät pahastuisi sateesta.
      Ja missä olikaan huivi? Hain joka paikasta. Ei missään, oli mentävä ilman. Kotiin palattuani etsin huivia, mutta en löytänyt, ja lopulta unohdin koko jutun. Eräänä päivänä tarvitsin muovipussia ja kaivelin sitä laatikosta, johon keräsin kassit ja pussit, ja höh, musta huivini oli muovipussien joukossa pohjimmaisena, ollut jo monta viikkoa. Olin sen kiireissäni vaihtanut muovipussiin hautajaispäivänä!
      Hajamielinen Mkr.
      .

      • Anonyymi

        Jooo,
        mua tympii aivan kauheesti se
        kun olen suunitellu antaa oma tekosen käsityön lahjaksi,
        mutta sitä ei kertakaikkiaan löydy mun asunnosta
        vaikka kuinka on jokapaikka etsitty,
        kai se on lentäny avaruuteen,

        on multa muutaki hyvin tärkeää kadonnu,
        mutt minkä teet ku ei löydy niin ei löydy,

        jotenki ahdistaa jos joku itselle tärkeä tavara on kadonnu,
        vaikka itse tarvitsis käyttää esm. käsitöitä tehdessään,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jooo,
        mua tympii aivan kauheesti se
        kun olen suunitellu antaa oma tekosen käsityön lahjaksi,
        mutta sitä ei kertakaikkiaan löydy mun asunnosta
        vaikka kuinka on jokapaikka etsitty,
        kai se on lentäny avaruuteen,

        on multa muutaki hyvin tärkeää kadonnu,
        mutt minkä teet ku ei löydy niin ei löydy,

        jotenki ahdistaa jos joku itselle tärkeä tavara on kadonnu,
        vaikka itse tarvitsis käyttää esm. käsitöitä tehdessään,

        se kyllä sitten on outoa huh,


    • Anonyymi

      Käytän etsimiseen keskimäärin 15 min/pvä.
      Tuttava kiteytti nasevasti: Ei se hukassa ole, minä en vain nyt sitä löydä.

    • Anonyymi

      Katosi toissapäivänä ryyppyreissulla pipa, jossa luki Venäläisen automaalaamo. Muistaakseni panin sen johonkin keltaiseen postilaatikkoon. Onkohan joku löytänyt? Oli ostettu kirpparilta 20 sentillä.

    • Anonyymi

      Nyt mull on sukkapikot hukassa, enkä löydä mistään ???????????????????????
      kuka vei, mihin panin, apwuuuuaaaa,
      kuka tulis niitä mun kaaaaaa ettimään,,,

      • Anonyymi

        Vai vielä pitäis jonkun tulla sinulle niitä etsimään?
        Sinulla on aikaa eläkepäivilläsi, niin paljon aikaa, etsi ite eläkä yritä passuuttaa muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vielä pitäis jonkun tulla sinulle niitä etsimään?
        Sinulla on aikaa eläkepäivilläsi, niin paljon aikaa, etsi ite eläkä yritä passuuttaa muita.

        tuuuuuuuuuuu sinä niitä ettimään
        äläkä keskity niihin pilkkuihin ei ne ole seksikkäitä katsottavaa
        vaikka kuika kaunan niitä tuijotat,
        mutt mull on piukot hukassa tuu ettimään niitä,


        itellesi noita 1 :siä sitten jaksat merkata mitä ne sinulle merkkaa kun joka komentiisi niitä tukit ?????????????????????????????????????


    • Anonyymi

      Kohta varmaan oooon itteki hukassa,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      • Anonyymi

        Sorry. Mutta nuo sinun iänikuiset pilkut ärsyttää.
        Käytä edes pisteitä.

        Olet todella hukassa.

        Pilkkujen käyttäminen on pelkästään tyhmää.
        Googlaa miten pilkkua käytetään.

        Eikä käytetä kuin yksi kysymysmerkki kerrallaan.
        Kun käyttää useita, niin se on pelkästään naivia.

        Sinun kirjoitustaitoa on "yli-teko-dramaattista".
        Opettele vanhoilla päivillä!

        (joo tiedän, että mitä vastaat taas - jotain, että "saa kirjoittaa miten haluaa". Toki saa: mutta olet epäviisas).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Mutta nuo sinun iänikuiset pilkut ärsyttää.
        Käytä edes pisteitä.

        Olet todella hukassa.

        Pilkkujen käyttäminen on pelkästään tyhmää.
        Googlaa miten pilkkua käytetään.

        Eikä käytetä kuin yksi kysymysmerkki kerrallaan.
        Kun käyttää useita, niin se on pelkästään naivia.

        Sinun kirjoitustaitoa on "yli-teko-dramaattista".
        Opettele vanhoilla päivillä!

        (joo tiedän, että mitä vastaat taas - jotain, että "saa kirjoittaa miten haluaa". Toki saa: mutta olet epäviisas).

        Tuota toista keskusteluketjua 80+ on tosi mukava lukea, kun kirjoittavat kauniisti kirjakielellä eikä siellä kiroilla. Kiroileva wanhus on kauhistus!
        Toisen ketjun kirjoittajat ovat varmaan hyvin koulutettuja ehkä yliopiston käyneet? Sivistyksen huomaa tekstistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry. Mutta nuo sinun iänikuiset pilkut ärsyttää.
        Käytä edes pisteitä.

        Olet todella hukassa.

        Pilkkujen käyttäminen on pelkästään tyhmää.
        Googlaa miten pilkkua käytetään.

        Eikä käytetä kuin yksi kysymysmerkki kerrallaan.
        Kun käyttää useita, niin se on pelkästään naivia.

        Sinun kirjoitustaitoa on "yli-teko-dramaattista".
        Opettele vanhoilla päivillä!

        (joo tiedän, että mitä vastaat taas - jotain, että "saa kirjoittaa miten haluaa". Toki saa: mutta olet epäviisas).

        sinulla ei koskaan ole muuta sanottavaa kuin v a i n pilkut, heh heh,

        eikö todella ole muuta sanottavaa ????????????????????????????????????

        olet vakituinen pilkun-nussija naillä palstoilla,
        etkö ole alkeellistakaan koulutusta saanu
        kun kesiktyt vain pelkkiin p i l k k u i h i n,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        huasaa joulun odotusata silti, jospa joulupukki tuo sinulle pilkuilla täytetyn joulu tervehdykseen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        pilkut on niin kauniita niitä kattelee mielelään kun muuta ei ihmisellä ole santtavaa kuin vain pilkku virheet,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota toista keskusteluketjua 80 on tosi mukava lukea, kun kirjoittavat kauniisti kirjakielellä eikä siellä kiroilla. Kiroileva wanhus on kauhistus!
        Toisen ketjun kirjoittajat ovat varmaan hyvin koulutettuja ehkä yliopiston käyneet? Sivistyksen huomaa tekstistä.

        Kyllä minäkin tykkään lukea nättiä kaunista tekstiä. Harrastan myös kaunokirjallisen kirjallisuuden lukemista
        Tämä ketju on vähän töksähtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin tykkään lukea nättiä kaunista tekstiä. Harrastan myös kaunokirjallisen kirjallisuuden lukemista
        Tämä ketju on vähän töksähtänyt.

        niin ,,,, vanat ihmiset kummasti töksähtää
        ku se vanhuus se vanhuus ,,,,,,,,,,,,

        niin ja
        joku laskee vain pilkkuja,,,,,

        toisia seki naurataa ,,,,,,,,,,,,,,,,,


    • Anonyymi

      Oletteko koskaan kokeneet yllättäin
      ettette yhtää tiedä missä olette,

      minulle on käyny niin,
      silloin olin vielä nori, jotain ehkä komekymmentä tai neljäkymmen vuotias,
      silloin oli käymässä lääkärissä,
      minulta kasvoista poistetiin ihonalainen pieni rasva patti,
      (jotta myöhemmin ei muuttuis syöväksi sanoi lääkäri )
      ja samalla ultra sätellä poltettiin poistettin pieni verenpurkauma ihon alta,
      ja kun lähdin lääkäristä pois
      kadulla yllättäin katsoin taloja ja katua kaikki näytti hirvittävän oudolta,
      en ollenkaan tunnistanu paikkaa
      aivan kuin ikinä en olisi siellä käynykkää,
      tilanne oli melkonen säikäys,
      siinä seisoskelin ja katselin ja sitten päättelin lähteä summassa määrättyyn suuntaan,
      kuinkas ollakaa jonkin matkan päässä näin tutun rautatieaseman hups
      mikä helpotus
      helpotuksen huokaus en ollukkaa hukassa,
      todellisuus palasi ja kaikki oliki sen jälkeen taas hyvin,
      mutta
      se hirvittävä tajunta
      kun yhtäkkiä koko maisema oli t ä y s i n outo,
      se tilanne oli kauhistuttava , luojalle kiitos verenkierto palautui normaaliksia ja kaikki oliki hyvin,
      ilmeisesti ne myrkyt joita leikkauksen ja säteilyn takia oli minuun pistetty vaikutti noi elimitööni,

      ihmeen vanhaksi olen saanu elää, jos muutaman vuoden jaksan vielä elää olisin yhdeksänkymppinen
      jos luoja suo,

    • Anonyymi

      Kuka tuota jaksaa lukea?
      --------
      Hmm, vaikutat botilta, hölmö. Onko sinulla VPN-yhteys päällä?
      Kysy lisää ylläpidolta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe