Elisalta on ostettu 100 mega kallis netti, jonka pitäisi antaa 4 laitteen olla ja toimia hyvin. Mutta todellisuus on tämmoinen, kun netissä on yksi laite netti toimii noin 0,2 megan - megan välillä eli noin 1/200 luvatusta nopeudesta. Vähän tietoja netti on yhdistetty ethernet-kaapelilla tietokoneeseen ja tietokoneessa ei ole vikoja. Elisan asiakaspalveluun on soitetettu ja ei ole auttanut yksikään asia, jota sieltä on neuvottu ja suurinta osaa oli jo yritetty. Vaihdan elisalta mahdollisimman pian pois. Siis tiivistääkseni 1/200 osa luvatusta nopeudesta yhdellä koneella yhdistettynä ethernet kaapelilla.
ÄLÄ OSTA ELISAN NETTIÄ
Anonyymi-ap
2
267
Vastaukset
- Anonyymi
Ostetaan sika säkissä ja sitten valitetaan: Ensin pitäisi ostaa halpa prepaid ja sillä testata operaattorin toiminta: Täällä heikoimman ja parhaan operaattorin ero on todella suuri, n. 23-kertaa nopeampi liittymä. Ulkoinen antenni voi joskus myös auttaa - siis sellainen, jonka antenniasentaja käy mittaamassa ja asentamassa oikeaan paikkaan.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18156013L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m884464Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432792
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222372- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151772Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725