Ehdotus Jämsään

Anonyymi-ap

Kuntaliitosten pikkukunnat on usein häviäjiiä, kun palveluverkostoa harvennetaan.

Olisiko siinä järkeä, että Jämsän budjetista annetaan Länkipohjalle xx euroa ja länkipohjalaiset saa itse päättää mihin sen käyttää? Panostavatko katuvalojen palamiseen, auraukseen vai kenties kouluun?

Minun mielestä se olisi reilua siellä elämäänsä rakentavia kohtaan.

terv. entinen kuntalainen

8

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nerokasta. Joo, annetaan niille itsenäisyys. Sitä kutsutaan sen jälkeen kunnaksi. Minulle käy!

      Joku tietty voi käydä muistelemaan, että miksi tuo ei enää ole itsenäinen kunta?

      Annan vinkin: Se saattaa liittyä talouteen ja taloudenpitoon..

      • Anonyymi

        Miksi kuntaliitoksessa pitää viedä täysin autonomia? Eli kyllä länkipohjalaisten veroeurot käy, mutta ei palveluja haluta antaa.

        Olisiko se jämsäläisiltä pois, että nykyiset Länkipohjaan suuntautuvat eurot voisi käyttää mihin länkipohjalaiset haluaa? Kävelkööt hangessa tai tehkööt lumityöt talkoilla, jos haluavat pitää koulun.


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­­y­m­­­f­o­­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Muutama satatuhatta taitaa olla se koulun hintalappu, jolla leikataan näiltä 1400 muulta oppilaalta, että tämä toteutuu. Siksi en todellakaan hypi ilosta tällaisten idioottipopulismipäätösten vuoksi. Kun lie se koulu suunnitelman mukaisestikin olisi lakannut vasta kahden? Vuoden kuluttua? (Saa korjata jos olen ymmärtänyt väärin)

      Ja siinä kohden jokainen täysipäinen olisi taputellut toisiaan olalle, että olihan hyvä päätös, kun tehtiin ajallaan... (kun oppilaita ei ole kun murto-osa tämän päivän tilanteesta)

      Siis luokkaa miljoonan päätös, jolla 3-4 ikäluokkaa, eli joku 15 oppilasta saa olla ( 3. Ehkä.) 4, 5 ja 6. Luokat minikoulussa.

      Nyt 1. Käyvät ovat sata varmasti 6. Luokkansa jo isolla taajamalla.

      • Anonyymi

        Saavat yhtenäiskouluilla höylätä useammankin höylänvedon ennenkuin 700 000 € vuosittain saadaan kasaan.
        Siitä on lapsen etu kaukana ja erityistä apua tarvitsevat menettävät eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saavat yhtenäiskouluilla höylätä useammankin höylänvedon ennenkuin 700 000 € vuosittain saadaan kasaan.
        Siitä on lapsen etu kaukana ja erityistä apua tarvitsevat menettävät eniten.

        Ainakin kolme puoluetta tai ryhmää teki tänään päätöksensä ja sormi liikkui "lapsen etu" mielessä.

        Ei kuitenkaan ne niin tyhmiä parviälyssään olisi voineet, olla että he olisivat tosiasiassa aiheuttaneet melkein miljoonaluokan höyläyksen isoihin kouluihin, materiaaleihin ja tukeen, että tuo parikymmentä saa käydä muutaman vuoden pidempään pikkukoulussa?

        Eihän?


      • Anonyymi

        Elokuussa 2025 eli tosiaan vasta 2vuoden päästä.


    • Anonyymi

      Näppärä ehdotus. Länkipohjalaiset ostaisivat jokaiselle kyläläiselle kullatun haravan, kultaisivat sen lohikäärmeen siinä puistossaan ja ostaisivat jokaiseen ojaan kullatun sillan. Koulu ei saisi mitään, koska se oli ihmistenkiilloitusta halata koulua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe