Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Toyotan johtaja suomennettuna: Ensimmäinen sähköautomme meni täysin reisille

Anonyymi-ap

17

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauskaa selittelyä Toyotan johtajalta. Ei olisi tarvinnut kuin ottaa muilta mallia ja tehdä niiden vaatimusten mukainen auto, eikä nyt tarvitsisi selitellä ja häpeillä.

    • Anonyymi

      Artikkelissa ei ollut mitään mainintaa reisistä.

      • Anonyymi

        Ja tämä kommentti on paras mitä sun korvien välistä saat aikaiseksi?

        Kuinka kauan jouduit miettimään tätä valtavaa viisautta?

        Tojon eka sähköauto oli täydellinen fiasko ja meni reisille niinkuin kansan kielessä sanotaan. Tarvitsotko lisää rautalankaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä kommentti on paras mitä sun korvien välistä saat aikaiseksi?

        Kuinka kauan jouduit miettimään tätä valtavaa viisautta?

        Tojon eka sähköauto oli täydellinen fiasko ja meni reisille niinkuin kansan kielessä sanotaan. Tarvitsotko lisää rautalankaa?

        Ei tarvitse enempää, tämä riitti kiitos.

        Sain jo osoituksen siitä, miten tyhmät ihmiset provosoituu helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse enempää, tämä riitti kiitos.

        Sain jo osoituksen siitä, miten tyhmät ihmiset provosoituu helposti.

        Juo kuses!


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä, että Toyotan johtokin ymmärsi jo nyt, että vituiks män koko keissi.

      • Anonyymi

        Mitä luulet oliko herkkupaikka joutua selittelemään kun sekä tämä tojopomo että yleisö tiesivät tasan tarkkaan kuinka kiville mennyt tämä BZ on.


      • Anonyymi

        Eihän tuossa jutussa ollut Toyotan johtoa laisinkaan kommentoimassa, joku alemman luokan lehdistösihteeri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa jutussa ollut Toyotan johtoa laisinkaan kommentoimassa, joku alemman luokan lehdistösihteeri.

        Eipä se selittelijän asema Tojon organisaatiossa muuta mitenkään sitä kuinka massiivinen epäonnistuminen BZ on.

        Jos Tojon ylimmässä johdossa olisi selkärankaa niin he olisivat itse menneet tuonne tilaisuuteen naurettavaksi eivätkä olisi työntä jotain lehdistösihteeriä bussin alle.

        Kun moka on tehty siellä manageritasolla eikä lehdistösihteeritasolla.

        Naurattaa joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se selittelijän asema Tojon organisaatiossa muuta mitenkään sitä kuinka massiivinen epäonnistuminen BZ on.

        Jos Tojon ylimmässä johdossa olisi selkärankaa niin he olisivat itse menneet tuonne tilaisuuteen naurettavaksi eivätkä olisi työntä jotain lehdistösihteeriä bussin alle.

        Kun moka on tehty siellä manageritasolla eikä lehdistösihteeritasolla.

        Naurattaa joka tapauksessa.

        Sinua naurattaa tuollaiset asiat?

        Erikoinen arvomaailma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinua naurattaa tuollaiset asiat?

        Erikoinen arvomaailma.

        Meillä jokaisella on omanlaisensa huumorintaju.
        Minua naurattaa millaisen teatterin Toyota on järjestänyt tästä asiasta. Teatterin jossa sekä esittäjät että yleisö tietää että tässä nyt näytellään tällainen tarina jossa selitellään parhain päin ja lakaistaan maton alle täydellinen epäonnistuminen. Yritetään tyrkyttää Eurooppaan japanilaista "kasvot-on-pakko-säilyttää"-bullshittiä.

        Tässä mallia siitä miten asiat hoidetaan Euroopassa.

        " Esitin epäilykseni fyysisten katkaisimien vähentämisestä ja kosketusnäytön ja hipaisukytkinten paremmuudesta. Vastaus oli hieman yllättävä eikä varmaankaan yhtiön PR-osaston kirjoittama: ”Olen samaa mieltä, mutta minulle sanottiin, että olen liian vanha.”"

        "En malttanut olla kysymättä, onko myös uudentyyppisistä ohjauspyörän kytkimistä tullut asiakkailta valituksia. Vastaus oli melko suora: ”En sanoisi, että asiakkaat ovat valittaneet niistä. He suorastaan vihaavat niitä! Ohjauspyörään on tulossa takaisin perinteiset katkaisimet.”"

        "”Kilpailijat kopioivat aikanaan Golfin käyttöliittymän, koska se oli paras, mutta sitten me itse lähdimme harhateille. Meidän on pystyttävä myöntämään, että on tehty virheitä ja oltava valmis korjaamaan ne”, Hube jatkoi."

        Tällainen suora lähestymistapa on Eurooppalaista kulttuuria. Tuollaisen japanilaisen koomisen teatterin tuputtaminen eurooppalaisille naurattaa minua.

        https://tekniikanmaailma.fi/asiakkaat-vihaavat-niita-volkswagenin-edustaja-kertoi-minulle-suoraan-mita-mielta-asiakkaat-ovat-ohjauspyorien-uudenlaisista-kytkimista/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä jokaisella on omanlaisensa huumorintaju.
        Minua naurattaa millaisen teatterin Toyota on järjestänyt tästä asiasta. Teatterin jossa sekä esittäjät että yleisö tietää että tässä nyt näytellään tällainen tarina jossa selitellään parhain päin ja lakaistaan maton alle täydellinen epäonnistuminen. Yritetään tyrkyttää Eurooppaan japanilaista "kasvot-on-pakko-säilyttää"-bullshittiä.

        Tässä mallia siitä miten asiat hoidetaan Euroopassa.

        " Esitin epäilykseni fyysisten katkaisimien vähentämisestä ja kosketusnäytön ja hipaisukytkinten paremmuudesta. Vastaus oli hieman yllättävä eikä varmaankaan yhtiön PR-osaston kirjoittama: ”Olen samaa mieltä, mutta minulle sanottiin, että olen liian vanha.”"

        "En malttanut olla kysymättä, onko myös uudentyyppisistä ohjauspyörän kytkimistä tullut asiakkailta valituksia. Vastaus oli melko suora: ”En sanoisi, että asiakkaat ovat valittaneet niistä. He suorastaan vihaavat niitä! Ohjauspyörään on tulossa takaisin perinteiset katkaisimet.”"

        "”Kilpailijat kopioivat aikanaan Golfin käyttöliittymän, koska se oli paras, mutta sitten me itse lähdimme harhateille. Meidän on pystyttävä myöntämään, että on tehty virheitä ja oltava valmis korjaamaan ne”, Hube jatkoi."

        Tällainen suora lähestymistapa on Eurooppalaista kulttuuria. Tuollaisen japanilaisen koomisen teatterin tuputtaminen eurooppalaisille naurattaa minua.

        https://tekniikanmaailma.fi/asiakkaat-vihaavat-niita-volkswagenin-edustaja-kertoi-minulle-suoraan-mita-mielta-asiakkaat-ovat-ohjauspyorien-uudenlaisista-kytkimista/

        Selittelyn ja peittelyn mestari mutta kunnon autoja Toyota ei saa aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä jokaisella on omanlaisensa huumorintaju.
        Minua naurattaa millaisen teatterin Toyota on järjestänyt tästä asiasta. Teatterin jossa sekä esittäjät että yleisö tietää että tässä nyt näytellään tällainen tarina jossa selitellään parhain päin ja lakaistaan maton alle täydellinen epäonnistuminen. Yritetään tyrkyttää Eurooppaan japanilaista "kasvot-on-pakko-säilyttää"-bullshittiä.

        Tässä mallia siitä miten asiat hoidetaan Euroopassa.

        " Esitin epäilykseni fyysisten katkaisimien vähentämisestä ja kosketusnäytön ja hipaisukytkinten paremmuudesta. Vastaus oli hieman yllättävä eikä varmaankaan yhtiön PR-osaston kirjoittama: ”Olen samaa mieltä, mutta minulle sanottiin, että olen liian vanha.”"

        "En malttanut olla kysymättä, onko myös uudentyyppisistä ohjauspyörän kytkimistä tullut asiakkailta valituksia. Vastaus oli melko suora: ”En sanoisi, että asiakkaat ovat valittaneet niistä. He suorastaan vihaavat niitä! Ohjauspyörään on tulossa takaisin perinteiset katkaisimet.”"

        "”Kilpailijat kopioivat aikanaan Golfin käyttöliittymän, koska se oli paras, mutta sitten me itse lähdimme harhateille. Meidän on pystyttävä myöntämään, että on tehty virheitä ja oltava valmis korjaamaan ne”, Hube jatkoi."

        Tällainen suora lähestymistapa on Eurooppalaista kulttuuria. Tuollaisen japanilaisen koomisen teatterin tuputtaminen eurooppalaisille naurattaa minua.

        https://tekniikanmaailma.fi/asiakkaat-vihaavat-niita-volkswagenin-edustaja-kertoi-minulle-suoraan-mita-mielta-asiakkaat-ovat-ohjauspyorien-uudenlaisista-kytkimista/

        Miten tuo liittyy Toyotan floppiin? Helpottaako pettymystä vai on kääntö/peittely ainoa tavoitteesi, sitä nimittäin tulee riittämään, hihii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo liittyy Toyotan floppiin? Helpottaako pettymystä vai on kääntö/peittely ainoa tavoitteesi, sitä nimittäin tulee riittämään, hihii!

        Tuo liittyy suoraan floppiin ja varsinkin noloon teatteriin sen selittelemisessä. Japanilainen lähestymistapa ei sovi eurooppalaiseen kulttuuriin.


    • Anonyymi

      Kaikki patteriautot ovat täysiä raakileita, täyshybridit ovat paras valinta.

      • Anonyymi

        Menneisyyteen juuttuneen kommentti. Latauskelvottomalla ajaminen maksaa noin 10 kertaa sähköautoa enemmän ja fossiilipoltin on lisäksi saastepesä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe