Onko kokemuksia Prestosta? Myyjä ehdottaa 30-60 minuutin Teams-palaveria, että hän saa kerrottua firman tuotteista ja palveluista? Aikamuoista ajan tuhlaamista. Siis 30-60 minuuttia!
Eihän tuollaisella potentiaalia asiakasta halventavalla (eli minun aikaani tuhlaavalla) toiminnalla voi edes saada kauppaa. Päätin jo nyt, etten osta mitään, mutta antaa jannun roikkua tunti Teams-yhteyden päässä. Minä pidän kuulokkeet työpöydällä :)
Vihjeenä myyjille: Jos et saa 10 minuutissa esiteltyä sitä, mitä sinulta saa ja mitä myyt, niin unohda koko homma. Ei kukaan roiku tuntia Teamsissä kuuntellemassa, mitä sinulla on tarjota.
Tulee mieleeni Safetumin Teams-palaveri. Kesti puoli tuntia ja johti tasan nollaan kauppaan. Myyjä onneksi tajusi irtisanoutua eli puoli vuotta myöhemmin joku toinen myyjä soitteli tarjousten perään :)
Preston myyntipuheet - Onko kokemuksia?
Anonyymi-ap
3
913
Vastaukset
- Anonyymi
Kun katsoo Presto Paloturvallisuus Oy:n nettisivuja, on vaikea uskoa, mihin myyjä tarvitsee 30-60 minuutin myyntipuheen? Eihän näistä asioista voi kenelläkään olla kerrottavaa kuin 5-10 minuuttia.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18158306t
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ettei vain olisi jonkun Preston kilpailijan keskustelua 🙈. Ylimääräinen energia kannattaa käyttää oman toiminnan kehittämiseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832