Puhallusten puhallus

Anonyymi-ap

Hyryllä kavallettu suuri summa s marketista.

80

4757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä lienevät olivatko "kotimaisia"

      • Anonyymi

        ?

        Eikö siellä Hyrskällä muuta tapahtumia ole, kun tuota pitää Märehtiä viikkokausia ?

        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        Eikö siellä Hyrskällä muuta tapahtumia ole, kun tuota pitää Märehtiä viikkokausia ?

        ?

        NO EI OLE
        MUUTA!!!!


    • Anonyymi

      Tuommosta se on ei oo luottoa kehenkään

    • Anonyymi

      Kassaneitid?

      • Anonyymi

        VEIKÖ SANNA MARIN VALTIOLTA MILJARDIT..


    • Anonyymi

      Aloitus täyttä valetta !

      • Anonyymi

        Tapahtunut pari vuotta sitten jo, nyt tuomiolla. Lue kainarista.


      • Anonyymi

        Tämä tarina on tosi. Tarina nyky suomesta.


      • Anonyymi

        Lueppas Kainuun Sanomat.


      • Anonyymi

        Osaatko lukea Kainuun sanomia.


      • Anonyymi

        Taisi kapsahtaa lähelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi kapsahtaa lähelle.

        On varmaan loppuviikon ylä-kainuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea Kainuun sanomia.

        Osaan lukea, mutta ei tulisi mieleenkään kepu propagandaa lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko lukea Kainuun sanomia.

        Osaako yleensäkään lukia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaako yleensäkään lukia

        Lukia ???


      • Anonyymi

        Sinä se taidat olla suurin valehtelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaako yleensäkään lukia

        ei kommunistista lehteä osaa lukea kapitalisti


    • Anonyymi

      Saanut tuomion kainuun käräjäoikeudessa.

    • Anonyymi

      Ketä olivat

      • Anonyymi

        Asuuko vielä tehtailija hyryllä.


      • Anonyymi

        Näin se media hämmentää keskeneräisiä asioita joista ei vielä tuomiota. Rikoksesta tulee rangaistus aikanaan. On aivan väärin päästää tämmöisiä keskeneräisiä median ja somen riepoteltavaksi. Päästäjät vastuuseen Olipa he ketä tahansa.


      • Anonyymi

        Oohan varovainen tuon väärän tiedon levittämmisen kanssa ei tuu syytettä kunnianloukkauksesta!


      • Anonyymi

        Älä puhu potaskaa, tässä pullo tapauksessa syytteessä on yksi henkilö.


      • Anonyymi

        Kassahenkilö on yksikkömuoto tollo !


    • Anonyymi

      Se pitäs olla julkista tietoa?

    • Anonyymi

      Kuka lie ollut rahanpesijä.

    • Anonyymi

      Se on ainakin selvää että hyrynsalmella julkinen paskapyykinen peseminen suoritetaan nyt

      • Anonyymi

        Vastuuseen kaikki jotka levittää väärää tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuuseen kaikki jotka levittää väärää tietoa.

        Mahtanetko ol kansanedustaja kuinka uteliaisuus arvailu epäilyksen herättäminen voi voisi olla tietoa ja virkavalta (poliisi) tietää että mä osaan keskustella heidän kanssaan asiallisesti ja myönnän heille jos olen syyllistynyt rikokseen multa on äiti aikoinaan vaatinut että kodin ulkopuolella käyttäydytään ja si taas lakia äitini on minut pakottanut noudattamaan ja liikennesääntöjä olen opetellu nuorempana poliisin kanssa si taas ainoa jossa olen itse tyttäreltäni vaatinut että käyttäytyminen on ehdotonta oli kun mun mummilla käytiin ja tyttärelleni opetin taas että poliisi on viranomainen jolle ei valehdella valehtelet niille kerran ni ne ei usko sua enään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtanetko ol kansanedustaja kuinka uteliaisuus arvailu epäilyksen herättäminen voi voisi olla tietoa ja virkavalta (poliisi) tietää että mä osaan keskustella heidän kanssaan asiallisesti ja myönnän heille jos olen syyllistynyt rikokseen multa on äiti aikoinaan vaatinut että kodin ulkopuolella käyttäydytään ja si taas lakia äitini on minut pakottanut noudattamaan ja liikennesääntöjä olen opetellu nuorempana poliisin kanssa si taas ainoa jossa olen itse tyttäreltäni vaatinut että käyttäytyminen on ehdotonta oli kun mun mummilla käytiin ja tyttärelleni opetin taas että poliisi on viranomainen jolle ei valehdella valehtelet niille kerran ni ne ei usko sua enään

        Koetin suomentaa tuon kommentin google kääntäjällä, mutta ei siitä ota sen enempää selvää erkkikkää. Kääntäjä laitto sanat eri järjestykseen ja teksti muuttu siansaksaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtanetko ol kansanedustaja kuinka uteliaisuus arvailu epäilyksen herättäminen voi voisi olla tietoa ja virkavalta (poliisi) tietää että mä osaan keskustella heidän kanssaan asiallisesti ja myönnän heille jos olen syyllistynyt rikokseen multa on äiti aikoinaan vaatinut että kodin ulkopuolella käyttäydytään ja si taas lakia äitini on minut pakottanut noudattamaan ja liikennesääntöjä olen opetellu nuorempana poliisin kanssa si taas ainoa jossa olen itse tyttäreltäni vaatinut että käyttäytyminen on ehdotonta oli kun mun mummilla käytiin ja tyttärelleni opetin taas että poliisi on viranomainen jolle ei valehdella valehtelet niille kerran ni ne ei usko sua enään

        No ei äitisi vaatinut kuitenkaan että opiskelisit oikeinkirjoitusta ! 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetin suomentaa tuon kommentin google kääntäjällä, mutta ei siitä ota sen enempää selvää erkkikkää. Kääntäjä laitto sanat eri järjestykseen ja teksti muuttu siansaksaksi.

        Kannattaa viedä apteekkiin ja ehkä saa ripulillääkettä.


      • Anonyymi

        MERJA KYLLÖNEN


    • Anonyymi

      Vien tyhjät tästä lähtiin k-markettiin

      • Anonyymi

        Tyhjät ? 🤣 Ootko joskus vienyt palautukseen täysiäkin, mistä teitä oikein sikiää? 🙉🙉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhjät ? 🤣 Ootko joskus vienyt palautukseen täysiäkin, mistä teitä oikein sikiää? 🙉🙉

        Torvelo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Torvelo

        Sinähän se torvelo oot jos täysiä tunget palautusautomaattiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se torvelo oot jos täysiä tunget palautusautomaattiin.

        Missä olen niin sanonut tekeväni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen niin sanonut tekeväni?

        Kaikkihan sen tietää ja sulle nauraa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää ja sulle nauraa !

        Niin nauraa......aaaaa 🤣😂🤣😂🤣


      • Anonyymi

        K kauppias kierrätti itse uudelleen palautetut tyhjät pullot ja tienasi vähän ruokarahoja itselleen
        Eli ei kannata viedä k kauppaankaan 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää ja sulle nauraa !

        Siksi ajankin volvo v70 mallilla koska olen täysi torvi.


    • Anonyymi

      Itse olen aina miettiny kuinka paljon kansanedustajat on kavaltaneet valtionkassasta rahaa ja millä keinoin ja olisiko asiaan syytä perehtyä perinpohjin jos kerran yhdelläkin kansalaisella on moisesta herännyt epäilys mu kun tuoskin tuolee niin monta ongelmaa kuinka varmistua että asiaa tutkiva taho on lahjomaton kuinka varmistua että osaa tutkia etsiä oikeista paikoista oikeiden henkilöiden tileiltä taskuista tositteista mitä kaikkia jälkiä mahdollisesta kavalluksesta voineekin jäädä ja kuinka moni kansanedustaja olisi voinut saattanut moiseen ryhtyä

      • Anonyymi

        Kaikki kansanedustajat huijanneet pullokuiteilla, kyllä sen tietävät valtion rahoitustarkastajat mutta ovat hiljaa koska itsekin niillä huijaavat.


    • Anonyymi

      Joku yrittäny päästä "rikastumaan" ahneella on paskanen loppu ja tyhmästä päästä kärsii koko kroppa näin se vaan menee kalliita oppirahoja

    • Anonyymi

      Tässä kaikille pohjatietoa asiasta:
      https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/myyja-kavalsi-hyrynsalmella-kaupalta-yli-26-000-euroa-pullonpalautuskuiteilla

    • Anonyymi

      Van kova on ollut rahan himo, liekkö ollut tarpeeseen vai noin vain muuten ylelliseen elämään että saa naapurille näyttää että ei ole matti kukarossa.

      • Anonyymi

        26000€ ylellistä elämää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        26000€ ylellistä elämää?

        Hirveä homma, kuinkahan pitkän aikaa saa tuohon summaan palautella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveä homma, kuinkahan pitkän aikaa saa tuohon summaan palautella

        Arviolta noin 9 kuukautta 😂


    • Anonyymi

      Ei täällä köyhät pärjää enää tätä nykyä joten lisää vaan.

    • Anonyymi

      ...*piholleppa*...

      • Anonyymi

        No ei taipunut tuokaan ihan oikein !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei taipunut tuokaan ihan oikein !

        😂😂😂😂😂😂😂😂🤣


    • Anonyymi

      no eipä tuossa kovin paljon ollut menetettävää, kehnopalkkaisessa koiranvirassa, nyt pääsee sitten tämäkin kaikenkirjavan joukon jatkoksi korvauksille vetämään lonkkaa vai odotetaanko kenties muina miehinä hakevan uusia tehtäviä kuten näiden tämän maailman viikarien, siinä sitä on työvoimavirkailijoilla taas dilemma käsissään

      • Anonyymi

        Työvoimavirkailijoilla dilemma käsissiin ? Ei kai sentään työaikana ? Mitä ihmeen orgioita siellä työaikana täydellä palkalla harjoitetaan !


    • Anonyymi

      Sipoolais kauppias vei palautuspulloja toisiin kauppoihin ja tienasi 190000

    • Anonyymi

      Pienen palkan lisäksi bonus.

      • Anonyymi

        Isompi S bonus pulloista.


    • Anonyymi

      Kaupat saavat syyttää ihan ihtiään, osa-aikasia käytetään , 20 tuntia viikossa 10€ tunti.

      • Anonyymi

        No on aikamoinen syytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on aikamoinen syytös.

        Kansa nousee puolustamaan oikeuksiaan.


    • Anonyymi

      Pullonpalautusautomaatti rikki korjaaja kutsuttu.

      • Anonyymi

        Parempi korjata, jotta pisnes pyörii.


    • Anonyymi

      Suomen ahmakanta on kasvussa. Luonnonvarakeskus kertoo tiedotteessa, että ahmakanta oli tämän vuoden helmikuussa 447 yksilöä.

    • Anonyymi

      SE EI HAITTAA, SANNA MARIN AJOI SUOMEN VALTION KURALLE JA VEI 40 MILJARDIA.

    • Anonyymi

      SAK;OO HAKEE LAKKOLAISIA PALVELUKSEENSA, LAKKOVAHTEJA. HYVÄT TOVERIT. PAHAT TOVERIT.

    • Anonyymi

      Rikos mikä rikos. Turha siitä on kitistä. Summa puolestaan on aika onneton, että sen takia kannattaisi elämäänsä pilata, nuoren ihmisen.

      Mikä on hyrynsalmelaisilla vikana kuin tuollaisesta rahasta puhutaan puhallusten puhalluksena. Onhan se paljon rahaa sairaseläkeläiselle, mutta järkevää työtä tekevälle puolen vuoden palkka. Uuden auton keskihinta Suomessa on kymppitonnin enemmän. Jos tähänkin ketjuun olisi kirjoittanut joku työtä tekevä työaikana, niin tässähän olisi mennyt kohta jo tuon verran työaikaa turhuuteen.

      Puhallus on miljoonia ja puhallusten puhallus on vähintään kymmeniä miljoonia.

      • Anonyymi

        Pullokuiteilla kymmeniä miljoonia 😂😂😂😂😂😂 hah hah haa......aaaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullokuiteilla kymmeniä miljoonia 😂😂😂😂😂😂 hah hah haa......aaaaa

        Eihän se ole tietenkään mahdollista. Sen takia tällainen pikkurötös ei olekaan mikään puhallus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole tietenkään mahdollista. Sen takia tällainen pikkurötös ei olekaan mikään puhallus.

        On se mahdollista, kunhan olet ahkera 😂😂😂😂😂😂😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ole tietenkään mahdollista. Sen takia tällainen pikkurötös ei olekaan mikään puhallus.

        Vai pikkurötös. Kyllä se on iso rötös jos pullokuiteilla kavaltaa yli 26000 €


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai pikkurötös. Kyllä se on iso rötös jos pullokuiteilla kavaltaa yli 26000 €

        Voi voi. Minulla on tuon verran sukan varressa nytkin. Noin pienen summan takia en riskeeraisi rikosrekisteriä. Kaksi nollaa perään, niin aletaan puhumaan asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi. Minulla on tuon verran sukan varressa nytkin. Noin pienen summan takia en riskeeraisi rikosrekisteriä. Kaksi nollaa perään, niin aletaan puhumaan asiaa.

        Köyhä tunnut olevan, koska ei ole muuhun varaa kuin rykimäsukan varteen tallettaa 😂😂😂😂😂😂😂🤣


    • Anonyymi

      Iso paha susi puhalteli kovasti entisaikaan porsaitten taloja nurin.
      Liekö oppinut tavoille ja lopettanut, kun ei enää puhuta mitään?

    • Anonyymi

      Liittyyköhän Vonkan leirintäalue tähän jotenkin

      • Anonyymi

        Kantsii kysyä Vili vonkalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantsii kysyä Vili vonkalta.

        On nähty vastikään leffateatterissa liikkuvan.


    • Anonyymi

      Puhuuvat että se Nante on se Villi Vonkka.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe