Annetaan seniorikissat

Muuttuneen elämäntilanteen vuoksi kaksi 11 vuotiasta maatiaiskissaa etsii nyt uutta yhteistä loppuelämän kotia paikassa jossa ei ole pieniä lapsia. Kissat ovat molemmat leikattuja ja ovat eläneet sisäkissoina eikä tiedettäviä sairauksia ole. Vaalea kissa on nimeltään Mango ja on naaras ja on tullut minulle pentuna. Musta kissa on Makke ja on uros jonka otin toiselle kissalle kaveriksi vuoden vanhana. Molemmat ovat sosiaalisia ja antavat silittää sekä rapsuttaa. Tärkeintä minulle olisi että kissat pääsisi hyvään kotiin.

16

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noin vanhat kissat joten piikki on inhimillinen ratkaisu.

      • Anonyymi

        Älä höpötä. Kisut ovat ihan sopivan ikäisiä ja ihania. Haluaisin itse ottaa, mutta asun vain yksiössä ja tilaa olisi ehkä liian vähän. Lisäksi vähän arveluttaa kahta kissaa ottaa, jos kuitenkin eläinlääkärireissuja olisi edessä usein. Oma kisuni kuoli vakavaan sairauteen syksyllä ja ikävä on suuri. 🐈‍⬛


      • Anonyymi

        Olet pösilö! Kissat ovat pitkäikäisiä eläimiä. Ansaitsevat hyvät elinpäivät toisessa kodissa kerran omistajalla ei mahdollisuutta enää pitää. (Pidän kissoista ja olisin hyvin kiinnostunut mutta ei valitettavasti ole just nyt oikea aika uusille perheen jäsenillle.)
        Toivottavasti Mango ja Makke pääsevät parhaaseen mahdolliseen kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Kisut ovat ihan sopivan ikäisiä ja ihania. Haluaisin itse ottaa, mutta asun vain yksiössä ja tilaa olisi ehkä liian vähän. Lisäksi vähän arveluttaa kahta kissaa ottaa, jos kuitenkin eläinlääkärireissuja olisi edessä usein. Oma kisuni kuoli vakavaan sairauteen syksyllä ja ikävä on suuri. 🐈‍⬛

        Voi harmi mitä koit. Otan osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi harmi mitä koit. Otan osaa.

        Kiitos. 🐈‍⬛


      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­y­m­­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18158877r

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Tämä palsta on erittäinkin arveluttava, suorastaan huono foorumi etsiä iäkkäille kissoille uutta kotia.
      Vanhoilla kissoilla on erityistarpeita ja niille yleisesti tulee kroonisia sairauksia joiden hoito edellyttää vastuullisuutta ja riittävää rahapussia.
      Sopeutuvatko kissat uuteen kotiin, onko uusi koti hyvä ja uusi omistaja oikeasti eläinrakas jolla halua ja voimavaroja huolehtia 2 vanhuskissasta jooa useita vuosia?
      Kuinka varmistua, että palstalla ilmoittautunut henkilö on ok tyyppi eikä jotain muuta?
      On olemassa kodittomille ja uutta kotia etsiville eläimille varsinaisia ja vastuullisia kanavia, S24 ei ole sellainen.
      Aloitus lienee trollaus, sillä ei ole yhteistietoja, eikä kerrita missä päin Suomea kissat ovat.
      Komppaan, että eläimen itsensä kannalta kivuton lopetus eläinlääkärin toimesta on hyvä ratkaisu ellei ole 100% varmaa, että se saa rakastavan hyvän kodin.

      • Anonyymi

        Kivuton lopetus? Kyllä se eläin vaistoaa ja tuntee ikävästi ennen lähtöään.
        Toivottavasti aloittaja et päädy tappamisratkaisuun. (Vasta jos eläimen elämänlaatu on hyvin huono ja sairaus parantumaton eli ennuste toivoton, silloin on armahtaminen suotavaa. Miltä lie tuntuisi eläinlääkäristä tappaa tervettä eläintä? Elämää pitää kunnioittaa, eläintä ei tule kohdella kuin tarpeetonta tavaraa joka viskataan kaatopaikalle.)
        Varmasti on hyviä koteja olemassa kunhan koetat katsoa mikä sopisi kissoillesi parhaiten. Osaisit katsoa että kissat ja uusi koti kohtaavat. Avoimuudella ja rehellisyydellä pääsee pitkälle sekä sillä että uhraa aikaa ja näkee vaivaa asian vuoksi.
        Elämässä on aina riskejä, eihän eläinpalstalla myyjätkään voi tietää minkälaisiin oloihin lemmikit joutuvat mutta silti kauppa käy vilkkaana. Jotkut vielä uskaltavat ottaa sen riskin toistuvasti että eläimiä luovuttavat vieraisiin koteihin. (Ja pitkäikäisten lemmikkien kohdalla omistajan elämä voi muuttua paljonkin ajan saatossa ja samalla myös lemmikin olot.)
        Iäkkäämmissä kissoissa on se hyvä puoli että ovat rauhallisempia ja tavoille oppineita, pennuista tulisi huomattavasti isompi vaiva. Uskon että onnistut tavoitteessasi.
        Kirjoittele kuinka asia etenee.


      • Kissat löysi uuden yhteisen kodin yllättäen tuttuni luota . Helpotus on suuri ettei eläimiä tarvinnut lopettaa.


      • Anonyymi
        Tanetsuikkeli kirjoitti:

        Kissat löysi uuden yhteisen kodin yllättäen tuttuni luota . Helpotus on suuri ettei eläimiä tarvinnut lopettaa.

        Sehän ihana asia. Saatat vielä kisujasi joskus tavatakin, jos eivät kovin kauas muuta. Miu mau! 🐈🐈‍⬛


      • Anonyymi
        Tanetsuikkeli kirjoitti:

        Kissat löysi uuden yhteisen kodin yllättäen tuttuni luota . Helpotus on suuri ettei eläimiä tarvinnut lopettaa.

        Sattuipa somasti 😂


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä lähieläinsuojeluun, jos voisivat auttaa tai Rekku Rescue -järjestöön. Jos kissasi ovat oikeasti terveet, etkä vain yritä siirtää sairaan eläimen hoitoa tai lopetusta muille, kun et itse siihen pysty, varmasti löytyy joku, joka haluaisi ottaa seniorikissoja. Esim. vaikka joku kissoja rakastava vanhus, joka ei ikänsä takia enää uskalla ottaa uutta pentua, voisi heidät haluta.

    • Anonyymi

      Mulla on vanhat kissat joista toinen loppuelämänsä kalliilla erikoisruokavaliolla, toisella muniaisvika ja kolmas onneksi terve kuin pukki (toistaiseksi).
      En voisi luopua kissoistani minkään syyn takia!!!!

    • Anonyymi

      Huoleton Heluna on semmone ihminen joka vanhoja kissojaan täällä kaupittelee. Sama kun omat lapsesa laittas kiertoon.

      • Anonyymi

        Moni myös laittaa +9-10v. koiraa kodinvaihtajaksi, kun ei itse halua joutua sitä lopettamaan tai hoitamaan, jos sairas on tai siitä edes jotain pelkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni myös laittaa 9-10v. koiraa kodinvaihtajaksi, kun ei itse halua joutua sitä lopettamaan tai hoitamaan, jos sairas on tai siitä edes jotain pelkoa.

        Mun edesmennyt killi tuli kodinvaihtajana armoitetussa 12v iässä. Syy: omistajansa sai lapsen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe