Minulle on väitetty, että esim. tällekin palstalle kirjoitetuista viesteistä pystyy selvittämään, onko joku vastannut todellisuudessa itselleen keskustelussa. Minulle on sanottu, että sen tietää siitä, jos viesteissä on sama ip-osoite. Onko tämä oikeasti totta ja jos on, haluaisin päästä itsekin näkemään, onko jossain keskustelussa joku vastannut itselleen.
Miten on mahdollista tällainen?
17
267
Vastaukset
- Anonyymi
Tavallinen pulliainen ei näe ip-osoitetta mutta ylläpito (mikäli täällä on edes sellaista) näkee. Ip-osoitekkin voi vaihtua kesken kaiken eli ei ole mikään tae edes ylläpidolle. Kännyköiden ip-osoite voi olla natin takana eli mahdollisia vastaajia on suurempi joukko.
Eli lyhyesti sanottuna kak_kaa ovat väittäneet.- Anonyymi
Niin, ja sitten on toi Kuopion jakomielitautinen runkkari hokemassa kollimaattoria/vapusta.
- Anonyymi
Kolli keskustelee toisten nicciensä kanssa mm.
- Anonyymi
Kovat on toveri venäläisen puheet. Vielä kun olisivat totta.
- Anonyymi
Ubuntu _ajakki vastailee omiin aloituksiin.
Ne tunnistaa helposti, koska niissä ei ole järjen käytöstä tietoakaan.- Anonyymi
Wihappapparainen käy kuumana!
- Anonyymi
Kyllä ne näkee.
- Anonyymi
Miten muka?
- Anonyymi
Slava Ukraini! 🇺🇦
- Anonyymi
KUOLEMA UKRAINALLE
- Anonyymi
Kauan eläköön Ukrainan korruptio.
- Anonyymi
Tavallisen käyttäjän ei ole mahdollista nähdä toisen kirjoittajan IP-osoitetta. Toki se jonnekin tallentuu, mutta vain harvojen nähtäväksi. En tiedä keille tarkalleen. Ylläpitäjille? Modeille? Tai miten usein he niitä katselevat, jos ei ole tarvetta esim. poliisia varten.
- Anonyymi
Operaattoreille ainakin. Operaattoreilta voi poliisikin tarpeeksi vakavissa rikoksissa ne saada käyttöönsä.
S24 palstojen ylläpito on täysin alta arvostelun, suosiiko jopa häiriköintiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Operaattoreille ainakin. Operaattoreilta voi poliisikin tarpeeksi vakavissa rikoksissa ne saada käyttöönsä.
S24 palstojen ylläpito on täysin alta arvostelun, suosiiko jopa häiriköintiä?Palvelimella on ne tiedot, Pikkusen mukattu sivu hakee meta datan.
- Anonyymi
Koska olen nii tyhmä vajakki, ettet tajua!
- Anonyymi
IP-osoitteen voi vaihtaa helposti VPN ohjelmalla. Myös MAC-osoite kannattaa vaihtaa, se tosin vaatii hieman enemmän kuin VPNän käyttö. VPN-ohjelmista parhaiden kanssa voi katsoa esim. YLEn Areenaa mistä vain maailmalta, vaikka YLE polttaakin miljoonia siihen, että ohjelmia voi katsoa vain Suomessa tai Euroopassa. Viime aikoina YLE on kai antanut periksi, koska ohjelmat näkyvät tai sitten VPN-ohjelmani vaihtaa IP-osoitetta niin usein ettei YLEn verorahoilla palkatut nörtit pysy mukana.
- Anonyymi
Niin ja sitä VPN-ohjelmaa kannattaa käyttää aina. Jos vaikka vahingoissa lataat jonkin biisin tai elokuvan, ilman VPN-ohjelmaa saat jonkin raatoja jahtaavan asianajaja firman karhukirjeen. Rohkeampien juttujen kanssa kannataa käyttää myös TOR-selainta. Esim. jos ostelee maria, piriä, tai muuta sellaista kivaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972