Suolinkaisista eroon

Anonyymi-ap

Axilur ei tunnu auttavan suolinkaisinfektioon. Kissa saanut kuukauden välein häädön mutta pirulaisia, siis suoli ksisia vaan on. Onko eläinlääkäriltä saatavana vahvempia häätöaineita, vai axilurillako vaan mennä ja odotetaan että jonain päivänä ei madot enää vaivaa ?

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Drontal on suolinkaislääke.
      Älä anna kissasi pyydystää jyrsijöitä.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18159351h

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Oman kanssa oli aikanaan hiton kova sota näitä suolinkaisia vastaan, vei varmaan puolisen vuotta, ennen kuin ne sai kissalta pois.
      Syy oli edellisten omistajien törkeät laiminlyönnit ja melkeinpä törkeä välinpitämättömyys/viha lemmikkiään ja sen hoitoa kohtaan.
      Axilurilla mä sain ne ajettua lopulta pois, mutta vei tosiaan muutaman kuukauden ja vaati useamman kuurin.
      Lääkäriltä kyllä saa käsittääkseni vahvempiakin matolääkkeitä.

• Anonyymi

Auttaa hyvin. Annat 3 pv kuurin kahden viikon välein,kunnes ei enää ole suolinkaisia. Myös kissan vessat tulee putsata huolella.
      Suolinksisen kehityskulku vaatii useamman kuurin noin 2 vko välein.

• Anonyymi

Jos olet kissan itsellesi hankinut,pitää olla varaa aihesta varata aika eläinläkärin.Se käytini maksaa saman kuin koiralla.Älä hanki kissa jos et pysty maksamaan eläinlääkäri kuluja.Koti kissakin käytetän terveystarkistus eläinläkäri,kuin samalla tarkistaa hampaat. rokotukset otetaan koska tuot kaikki pöpöt ulkoa kengissäsi koti.Tuot ne madon munatkin jos olet aastunut koiran paskooihin..

• Anonyymi

Oman kanssa meni kuukausia, ennen kuin siltä sai suolinkaiset pois, oli sen verran pahan loistartunnan saanut. Axiluria käytin kyllä.
      Mutta kyllä eläinlääkäriltä käsittääkseni saa myös vahvempiakin loislääkkeitä.

• Anonyymi

Kopauta vasaralla otsaluu sisään , noin nirri ja muut taudit katoavat .

• Anonyymi

Sinua täytyisi kopauttaa vasaralla otsaan. Sillä kaltaisesi eläinvihaajat saadaan katoamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4770
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      109
      2454
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      65
      1578
    4. 58
      1310
    5. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      10
      1226
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1201
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      887
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      886
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      829
    Aihe