Raskas ala....

Anonyymi-ap

Kuinkakohan kauan sitä jaksaa opetella joka päivä uusia asioita...
Saattaa käydä voimille pidemmän päälle...
Kehäraakki jo ennen eläkeikää...

14

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun tulee viimein herääminen että olet ollut vain hyväksikäytetty hölmö pienellä liksalla ja pomosi on rikastunut sinunkin ansiostasi niin varmasti tulee katkeruutta ja vihaa loppuelämäksi joten suosittelen alan vaihtoa missä itsekin hyödyt ansiosi/tekemäsi mukaisesti.

      • Anonyymi

        Ei sitä IT hommista kannata kuitenkaan poistua jos niistä tykkää mutta IT toimittajan leipiin ei kannata jäädä vaan suosittelen hakeutumaan asiakkaan puolelle. Itse tein näin kolme vuotta sitten ja takaisin ri ole paluuta. Toimittajat kun ovat tämän leikin pahnan pohjimmaiset ja meno niissä firmoissa sen mukaista


    • Anonyymi

      Tekoäly ja kvanttikone vie loputkin työt.

      • Anonyymi

        Niin tekee.


    • Anonyymi

      duunarihommissa rasittuu kroppa ja insinöörihommissa aivot ja kaupallisissa hommissa maksa.

    • Anonyymi

      Alalla ei taida olla rahaa, näkeehän sen Node pakettienkin rahoitusten puutteesta

    • Anonyymi

      Onhan tää raskasta, mekin jouduttiin vaihtamaan konjakit XXOsta VSOP:n ja kattokruunujenkin kimallus häikäisee silmiä.

    • Anonyymi

      Tekoäly on puppugeneraattori, kunnat maksaa sen tuotoksista, kun ne ei tarkoita mitään.

      • Anonyymi

        Riippuu tekoälystä. Jotkut tuottavat puppua, jotkut tekoälyt ovat hyödyllisiä joissain ongelmissa.


    • Anonyymi

      Kannattaa etsiä kunnon firma, jossa ei tarvitse koko ajan opetella uutta. Luulen, että jos opettelee sopivat algoritmit vaikka data-analyysistä, voi löytää firman, jossa voi tehdä rutiinilla datasettien analysointia suurimman osan ajasta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa juuri sellaiselta työltä, minkä AI korvaa ekana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa juuri sellaiselta työltä, minkä AI korvaa ekana

        Minusta data-analyysi vaatii välillä sellaista harkintaa, jota ei ole helppoa automatisoida. Kaikkiin ongelmiin ei ole yhtä oikeaa tapaa analysoida.


    • Anonyymi

      Opiskele muuta kuin ohjelmointia, joka vaatii lahjoja ja orientaatiota, siis ei ole vain ammatti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe