Miten välttää lakkoilu huomenna?

Anonyymi-ap

Voiko vaaan mennä töihin normaalisti kun kuuluu liittoon?
Vai onko joku liiton papparainen roikkumassa vaatteissa?
Mitä jos eroaa liitosta?

Ei huvittaisi alkaa lakkoilemaan kun ei mitään palkankorotustakaan tiedossa, lakkoilkoot liitossa keskenään?

12

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse en kuulu liittoon ja menen normaalisti töihin. Jos joku kysyy niin sanon etten tiennyt koko lakosta. Toiminut hyvin tähän asti edellisissä lakoissa

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍒 ­­N­­y­­­m­­f­­o­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18159705F

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Jokainen saa päättää ihan itse, meneekö töihin vai ei. Varsinkaan liittoon kuulumattomilla ei ole mitään syytä lakkoilla, koska eivät saa siltä päivältä palkkaa eivätkä mitään korvausta, jos ovat poissa töistä. Liiton jäsenille voi tulla liiton suunnalta jotain seurauksia, joista vakavin lienee liitosta erottaminen, mikä taas suoraan sanottuna ei ole rangaistus vaan palvelus.

      • Anonyymi

        Harvoin kuulemma erottavat, kun liiton paksumahaisten johtajien palkanmaksu on paljolti kiinni siitä mitä duunareilta saadaan revittyä.


      • Anonyymi

        Viimeksi pääsi toimistolle ainakin ihan vapaasti kulkemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvoin kuulemma erottavat, kun liiton paksumahaisten johtajien palkanmaksu on paljolti kiinni siitä mitä duunareilta saadaan revittyä.

        Siitä en tiedä, kun omaa kokemusta ei ole. En ole koskaan kuulunut liittoon. Liitto ei kuitenkaan paljoa mahda niille, jotka päättävät olla osallistumatta lakkoon. Varmaan voimakkain keino on se, että lakkovahdit ja muut liitto-oravat aikovat päätään. Eivät kuitenkaan voi kieltää tai estää töiden tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä en tiedä, kun omaa kokemusta ei ole. En ole koskaan kuulunut liittoon. Liitto ei kuitenkaan paljoa mahda niille, jotka päättävät olla osallistumatta lakkoon. Varmaan voimakkain keino on se, että lakkovahdit ja muut liitto-oravat aikovat päätään. Eivät kuitenkaan voi kieltää tai estää töiden tekemistä.

        Joskus tilattu kuulemma ns isompi jyrä (yli 150kg liiton mursu) ovelle, niin liittoon kuulumattomat ei mahtuneet ohi ja ovesta sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus tilattu kuulemma ns isompi jyrä (yli 150kg liiton mursu) ovelle, niin liittoon kuulumattomat ei mahtuneet ohi ja ovesta sisään.

        Juu varmasti.


    • Anonyymi

      Olen kyllä ollut lakossa liian pienien palkkojen vuoksi jo pidemmän aikaa.

    • Anonyymi

      En ole menossa mihinkään joten aivan sama vaikkei kukaan muukaan menisi.

    • Anonyymi

      Hyvin meni työpäivä, ei ollut lakkomursuja vahdissa.

      • Anonyymi

        Hiihditkö duuniin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe