Omistan Helsingistä noin 830 neliömetrin omakotitalo tontista (mitattu kartalta likimääräisesti) 1/6, minkä osuuden sain perintönä. Haluaisin myydä perintöosuuteni. Koko tonttia ei haluta vielä myydä, koska äitini, joka asuu palvelutalossa, vuokra, mikä riippuu tuloista, nousisi kohtuuttomaksi. Systerini ei halua osuuttani ostaa.
Onko tapana myydä tontin perintöosuuksia? Mistähän voisin etsiä mahdollisia ostajia?
Haluaisin myydä oman osuuteni perintötontista. Mistä ostaja?
Anonyymi-ap
2
276
Vastaukset
- Anonyymi
Siinäpä sitä vasta myyjä kun saa myytyä perintötontista kuudesosa osuuden. Sitten pitää maksaa vielä kiinteistöverot. Varmaan halpoja helsingissä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 987063
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524826- 764477
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?664139- 1324138
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263158Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82878- 392438
- 472337
- 2092248