Onko Teppo rasisti

Anonyymi-ap

Kaverini Teppo oli suunnitellut muuttavansa kantakaupunkiin, mutta perui aikeensa, kun kuuli että Migri on majoittamassa alaikäisiä turvapaikanhakijoita keskustaan. Olen nyt vähän huolissani, että onko kaverini Teppo rasisti?

37

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä tuo rasismiin viittaa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18160799b

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Paikka on sikäli hyvä että sieltä on lyhyt matka ruokajonoon.

    • Anonyymi

      Ruokajonoissa on jo aivan liikaa ulkomaalaisia. Näille alaikäisille turvapaikan hakioille pitäisi tarjota ruokaa siellä vokin tiloissa. Jotain pitää jättää meillekkin.

      Huolestunut ruoka-avun varassa eläjä

      • Anonyymi

        Mene töihin.


      • Anonyymi

        Eiks Hakio oo kuitenkin se muurari? Ei kai sen tartte leipäjonossa notkua?


    • Anonyymi

      Ruoka avun hakeminen ja diakoni tapaamiset käyvät työstä. Löytyisipä lisää auttamis haluisia.

      Me avun saajat

      • Anonyymi

        Menkää hakemaan Hätilän K-Supermarketista ja muistakin kaupoista joululaatikoita 0,50 € tai 1 € hintaan niin saatte terveellistä ja halpaa mahantäydeltä. Näkyi siellä olevan leipääkin -30€ vaikka kuinka paljon.


    • Anonyymi

      Minä taas uskon Tepon olevan täysin oikeassa. Ne kiimaiset nuoret miehet jotka ovat valehdelleet ikänsä alakanttiin, tulevat aiheuttamaan ongelmia linna-puistossa. Esim auringon ottajat ja beach wolley tytöt tuskin saavat olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Ihmeen tarkastipa tiedät ketä millaisia kävijöitä puistossa on. Ettet vain olisi itse jonkinlainen häiriö heille?


    • Anonyymi

      Alaikäisyys lienee ilmoitusasia.

      • Anonyymi

        Kyllä vain. Nimittäin jos näen sinut puistossa näpillä lehmuksen takana tiiraamassa alaikäisiä tyttöjä niin se todellakin on ilmoitusasia.


      • Anonyymi

        Sekä oletus tietyissä tapauksissa.


    • Anonyymi

      Onpa Teppo kurja.

    • Anonyymi

      Ai näet minut vai puistossa? Nythän puhutaan näistä uusista mamuista.

      • Anonyymi

        Heitäkin näkee puistoissa.


    • Anonyymi

      Vähän erikoiselta vaikuttaa. Jos tuolla perusteella valitsee asuinpaikkansa, niin kannattaa muuttaa jonnekin Iittalaan missä ei ole vokkeja.

      • Anonyymi

        Jos ihmiset häiritsee kannattaa muuttaa korpeen. Ei enää korpee.


      • Anonyymi

        Iittalassa oli pahimpaan aikaan myös Vokki. Voi olla että otetaan uudelleen käyttöön kun Putinin pojat saa taas tulla Itärajalta sankoin joukoin tänne ihanaan Suomeen. Ensiviikolla voi olla -20 pakkasta ja se on mukavaa.


    • Anonyymi

      En tiedä, onko Teppo rasisti, mutta tosi pieni kikuli sillä on.

    • Tärkeää mitä sinä olet

    • Anonyymi

      Tuskinpa hän rasisti on vaan haluaa elää normaalisti ilman suurempia häiriöitä. Itse Helsingistä muuttaneena kartan kyllä taloja missä maahanmuuttajia. Ehkäpä pidätte rasistina, mutta haluan elää talossa missä ei suurempia ongelmia ja mikäli on niin niistä voi keskustella. Hämeenlinnassa on tietty vielä paljon ihmisiä, jotka haluavat maahantulijoita tänne ja se on heidän unelma. Aika paljon on nyt näkynyt täällä näitä venäjältä tulleita. Ovat jo saaneet tukun rahaa ja ostoksilla ja kohta kaikilla merkkikuteet päällä. Ukrainalaiset eivät saa tämmöistä kohtelua. Miksi?

      • Anonyymi

        Paikkakunta tunnetaan Hölmölänä.


      • Anonyymi

        Koska jos muuttaa natsimaasta natsimaahan mikään ei muutu.


    • Anonyymi

      Mattiko ei sitten ole?

      • Anonyymi

        Luulen että on. Esim. kappale Mä joka päivä töitä teen on ihan selvää kuittailua maahanmuuttajille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että on. Esim. kappale Mä joka päivä töitä teen on ihan selvää kuittailua maahanmuuttajille.

        Lampaan takana on paimen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lampaan takana on paimen.

        Joillekuille hyvä paimen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lampaan takana on paimen.

        Mä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.

        ai kauheeta sano


    • Anonyymi

      Lienee sama Teppo, joka on aiemminkin peukuttanut maahanmuuttajavastaisia postauksia Facebookissa.

    • Anonyymi

      Aika outo käsitys, jos ei halua muuttaa, niin on rasisti. Tällä argumentillä Suomi on rasisteja täynnä

    • Anonyymi

      Nämä maahanmuuttaja naiset voisivat olla vähän rohkeampia. En ole onnistunut ketään heistä pokaamaan. Ovat kyllä sexyjä. Nämä miehet ovat kyllä naisten suuntaan aktiivisia ja näitä suomi nainen ja mamu mies pareja näkeekin. Nämä ukrainalaiset ja eksoottiset babyt voisivat vähän antautua minulle.

      • Anonyymi

        Sinun valitettavasti tarvitsee antaa ensin rahaa. Sitten ehkä onnistuu.


    • Anonyymi

      Myös homot ällöttävät Teppoa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe