Onko Teppo rasisti

Anonyymi-ap

Kaverini Teppo oli suunnitellut muuttavansa kantakaupunkiin, mutta perui aikeensa, kun kuuli että Migri on majoittamassa alaikäisiä turvapaikanhakijoita keskustaan. Olen nyt vähän huolissani, että onko kaverini Teppo rasisti?

37

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä tuo rasismiin viittaa.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­N­y­­m­f­­o­­­m­­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18160799b

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Paikka on sikäli hyvä että sieltä on lyhyt matka ruokajonoon.

• Anonyymi

Ruokajonoissa on jo aivan liikaa ulkomaalaisia. Näille alaikäisille turvapaikan hakioille pitäisi tarjota ruokaa siellä vokin tiloissa. Jotain pitää jättää meillekkin.

Huolestunut ruoka-avun varassa eläjä

• Anonyymi

Mene töihin.

• Anonyymi

Eiks Hakio oo kuitenkin se muurari? Ei kai sen tartte leipäjonossa notkua?

• Anonyymi

Ruoka avun hakeminen ja diakoni tapaamiset käyvät työstä. Löytyisipä lisää auttamis haluisia.

Me avun saajat

• Anonyymi

Menkää hakemaan Hätilän K-Supermarketista ja muistakin kaupoista joululaatikoita 0,50 € tai 1 € hintaan niin saatte terveellistä ja halpaa mahantäydeltä. Näkyi siellä olevan leipääkin -30€ vaikka kuinka paljon.

• Anonyymi

Minä taas uskon Tepon olevan täysin oikeassa. Ne kiimaiset nuoret miehet jotka ovat valehdelleet ikänsä alakanttiin, tulevat aiheuttamaan ongelmia linna-puistossa. Esim auringon ottajat ja beach wolley tytöt tuskin saavat olla rauhassa.

• Anonyymi

Ihmeen tarkastipa tiedät ketä millaisia kävijöitä puistossa on. Ettet vain olisi itse jonkinlainen häiriö heille?

• Anonyymi

Alaikäisyys lienee ilmoitusasia.

• Anonyymi

Kyllä vain. Nimittäin jos näen sinut puistossa näpillä lehmuksen takana tiiraamassa alaikäisiä tyttöjä niin se todellakin on ilmoitusasia.

• Anonyymi

Sekä oletus tietyissä tapauksissa.

• Anonyymi

Onpa Teppo kurja.

• Anonyymi

Ai näet minut vai puistossa? Nythän puhutaan näistä uusista mamuista.

• Anonyymi

Heitäkin näkee puistoissa.

• Anonyymi

Vähän erikoiselta vaikuttaa. Jos tuolla perusteella valitsee asuinpaikkansa, niin kannattaa muuttaa jonnekin Iittalaan missä ei ole vokkeja.

• Anonyymi

Jos ihmiset häiritsee kannattaa muuttaa korpeen. Ei enää korpee.

• Anonyymi

Iittalassa oli pahimpaan aikaan myös Vokki. Voi olla että otetaan uudelleen käyttöön kun Putinin pojat saa taas tulla Itärajalta sankoin joukoin tänne ihanaan Suomeen. Ensiviikolla voi olla -20 pakkasta ja se on mukavaa.

• Anonyymi

En tiedä, onko Teppo rasisti, mutta tosi pieni kikuli sillä on.

• Tärkeää mitä sinä olet

• Anonyymi

Tuskinpa hän rasisti on vaan haluaa elää normaalisti ilman suurempia häiriöitä. Itse Helsingistä muuttaneena kartan kyllä taloja missä maahanmuuttajia. Ehkäpä pidätte rasistina, mutta haluan elää talossa missä ei suurempia ongelmia ja mikäli on niin niistä voi keskustella. Hämeenlinnassa on tietty vielä paljon ihmisiä, jotka haluavat maahantulijoita tänne ja se on heidän unelma. Aika paljon on nyt näkynyt täällä näitä venäjältä tulleita. Ovat jo saaneet tukun rahaa ja ostoksilla ja kohta kaikilla merkkikuteet päällä. Ukrainalaiset eivät saa tämmöistä kohtelua. Miksi?

• Anonyymi

Paikkakunta tunnetaan Hölmölänä.

• Anonyymi

Koska jos muuttaa natsimaasta natsimaahan mikään ei muutu.

• Anonyymi

Mattiko ei sitten ole?

• Anonyymi

Luulen että on. Esim. kappale Mä joka päivä töitä teen on ihan selvää kuittailua maahanmuuttajille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että on. Esim. kappale Mä joka päivä töitä teen on ihan selvää kuittailua maahanmuuttajille.

Lampaan takana on paimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joillekuille hyvä paimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tunnen kuinka vauhti kiihtyy.

ai kauheeta sano

• Anonyymi

Lienee sama Teppo, joka on aiemminkin peukuttanut maahanmuuttajavastaisia postauksia Facebookissa.

• Anonyymi

Aika outo käsitys, jos ei halua muuttaa, niin on rasisti. Tällä argumentillä Suomi on rasisteja täynnä

• Anonyymi

Nämä maahanmuuttaja naiset voisivat olla vähän rohkeampia. En ole onnistunut ketään heistä pokaamaan. Ovat kyllä sexyjä. Nämä miehet ovat kyllä naisten suuntaan aktiivisia ja näitä suomi nainen ja mamu mies pareja näkeekin. Nämä ukrainalaiset ja eksoottiset babyt voisivat vähän antautua minulle.

• Anonyymi

Sinun valitettavasti tarvitsee antaa ensin rahaa. Sitten ehkä onnistuu.

• Anonyymi

Myös homot ällöttävät Teppoa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe