Pidin syksyn kerhoa ja edeltäjälläni oli vaikeuksia näiden häirikköjen kanssa. Ilmeisestin samat ääliöt tulivat minunkin kerhoon: en koskaan unohda niiden kahden oppilaan pelottavaa ilmettä. Jouduin turvallisuussyistälopettamaan kerhon ja se harmittaa niitä muita. Miten voi valvoa työturvallisuutta, kun tulee ihan perään katsottavia paikalle. Kolmeen oppilaaseen jollakin tavalla tepsi kun laitoin viestiä kotiin. Mutta tämä yksi väkivaltanne ja arvaamaton pokia tuli sinne aina pelleilemään. "Mitä minä oon tehnyt" "Mitä sää valitat? Kyseessä on itäsuomalaisen kunnan, joka on varsin levoton. Sosiaalisia ja mielenterveysongelmia on paljon.
En olen koskaan turvallisuussyistä perunut kerhoa, kerran vähäisten osallistujien vuoksi.
Kerhossa oli paikalla alle 10 joka kerta, mutta niistä vain 2-3 oppilasta rassasi mopoja, muut ei tehnyt mitään. Kiroilivat ja puhuivat paskaa.
Mopokerhossa häiriköitä
Anonyymi-ap
4
150
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti pitää antaa porttikieltoa häiriköille. Tärkeimpiä jäseniä ovat ne jotka oikeasti haluavat rassata mopoja ja heille pitää antaa kaiket mahdollisuudet olla rauhassa.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mielenterveys palvelut on tässä maassa ajettu alas. Se näkeee joidenkin käytöksessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742