Ketä julkkiksia olette nähneet

Anonyymi-ap

Hei. Ketä tunnettuja henkilöitä olette nähneet

10

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

1- Arja Koriseva monestikkin.
      2. Reijo Kallio joskus 1990 luvun alussa, vaihdettiin pari sanaa hänen omasta aloitteestaan.
      3. Simo Salminen hänen omnassa kahvilassaan. Sain nimmarin.
      4. Simo Lampinen hänen kaverinsa kahvilassa. Hän morjesti minua.
      5. Juha Kankkunen, käteltiin sain kuvan nimmarilla 1980-luvun puolessa väkin.
      5. Juice leskinen ja Saku Kuosmanen. Juankoskella Juicen torin avajaiset 1980 luvn lopulla. Sain Sakulta nimmarin.
      6. Juha Sipilä ennen hänen pääministeri aikaa. Kättely SIpilän aloitteesta.
      7. Maaherra Kalevi Kivistö
      8. Ministeri Kaarina Suonio ja Kalle Könkkölä
      9. Ajoin moottoritiellä Mauno Koiviston autosaattuetta vastaan joskus hänen toisen presidenttikauden aikana.
      10. Pedro Hietanen ja M.A Numminen koulun konserttissa.
      11. K-kaupan Väiski ja Joonas Myllyveräjä joskus 1980 luvun alkupuolen.
      12. Aikanaan virassa ollut kansanedustaja. Oli tuttu.

• Anonyymi

En viitti alkaa edes luettelemaan, tulisi pitkä lista joka alkaisi sieltä 70-luvun puolivälin julkkiksista tähän päivään. Aikoinaan jo työssäni kohtasin eri alojen julkkiksia paljon.

• Anonyymi

Mie näjin Jeesuksen ja sen seittemän velipuolta. Tossa Keravan asemalla ne muutti vettä viiniksi ja pureskeli kalafileitä. Varmaan näin, ihan omin korvin.

Rento-Riitta, Kerava

• Anonyymi

Jos nyt katsotaan viikko taaksepäin niin olen nähnyt Timo Soinin Leppävaaran Alkossa, siis Sellossa. Osti pullon sorbusta. Sitten näin Timo Jutilan Ratinan kauppakeskuksessa tuli vessakäytävällä vastaan. Ei mahduttu sivuuttamaan, piti peruuttaa vessaan. Sitten näin Amin Asikaisen samana päivänä Lielahden ABC llä. Tankkasi kympillä bensaa johonkin rupuiseen autoon. Niin ja tapasin Teuvo Hakkaraisen yhden tutun synttäreillä. Kysyin synttäri sankarilta mitä Teuvo täällä tekee. Ei tiennyt, kun ei tunne. Tais teuvolle booli maistua kun siihen viereen parkkeerata koko illaksi.

• Anonyymi

MM.

• Anonyymi

MM Allu.

• Anonyymi

Noi samat julkut nuorempina ja vanhentuneina aina halutessani kun plaraan nettiä tai toljatan telkkaria

• Anonyymi

Noi samat julkut nuorempina ja vanhentuneina.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018161418sa

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe