Stubb vaalitentin paras ehdokas

Anonyymi-ap

Nyt vain odotetaan kuka haastaa toisella kierroksella. Voitto on jo selvä mutta millä erolla se tulee.

23

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hah hah hah hah haaa, hevosnaamasta muka presidentti, ei ikinä, hah hah hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Ainoa vaihtoehto kultaseni. Kai sinä ymmärrät, että pärstäasiainhoito on jo nähty?
        Vaihtoehtoina ei ole kuin Stubb. Muita saisi hävetä.


    • Anonyymi

      Lii antersson oli parasta

    • Anonyymi

      Saadaan taas kokoomuslainen ja vielä suomenruotsalainen presidentti maahamme niin olemme todellinen sivistysvaltio joka kuuluu Natoon.

      • Anonyymi

        Kuulumme nykyisin selkeästi länteen, emmekä joudu enää nykyisin tehdä ratkaisuja itänaapurin miellyttäminen edellä.


      • Anonyymi

        Stubbin juuret Karjalassa mistä hänen isänsä syntyjään, olisiko silloin puolikarjalainen ja karjalan suomenruotsalainen vai miten se menee...


      • Anonyymi

        Ei tätä tuuliviiriä saa päästää presidentiksi vävypoikaan ihastuneiden mieliksi.
        Ihan uunotetteva kaveri jonka pari pikkupoikaa laittoi älytti tikkatauluun pyörimään ja munaamaan itsensä aivan totaalisesti.
        Nyt kun itärajakin on kiinni niin vielä Stubbin mukaan saisi sairaat, lapset ja vanhukset tulla.
        Täysin kyvytön ja pelitilanteen lukutaidoton "ylipäällikkö."
        Tätä kaveria viedään maailman muiden presidenttien ja pääministereiden toimesta kuin
        kuoriämpäriä jos valitaan.


    • Anonyymi

      Sinun mielestäsi ehkä, mutta et tiedä muiden mielipiteitä.

    • Anonyymi

      No siinä raja hommassa stubbi mokasi kun oli sitä mieltä että ottaisi lapset jne. rajanyli tänne paleltumasta. Johon kyllä Halla-Aho antoi nasevan kommentin ja ihan aiheesta.

    • Anonyymi

      Tarvitaanko toista kierrosta vaaleissa? Aleksanteri saa yli puolet jo eka kiekalla ja valitaan suuoraan kuten Ressu ennusti.

      • Anonyymi

        Katsotaan miten käy eka kierroksen. Ja kutsutaan nimeltä Aleksi eikä Alexander niin sopii meille paremmin siis Aleksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan miten käy eka kierroksen. Ja kutsutaan nimeltä Aleksi eikä Alexander niin sopii meille paremmin siis Aleksi.

        Osaisko se Pekka kuitenkin paremmin asettaa sanansa niitten vanhojen ukkojen kans, mitkä Suomen presidentillä tulee olemaan neuvotteluissa on nii monessa liemessä harijotellu.

        Oisko Tuppinen vähä lapsellinen intoilee natossaan kuin ritsapyssypoika kotipihalla. Innokkuus ei oo hyväksi tuossa tehtävässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaisko se Pekka kuitenkin paremmin asettaa sanansa niitten vanhojen ukkojen kans, mitkä Suomen presidentillä tulee olemaan neuvotteluissa on nii monessa liemessä harijotellu.

        Oisko Tuppinen vähä lapsellinen intoilee natossaan kuin ritsapyssypoika kotipihalla. Innokkuus ei oo hyväksi tuossa tehtävässä.

        Nyt pitäs äänestäjienki ajatella linnanjuhlien kättelyä pitemmälle ja kaivaa historiankirjat esille. Ei se haitaksi ois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaisko se Pekka kuitenkin paremmin asettaa sanansa niitten vanhojen ukkojen kans, mitkä Suomen presidentillä tulee olemaan neuvotteluissa on nii monessa liemessä harijotellu.

        Oisko Tuppinen vähä lapsellinen intoilee natossaan kuin ritsapyssypoika kotipihalla. Innokkuus ei oo hyväksi tuossa tehtävässä.

        No nuo kyllä tulee Aleksista mieleen, mutta jospa virka tekee Aleksista presidentin jos valitaan.


    • Anonyymi

      Hallaaho löi jauhot suuhun muille presidenttiehdokkaille Mestari on Mestari

      • Anonyymi

        Kyllä Halla-Aho on mestari ja mestari korjaa potin taas n jälleen kerran niin se on ne muut jää itkiä tihuttamaan hahaaa


    • Anonyymi

      Vai on Ukraina voittanut? Aika onneton lausunto kun Ukraina tarvitsee juuri taloudellista tukea koko maailmalta.

      • Anonyymi

        Juu! Mutta kyllä ehdokkaista kaikkein asiallisin ja sopivin olisi presidentiksi Olli Rhen se täytyy myöntää. Mutta nyt ollaan hurahdettu Aleksiin joka töppäilee yrittää liikaa kosiskella joka suuntaan, jospa jatkossa ottaa iisimmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu! Mutta kyllä ehdokkaista kaikkein asiallisin ja sopivin olisi presidentiksi Olli Rhen se täytyy myöntää. Mutta nyt ollaan hurahdettu Aleksiin joka töppäilee yrittää liikaa kosiskella joka suuntaan, jospa jatkossa ottaa iisimmin.

        Rehn yllättäin alkanut vaikuttaa ihan sopivalta hahmolla. Todellisuudessa Stubb korjaa potin ja suomettuneisuuden perinteen jatkaja Väykkä jää viimeiseksi. Loput sitten sekoittuu sinne väliin.


    • Anonyymi

      Raja kiinni ja Heti !

    • Anonyymi

      Stubbin kutsumia nyt tulossa kymmeniä rajalla.

    • Anonyymi

      Stubbilta voi odottaa mitä vain harkitsematonta.
      Ei sovi presidentiksi.
      Suomi tarvitsee vakaan harkitsevan presidentin, joka ei päästä suustaan mitä sattuu kalastellakseen ääniä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe