Helena Koivu vaarassa joutua vankilaan.

Anonyymi-ap

Uskomatonta ,ettei Helena saa oikeutta!
Häneltä viedään kaikki.
Kyllä lapset tulevat tietämään kaikki nämä tapahtumat kun ikää tulee lisää.
Ja ,se on heille todella tuhoisaa.
He tulevat tietämään kuinka heidät tuotiin Suomeen ja Äiti jätettiin ,ilman asuntoa toiseen maahan.
Kuinka heidän Äitinsä ,yritti kaikkensa .
Nyt siis viety kylmästi myös Suomessa ,osaomistus asuntoon.
Pahaa tekee lukea kun Suomessakaan ei oikeus toteudu, Äidin eikä lasten osalta.
Tähänkö olemme todella tulleet ?Likaista ja rumaa on toiminta.

15

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mihinkään vankilaan.Rahaa vailla otsikoista voi jokusen euron saada.

    • Anonyymi

      Tähän olemme tulleet.Likaista toimintaa ei kaikki Mikon toimintaa.Äityli on myös taitava.

    • Anonyymi

      Helena saa oikeutta unohtaa sujuvasti kertoa.Olen sitä mieltä saat olla eri mieltä.Oikeus suomessa toteutuu.Ei ole asunnoton.Lapsilla elatus koti myös.Tämä äityli tietää mistä narusta milloinkin vsdättää.Some on hänen ystävä.Samoin lehdistö.Lehdet ei varmaan maksa paljon.Ei ole kiinnostusta hellun sanomisiin.

    • Anonyymi

      Ei vankilaan olisi rahoilla elänyt hyvi

    • Anonyymi

      Ei joudu vankilaan.Ei viedä mitään.Saa elää luxus elämää edelleen.Ei näe puutetta.Lapsia saa tavata voimiensa mukaan

    • Anonyymi

      Suomessa oikeus toteutuu.Yleensä lapset saa äiti.Isä sai nyt.Hyvä että isiä huomioidaan isät kuuluu lasten elämään

    • Anonyymi

      Hellu on saanut oikeutta koko ajan. Oikeuden päätöksiä vaan ei kykene hyväksymään. Siitä tässä on kyse. Katkerana määkii rahaa koko ajan.

      • Anonyymi

        Oikeus tekee päätökset tosi asioiden mukaan. Niitä ei voi katkera ex muuttaa. Asianajajat vedättää exää, joka tehtailee uusia oikeudenkäyntejä, jotka ex mies joutuu maksamaan. Nyt pitäisi laittaa stoppi ja tyytyä oikeuden päätöksiin.


    • Anonyymi

      Lapset osaa lukea.Tietävät asiat.Saavat varmaan lukea mitä päätöksiä on tehty.Ehkä isä tekee viisaasti lapset saavat lukea päätökset.Some kertoo mitä ketoo.Lehdet mitä hellu kertoilee.Mikko isänä keroo totuuden.Lapset varmaan saa lukea oikeuden päätöksiä.

    • Anonyymi

      Entä kun aikanaan saavat lukea päätökset itse.Toivon heille lukurauhan ja turvallisen aikuisen lähellä.

    • Anonyymi

      Nyt lukekaa ajan kanssa pohtikaa.Minä uskon Mikon olevan teidän yläpuolella Onneksi on isä Jos olisi heikompi.Lapset olisi virossa.Virossakin tienaa lapsilla.

    • Anonyymi

      Oikeutta saa.Kenenltä likaista touhua.

    • Anonyymi

      Rahakas otsikko.

    • Anonyymi

      Oikeutta saa esittää yrittää saada lehdistä vielä rahaa.Mikko on rehti kolmen lapsenisä.Ei ehkä malli isä,mutta isä kumminkin muistakaa vanhemmmat ei ole täydellisiä.Kuka niitä tietoja antoi julkisuuteen.Miksi lehdistö julkaisee niitä.Sinä joka annoit tietoja olet luuseri.

    • Anonyymi

      Helena saanut oikeutta.Kuuluuko meille hänena asiansa.Tähän olemme tulleet.Mikkoa jekuttaa yrittää mustamaalata,hellulta alarvoista toimintaa.Oliko oikeasti ilman asuntoa.Ehkä ei enää luxsus asuntoa ei kolmen lapsen isä jätä lastensa äitiä heitteiele

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe