Mulla on semmoinen ongelma että kun mulla on nokia c2-01 ja ei toimi ovi kauppa eikä internet niin miten saisin netin että rupesi molemmat toimimaan ja ei Sim korttia olisiko vinkkejä
Nokian internet yhteys apuja!
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai se toimi jos ei ole Simmiä.
- Anonyymi
Toimii naapurin Wifi-yhteydellä. Ota naapuriin yhteyttä. Jos teet laittomuuksia netissä poliisi menee naapurin ovelle.
- Anonyymi
Minulla on Ericssonin näppäinpuhelin - muistatteko? - jolla pelattiin Hugo-peliä. Miten siihen saisi nettiyhteyden pelaamista varten?
- Anonyymi
Ei mitenkään. Eiköhän netistä löytyne hugo-peli.
- Anonyymi
Mulla on vielä tallessa Nokian C1-01 jolla tuli aikoinaan selailtua nettiä ennen älypuhelinaikaa. Nykyään herätyskellona ja pienikokoisena kulkee vaikka lenkillä mukana mp3 soittimena tai radiona. Kamerahan tässä on ihan surkea esitys, suttuinen kuva heikolla resoluutiolla, mitähän ne Nokialla oikein ajatteli kun tällaisen paskakameran tekivät.
- Anonyymi
Resoluutio lusereetio ehhehe ehhehe
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562791
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541709Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461694Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501443- 711407
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3221292The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181211- 1561016
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m62977Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25975