voitko kultainen tilata minulle lobotomian jotta pääsen jatkamaan elämääni jos et halua vierelleni astelemaan?
Tämä kaipuu ei vain katoa
19
560
Vastaukset
- Anonyymi
Ketäs ikävöit?
- Anonyymi
häntä jota kohdatessamme olen kultaiseksi kutsunut.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei taida osua kohdalle
- Anonyymi
Täällä minä talsin lumesta tulin. Nyt menen nukkumaan Aamulla ajoissa töihin. Koska sä tulet mun rinnalle talsimaan. KAUHEA IKÄVÄ
- Anonyymi
Voin samaistua aloitukseen. Ei mee ikävä ohi eikä tunteet kuole ei sitten millään.
- Anonyymi
Voin yhden kauppatontun kanssa lähteä kävelylle
- Anonyymi
Mikä kauppa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kauppa?
Alepa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alepa
Ohi meni sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alepa
Hei, eipäs tekeydyta TOISEKSI! Ei Alepa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alepa
Oot sä asiakas vai työkaveri?😂
- Anonyymi
Mä oon kyllä vähän tonttu ja sen näköinenkin.
tottakai voin tulla vielellesi jos kaipuu siihen on, mutta lobotomiaa ei sulle tilaa, koska olet mulle niin rakas ja välitän sinusta vaikka en sinua henk. kohtaisesti tunne, en toivoisi lobotomiaa edes pahimmalle vihamiehelleni. tiedän mistä puhun.
siunattua joulunaikaa sulle ja kaikille muillekin palstalaisille tasapuolisesti 😇- Anonyymi
Elä ihmeessä mieti tuohon suuntaan, terveys on meidän arvokkain omaisuus. Mieti mielummin vaikka anatomioiden suhteita jos fyysisellä puolella ajatus on.
- Anonyymi
En kykene kun olo on rakkaudesta ja kroonisesta kaipuusta sinuun äärimmäisen lobotominen.
- Anonyymi
Korjaan, lobotoomisen olon takia meni tämäkin väärin. : ei rakkaudesta sinuun (tunnisteet ei sopineet) vaan häneen.
- Anonyymi
Ei nyt pysty, tykkään sun aivoista.
- Anonyymi
Kun sattui vapaapäivä, niin kävin eilen tekemässä tuopinpohjaan katsoen hetkellisen lobotomian ... mutta vaan hetkellisen kun nyt taas kaipuu kurkaa nurkantakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2665720Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill651899- 1801710
- 1191201
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä131151Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181551047Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71016Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j41931RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j49911Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288902