Tämä kaipuu ei vain katoa

Anonyymi-ap

voitko kultainen tilata minulle lobotomian jotta pääsen jatkamaan elämääni jos et halua vierelleni astelemaan?

18

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketäs ikävöit?

• Anonyymi

häntä jota kohdatessamme olen kultaiseksi kutsunut.

• Anonyymi

Ei taida osua kohdalle

• Anonyymi

Täällä minä talsin lumesta tulin. Nyt menen nukkumaan Aamulla ajoissa töihin. Koska sä tulet mun rinnalle talsimaan. KAUHEA IKÄVÄ

• Anonyymi

Voin samaistua aloitukseen. Ei mee ikävä ohi eikä tunteet kuole ei sitten millään.

• Anonyymi

Voin yhden kauppatontun kanssa lähteä kävelylle

• Anonyymi

Mikä kauppa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä kauppa?

Alepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alepa

Ohi meni sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alepa

Hei, eipäs tekeydyta TOISEKSI! Ei Alepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alepa

Oot sä asiakas vai työkaveri?😂

• Anonyymi

Mä oon kyllä vähän tonttu ja sen näköinenkin.

• tottakai voin tulla vielellesi jos kaipuu siihen on, mutta lobotomiaa ei sulle tilaa, koska olet mulle niin rakas ja välitän sinusta vaikka en sinua henk. kohtaisesti tunne, en toivoisi lobotomiaa edes pahimmalle vihamiehelleni. tiedän mistä puhun.
      siunattua joulunaikaa sulle ja kaikille muillekin palstalaisille tasapuolisesti 😇

• Anonyymi

Elä ihmeessä mieti tuohon suuntaan, terveys on meidän arvokkain omaisuus. Mieti mielummin vaikka anatomioiden suhteita jos fyysisellä puolella ajatus on.

• Anonyymi

En kykene kun olo on rakkaudesta ja kroonisesta kaipuusta sinuun äärimmäisen lobotominen.

• Anonyymi

Korjaan, lobotoomisen olon takia meni tämäkin väärin. : ei rakkaudesta sinuun (tunnisteet ei sopineet) vaan häneen.

• Anonyymi

Ei nyt pysty, tykkään sun aivoista.

• Anonyymi

Kun sattui vapaapäivä, niin kävin eilen tekemässä tuopinpohjaan katsoen hetkellisen lobotomian ... mutta vaan hetkellisen kun nyt taas kaipuu kurkaa nurkantakaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      93
      11912
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      106
      9030
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      111
      4919
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      36
      4145
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      100
      4134
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      6
      3914
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3699
    8. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      70
      3650
    9. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      29
      3562
    10. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      28
      3547
    Aihe