Onko kyseessä hiiva?

Anonyymi-ap

Moikka. Jos omiin outoihin alapäänvaivoihin otti hiivakuurin(koska epäilin vähän hiivaa), lääkkeet auttoivat ja oireet helpottivat ja lähtivät kokonaan oliko kyseessä siis hiiva kun nuo oireet helpottivat?

1

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos hiivalääkitys kerran on auttanut, niin ilmeisesti kyseessä on ollut hiivatulehdus.
      Yleensä sanotaan, että hiivatulehduksen tullessa ensimmäisen kerran, olisi hyvä käydä lääkärissä. Mutta uusiutuviin tulehduksiin pystyy itsekin hankkia lääkityksen.
      Hiivassa on aika selkeät oireet, naiset yleensä sen herkästi tunnistavat itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä Päivi Räsänen todella sanoi a-studiossa

”Eutanasian sisällyttäminen hoitotoimenpiteiden joukkoon sotisi Päivi Räsäsen mielestä lääkärien etiikkaa vastaan. – Lää
      Luterilaisuus
      490
      1995
    2. Nyt alkaa näyttämään

Siltä että se on oikeasti ohi.
      Ikävä
      130
      1936
    3. Olen pahoillani

Että sinulla on ollut vaikeaa. Todella pahoillani. Onneksi sinulla on toivottavasti oikeat ihmiset tukena. Aidot ja rehe
      Ikävä
      93
      1430
    4. Himputti ku mä katoin kyllä

että tutun näköinen mutta silti en muka siinä hetkessä tajunnut että se olitkin sinä ☹️🥺🤯🤦‍♀️
      Ikävä
      26
      1401
    5. Kukka ajoi rekan keulaa 13 tiellä?

Liekö ajovirhe vai rekan etuvalot koukuttaneet kuljettajaa mikä johti tähän tapahtumaan.
      Kokkola
      25
      1264
    6. Kuinka herkkä olet itkemään?

Itketkö koskaan, jos katsot vaikka lasten leffoja, mainoksia tai kuulet jonkin kappaleen, johon liittyy muistoja tai jok
      Sinkut
      215
      1074
    7. Olet niin kaunis, että ihanuutesi on

Eräänlainen kiinnekohta elämässäni ja muistutus siitä että elämällä on tarkoitus, siinä on järkeä. Olen onnellinen siitä
      Ikävä
      58
      992
    8. En edes tiedä

Mitä susta haluan. Silti olet vapaamatkustajana mielessäni. Naiselle
      Ikävä
      74
      990
    9. Kannattaa muistaa nainen

Vanha Patu on vanha Patu. Nuorempi aina parempi.
      Ikävä
      98
      877
    10. Oho! Farmi Suomi -kisassa yllätyskäänne - Myös Wallu Valpio lankeaa ansaan: "En tiedä, kumpi..."

Nyt kisa kovenee ja kierrepalloja tulee, jopa Wallulle! Farmi Suomi onkin kaivannut lisää buustia ja nyt sitä tulee. Lu
      Tv-sarjat
      4
      873
    Aihe