Mieheltä salaaminen

Anonyymi-ap

On täällä väitetty, että leikattu transnainen voi olla miehen kanssa suhteessa, avioliitossakin, salaten transtaustansa. Tällaisilta haluan lisäselvitystä:

-Jos mies ihmettelee, ettei ole menkkoja, miten selitätte?
-jos mies pyytää saada nähdä lapsuudenvalokuvianne, valehteletteko, että kaikki ovat tuhoutuneet?

3

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä palstalla on ollut joitakin provon kirjoittajamia juttuja tuollaisesta. Mutta toki sellainen saattaa olla teoriassa mahdollista, on todella paljon miehiä, jotka eivät kiinnitä huomiota kuukautisiin eivätkä edes halua kuulla niistä, eivätkä kaikki ole kiinnostuneet lapsuudenkuvista, ja nehän saattoivat hukkua muutossa, kun vanhemmat muuttivat ok-talosta keskustakaksioon... Tässä onkin nuoremmalle sukupolvelle ongelma, kun digitaaliset kuvat eivät noin vain häviäkään!

    • Anonyymi

      Mikään suhde joka ei perustu totuudelle tule onnistumaan.

      • Anonyymi

        Toki itsekin olen sitä mieltä, että kumppanille olisi hyvä kertoa, jos elämässä on tapahtunut jotain sellaista, josta kumppani saattaa kuulla muualta ja pahastua miksei hänelle ole kerrottu. Noin muutoin, esimerkiksi ystävyyssuhteessa, en kyllä ole todellakaan taustaani kertonut. Totuus, jota elämme on tämä, ei valheellinen menneisyyteni.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      Suomen sosialidemokraattinen puolue
      9
      976
    Aihe