Joko on kaikki joululahjat hankittu...
Annatko joululahjoja ja saatko joululahjoja.
Kumpi on mukavampaa...
Joulu lähestyy
13
153
Vastaukset
- Anonyymi
Lahjojen paketoi ti on kaikista kivointa puuhaa.
Nyr juuri paketoin koko suvulle tekemiäni villasukkia
Joululaulut soivat...- Anonyymi
mä en siedä paketoimista , ei ihan kaikkia ole niin helppo saada kauniisiin paketteihin , huh !
- Anonyymi
Antaminen on mukavampaa.
Tässä iässä ei saamisella ole enää merkitystä.
Vadtalahjalahjomusta en ymmärrä.
Toki iloitsen kun saan lahjan.- Anonyymi
Minä sain eilen ystävättäreltäni paketin. Siinä oli hänen kutomansa villasukat .
Se ilahdutti kovasti . Ja lämpöiset sukat ovat aina ihania lahjoja
- Anonyymi
Olen lahjanantaja.
Pienen lahjan antaja. - Anonyymi
makaisin , kun saisi kaupoissa edes paketoinnin , niinkuin joskus hyvinä aikoina !
- Anonyymi
edelliseen , >>"makaisin" , siis maksaisin .
- Anonyymi
ostin pieniä paperisia lahjakasseja, ei tarvii teipata, sillä en osaa tehdä kauniita paketteja
- Anonyymi
Vietän jälleen jouluni yksin, muistojeni, perinteitteni ja vainajieni kanssa. Näen mielessäni lapsuuteni joulut. Omat jouluni koirieni ja muiden eläinteni kanssa. He odottavat minua Taivaassa. 💞 Koti on jo kauniisti laitettu.
Lähetin 7 joulukorttia. Lahjoja = karkkeja + käytännölliset villakynsikkäät olen ostanut itselleni.
Jouluna olen skype-yhteydessä sukulaisiini muualla Suomessa.
Joka päivä on ollut kovaa touhua, voimieni mukaan, jotka ovat varsin rajoitetut. - Anonyymi
Meidän perheessä on lopetettu kokonaan se lahjominen ja tapana on ollut että olen antanut lastenlapsille kirjekuoren, siten saavat ostaa itse mitä haluavat. Vaikea sitä on ostaa mitään ihmisille koska heillä on kaikkea. Rajan olen pitänyt 18 vuotta kun saavat kirjekuoressa raha summan sekin kirjekuori on muuttunut viime vuosina digitaaliseksi .sitten kun ovat aikuisten kirjoissa niin loppuu rahankin antaminen. Enää minullakin ainoastaan yksi joka ei ole vielä täyttänyt18 ikävuotta, muut kaikki ovat olleetaikuisia jo kauan muutam yli 10 vuotta sitten jo ollut aikuinen . Niin se aika menee, itsekkään en toivo mitään keneltäkään, mutta joulukortti ilahduttaa
- Anonyymi
Puhuvat paljon noista aineettomista lahjoista, mutta mikä siinä on etteivät tunnu lahjoilta vaan joltain epämääräiseltä avustamiselta.
- Anonyymi
Ei se mitään epämääräistä avustamista ole. Se on avustamista ja osallistun mielelläni
avustamiseen muuten vaan. En ole koskaan kellekään antanut lahjaksi tietoa lampaasta,
joka on Nepalissa.
- Anonyymi
En etsi valtaa, loistoa,
en kaipaa kultaakaan,
ma pyydän taivaan valoa
ja rauhaa päälle maan.
Se joulu suo, mi onnen tuo
ja mielet nostaa Luojan luo.
Ei valtaa eikä kultaakaan,
vaan rauhaa päälle maan.
Gubbe 74
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623