Joulu lähestyy

Anonyymi-ap

Joko on kaikki joululahjat hankittu...
Annatko joululahjoja ja saatko joululahjoja.
Kumpi on mukavampaa...

13

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lahjojen paketoi ti on kaikista kivointa puuhaa.
      Nyr juuri paketoin koko suvulle tekemiäni villasukkia

Joululaulut soivat...

• Anonyymi

mä en siedä paketoimista , ei ihan kaikkia ole niin helppo saada kauniisiin paketteihin , huh !

• Anonyymi

Antaminen on mukavampaa.

Tässä iässä ei saamisella ole enää merkitystä.
      Vadtalahjalahjomusta en ymmärrä.
      Toki iloitsen kun saan lahjan.

• Anonyymi

Minä sain eilen ystävättäreltäni paketin. Siinä oli hänen kutomansa villasukat .
        Se ilahdutti kovasti . Ja lämpöiset sukat ovat aina ihania lahjoja

• Anonyymi

Olen lahjanantaja.
      Pienen lahjan antaja.

• Anonyymi

makaisin , kun saisi kaupoissa edes paketoinnin , niinkuin joskus hyvinä aikoina !

• Anonyymi

edelliseen , >>"makaisin" , siis maksaisin .

• Anonyymi

ostin pieniä paperisia lahjakasseja, ei tarvii teipata, sillä en osaa tehdä kauniita paketteja

• Anonyymi

Vietän jälleen jouluni yksin, muistojeni, perinteitteni ja vainajieni kanssa. Näen mielessäni lapsuuteni joulut. Omat jouluni koirieni ja muiden eläinteni kanssa. He odottavat minua Taivaassa. 💞 Koti on jo kauniisti laitettu.

Lähetin 7 joulukorttia. Lahjoja = karkkeja + käytännölliset villakynsikkäät olen ostanut itselleni.

Jouluna olen skype-yhteydessä sukulaisiini muualla Suomessa.

Joka päivä on ollut kovaa touhua, voimieni mukaan, jotka ovat varsin rajoitetut.

• Anonyymi

Meidän perheessä on lopetettu kokonaan se lahjominen ja tapana on ollut että olen antanut lastenlapsille kirjekuoren, siten saavat ostaa itse mitä haluavat. Vaikea sitä on ostaa mitään ihmisille koska heillä on kaikkea. Rajan olen pitänyt 18 vuotta kun saavat kirjekuoressa raha summan sekin kirjekuori on muuttunut viime vuosina digitaaliseksi .sitten kun ovat aikuisten kirjoissa niin loppuu rahankin antaminen. Enää minullakin ainoastaan yksi joka ei ole vielä täyttänyt18 ikävuotta, muut kaikki ovat olleetaikuisia jo kauan muutam yli 10 vuotta sitten jo ollut aikuinen . Niin se aika menee, itsekkään en toivo mitään keneltäkään, mutta joulukortti ilahduttaa

• Anonyymi

Puhuvat paljon noista aineettomista lahjoista, mutta mikä siinä on etteivät tunnu lahjoilta vaan joltain epämääräiseltä avustamiselta.

• Anonyymi

Ei se mitään epämääräistä avustamista ole. Se on avustamista ja osallistun mielelläni
        avustamiseen muuten vaan. En ole koskaan kellekään antanut lahjaksi tietoa lampaasta,
        joka on Nepalissa.

• Anonyymi

En etsi valtaa, loistoa,
      en kaipaa kultaakaan,
      ma pyydän taivaan valoa
      ja rauhaa päälle maan.
      Se joulu suo, mi onnen tuo
      ja mielet nostaa Luojan luo.
      Ei valtaa eikä kultaakaan,
      vaan rauhaa päälle maan.

Gubbe 74

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135