Tämä on ehdoton, on tullut telkusta aiemminkin ja olen tykännyt :
"Tyttö, joka näki Joulupukin".
Tulee Tv1: llä jouluaattona, 24.12.2023 klo 16:15 :
>>Kun maalaispappilan kotikutoiset joulutavat törmäsivät Jyväskylän seminaarin kuusijuhlaan, syntyi suomalainen joulu. O: Esa Sironen (2007) (U) <<
Ohjelmassa 1920-luvun lapsuutensa Jouluja, Hollolan Parinpellon pappilassa sekä Jyväskylässä muistelevat kirkkoherra Paunun tyttäret, sisarukset Liisa ja Toini. Kertovat myös muutoinkin suomalaisen Joulun historiaa, joululaulujen synnystä jne.
Lastenkirjailija Toini Karivalo on kirjoittanut noista ajoista muutaman kirjankin, olen lukenut.
Tämä on ohjelma, jota joka joulu odotan. Suunnilleen tuollaista se oli varhaislapsuudessamme meillä monilla, myös myöhemmin syntyneillä (itselläni 1950-luvulla). 🔔
Ihania jouluohjelmia
Anonyymi-ap
4
167
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä puolen tunnin jouluohjelma kiinnostaa varmasti meitä "iäkkäämpiä" katsojia. 🙂
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Nyt just ykkösellä Lucia kuoro laulaa joululauluja Helsingin Tuomiokirkossa. Kaunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623