Mutta mitä sinä nyt teet?

Anonyymi-ap

Meillä oli iso valkoinen kissa. Se tuli meille ehkä kahdeksan vuotta sitten. Totesimme silloin, että se on vanha kissa. Meillä oli toinen kissa, jota pidimme omana kissanamme. Tämä kissa, josta nyt kerron, oli ulkokissa ja hyvin harvoin sisällä. Ruokimme sitä kylmään eteiseen.

Nyt syksyn ja talven aikana huomasimme, ettei tämä kissa
ole enään terve. Lähemmin kertomatta, mikä kissaa vaivasi, me päätimme lopettaa sen kärsimykset. Ennen eläinlääkärille vientiä otin kissan usein sisälle ja syliin yhden viikon aikana ja annoin sille rakkautta ja hellyttä. Se nautti sylissäni. Nyt se viihtyi sisällä eikä enää tahtonut mennä ulos. Koin, että olen saanut hyvän lämpimän suhteen kissan kanssa.

Lainasin työtoverilta kissan häkin. Petkutin kissan sisälle häkkiin panemalla häkin ulko-oven eteen niin, että kun aukaisen oven ja kissa menee ulos, se kävelee suoraan sisälle häkkiin. Aukaisin oven, kissa sylissä, ja laskin sen lattialle, ja kissa käveli suoraan sisälle häkkiin. Panin heti häkin suuaukon kiinni. Koin, että kissa hämmästyi ja ihmetteli mihin on joutunut. Ehkä se ei koskaan ole ollut häkissä sisällä. Ei ainakaan meillä olonsa aikana.

Sitten panin kissan häkkeineen sisälle autoon takapenkille ja ajoin eläinlääkärille. Eläinlääkäriin on parisenkymmentä kilometriä.
Kissa naukui noin kymmene kilometrin ajon ajan ja minä puhuin sille rauhoittavasti. Meillä tuntui olevan jonkunlainen keskustelu. Kissa naukui ja minä vastasin sille.

Sitten kissa lopetti naukumisen ja takapenkillä tuli hiljaista.
Minä myös vaikenin ja ajoin omissa ajatuksissani. Mutta yhtäkkiä
kuulin takapenkiltä selvän ihmettelevän ja kysyvän ihmiskielisen lauseen: "Mutta mitä sinä nyt teet?" Hämmästyin koska tiesin, ettei
autossa ole muita eläviä olentoja kuin minä ja kissa. Kuka minulta kysyi: "Mutta mitä sinä nyt teet?" Äänessä oli hämmästynyt kysyvä sävy, ei pelkoa vaan hämmästystä. Minä en voinut kuvitella tätä
asiaa koska en todellakaan osannut odottaa kissan puhuvan minulle selvällä ihmiskielellä.

Eläinlääkärillä istuin pitkään kissa sylissäni. Kissa tuntui olevan hämmästynyt ja minä totesin mielesssäni, ettei tämä kissa ole koskaan aikaisemmin ollut häkissä eikä autossa. Siksi se oli aivan ihmeissään. Eläinlääkäri antoi kissalle voimakkaan nukuttavan ruiskeen. Sitten eläinlääkäri jätti minut kissan kassa sanoen, että tulee kohta takaisin.

Heti kohta kissa nukahti syliini ja minä laitoin sen lattialle makaamaan mukaan ottamieni pyyhkeiden ja sen makuualstana olleiden kankaiden päälle. Kissa näytti elottomalta ja täysin veltolta.
Jonkun ajan kuluttua eläinlääkäri tuli takaisin ja totesi sydämen pysähtyneen ja kissan kuolleeksi. Kun olimme sopineet kissan ruumiin kohtalosta, minä otin kissan syliini ja painoin sen rintaan vasten eläinlääkärin ollessa polvillani minun edessäni. Olimme molemmat polvillamme.

9

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun nostin kissan syliini ja painoin sen rintaani vasten, sen keho oli sylissäni selällään ja minä katsoin sitä kasvoihin. Silloin minulla tuli itku. En voinut sille yhtään mitään ,mutta raavas vanhemmanpuoleinen mies itki kuin pikkulapsi. eläinlääkäri koko ajan polvillaan edessäni sanomatta sanaakaan. Sitten nousin ja hyvästelin eläinlääkärin ja ajoin kotiin ihmetellen tapahtunutta ja kuka ihme minulle sanoi: "Mutta mitä sinä nyt teet?"

      Onko kenelläkään muulla tällaista kokemusta, jossa todistetusi eläin on puhunut ihmisen ymmärrettävillä sanoilla?

      Yks eläinrakas

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18166252Q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mielikuvitus puhuu, ei eläin.

      • Anonyymi

        Kuulin takapenkiltä, jolla oli vain Kissa, ei muita eläviä olentoja,
        ruotsinkielisen ihmettelevän kysymyksen: "Man vad gör du nu?"

        Tämän lauseen käänsin suomen kielelle koska kirjoitan
        suomalaiselle palstalle. Ymmärrän, että suomeksi tuo on
        kissan suusta vaikeampi naukasta, mutta ruotsiksi se voi
        tapahtua. Mutta ihmettelen sitä, että Kissa kykeni
        naukasemaan kokonaisen ymmärrettävän lauseen ruotsiksi.
        Kokeile naukasta Kissan tavoin: "Men vad gör du nu?"

        Minä en todellakaan kuvitelut, enkä osannut odottaa,
        tuota, vaan kuulin se omilla korvillani aivan selvästi.
        Siksi minä kysyn, onko jollakin toisella vastaavaa
        kokemusta vai olenko maailmankaikkeudessa ainoa
        ihminen, joka on kuullut eläimen suusta selvän
        ihmiskielisen lauseen.

        Kuka tuon lauseen sanoi, koska takapenkillä oli vain Kissa?
        Tähän ei tietenkään tarvitse uskoa, mutta käsitämme, että
        maailmassa on tapahtunut, ja tapahtuu, paljon sellaista,
        mihin ihmiset eivät usko kun joku ne kertoo, mutta ne ovat
        kuitenkin tapahtuneet. Vai väitätkö sinä, että mitään ei
        ole tapahtunut, jos joku ei usko sen tapahtuneen?

        Ei siis ole ollenkaan harvinaista, että joku ei usko tähän
        kertomukseen. En minäkään varmaan uskoisi jos joku
        toinen olisi sen minulle kertonut omana kokemuksenaan.
        Mutta kun itse on kokenut, sen uskoo, että on tapahtunut.
        Mutta tämä on ihme ja ensimmäinen kerta eläissäni.

        Alottaja


    • Anonyymi

      Onneksi minulla ei ole tunnollani tuommoista.

      • Anonyymi

        Olisit eläinlääkärissä selvityttänyt ennemmin mikä kissaa vaivaa ja voiko sitä auttaa kuin että olet heti lopettamassa. Se on lopullista. Ehkä se lause koetti herättää sinua ajattelemaan?
        No, tehtyä ei tekemättömäksi saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit eläinlääkärissä selvityttänyt ennemmin mikä kissaa vaivaa ja voiko sitä auttaa kuin että olet heti lopettamassa. Se on lopullista. Ehkä se lause koetti herättää sinua ajattelemaan?
        No, tehtyä ei tekemättömäksi saa.

        Vanha kissa josta näki, ettei sitä voi auttaa muuten kuin päästää kärsimyksistä.


      • Anonyymi

        Minun tunnollani on vain yksi asia, jos kissaan liittyen on jotakin.
        Se on se, etten tehnyt tuota päätöstä paljon aikaisemmin.
        Se sai kärsiä aivan liian kauan. Se ei kärsi enää.

        Eläin on ihmisen armoilla, ei se voi soittaa eläinlääkärille
        ja pyytää apua. Ihmisen on nämä päätökset tehtävä.

        Alottaja


    • Anonyymi

      Äänien kuuleminen, siihen on diagnoosikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe