Miten uusi äiti voisi auttaa miehen lapsia hyäksymään uuden äidin? Nämä kaksi toopea ei mitenkään hyväksy senkun tiuskii vaan eikä halua edes tutustua. Se on varmaan alkujäykkyyttä että eivät kehtaa häiritä mua, mutta omivat mun miehen kokonaan aina kun ovat täällä ja huutavat mulle.... ei kiva. Ostn heille kirpparilta lautapelejä, muttei halua niitä. Kai se on tiukasti yritettävä sanoa ehielle että olen heidän uusi äiti ja minulle voi kertoa ja milta voi kysyä mitä tahansa, aina autan ja neuvon ja opetan. Komennan kyllä paljon muttei tuota tulosta. Kyllä on hankalaa, ilmankos mies jätti eksänsä kun ei osannut kasvattaa. Toivottavsti minä onnistun ja saan heitä minun tapasia ihania lapsia. Pois en lähde en voi jättää heitä kun heitä ahdistaa niin joku asia, että olen tässä ihanana aikuisena ja äitinä.
Uuden äidin onelma
Anonyymi-ap
4
224
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole mitään uutta äitiä lapsilla
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18167017A
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ota lääkkeesi ja lopeta jankuttaminen , elät omassa mielikuvitusmaailmassasi ja olet itse se suurin toope.
- Anonyymi
Hullulla halvat huvit , idiootilla ei maksa mitään.😁😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322259Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749466Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297460Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806305SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825930Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344946HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084600Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1004359Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo852026Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k771310