Voisiko joku vääntää rautalangasta miten saan peruttua Avast tilauksen?
Olen yrittänyt tuhat ja yksi keinoa, mutta ei vain onnistu.
En antanut pankkikortin numeroita, mutta nyt laskutetaan sähköpostissa?
Miten saan peruttua Avast tilauksen?
17
328
Vastaukset
- Anonyymi
Soita kuluttajasuojaan!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kiitos, sekin on ollut mielessä.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä tällainen piti edes alunperin tilata? Eikö järki yhtään sanonut vastaan että ei näistä pidä nykypäivänä maksaa senttiäkään.
- Anonyymi
Tilasin ilmaisversion eli kokeiluversion ja jatko näyttää tulevan pyytämättä.
Poistin ohjelman koneelta, en tiedä onko siitä apua?
No, järki on tullut vasta myöhäjunassa, kun tilausta on niin vaikea perua.- Anonyymi
Ohjelman poistaminen ei poista ongelmaa.
Kannattaisi muuten lukea ne tilausehdot, jotka olet hyväksynyt.
- Anonyymi
Älä maksa, eiköhän ne lopeta laskujen lähettämisen
- Anonyymi
En löydä tilausta muuten kuin antamalla pankkikortin 4 viimeistä numeroa ja sitä en uskalla tehdä.
Sähköpostilaskussa on vain jokin tilausnumero, tilauspäivä ja summa.
Ei mitään muuta tietoa, postiin ei voi vastata.- Anonyymi
Älä maksa ota f-secure total ja laita se koneellesi, poistaa avastin, kysy vielä asiakspalvelusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä maksa ota f-secure total ja laita se koneellesi, poistaa avastin, kysy vielä asiakspalvelusta.
Se vasta huijausta onkin
- Anonyymi
Kyllä muutyen 15v vanha mökkiläppäri nopeutui kun poistin kanssa sen ilmaisversion joka oli käytössä vuosikausia , no nyt ollu ilman mitään ja on pelannut ok , en tiiä pitäskö joku olla suojana kun pankkiasioitakin hoitaa satunnaisesti , mutta sit olis kyllä ostettava uus kone jossa lie parempi suoja jo asennettunakin .Nuo ilmaset aika kökköjä lie kaikki ?
- Anonyymi
Windowsissa on jo oletuksena suojaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsissa on jo oletuksena suojaus
Mikäli Windows 10 tai 11 käytössä.
- Anonyymi
Itselläni tilaukset näkyy Google play:ssä eli sieltä kohta - maksut ja tilaukset ja sieltä poistaa tilauksen.
- Anonyymi
Sorry. Sulla on ilmeisesti Windows käytössä eikä kännykkä. 😀
- Anonyymi
Windows 10 käytössä.
Kiitos tiedoista, jään odottamaan jos vaikka lasku raukeaisi itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079013
- 936860
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666615Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345541Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665193- 553561
- 503395
- 513172
- 562952
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512936