Kaupunginsairaalassa

Anonyymi-ap

Kiva vartija kaupunginsairaalassa. Yövuoro meni hyvin nopeasti. Sainpa maistaa isoo.

16

10190

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

HÖPSÖ RANE = QUEER!
      Kyllä onnistuu laitoksessakin!

"Brittiläinen drag-kollektiivi House of Daze
      Sana queer tulee englannin kielestä, ja tarkoittaa outoa tai epätavallista. Alun perin sitä käytettiin haukkumasanana ja halventavana terminä homoseksuaaleista, mutta ajan kuluessa sateenkaari-ihmiset ovat omineet sanan itselleen."

• Anonyymi

Missä sairaalassa vartijoilla aikaa touhuta? Luulisi tekevän työtänsä.

• Anonyymi

Niuvanniemen suljetulla tietenkin hyvänen aika sentään 🤣😅

• Anonyymi

Siis niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa

• Anonyymi

Suljettu=se paikka, mihin vehkeestä työntää on kiinni; Buaaa-haaa-haaa!

• Anonyymi

Kyllä tämä on totta että vartijat ja huoltomiehet jahtaa hoitsuja. Kuka sitten tarttuu onkeen.

• Anonyymi

Aika monikin , kokemusta on .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monikin , kokemusta on .

Vain unelmissas eunukki

• Anonyymi

Siitä on aikaa kun olin vartijana pienessä sairaalassa.
      Tuo sairaala oli öisin tosi ankea paikka,siellä oli paljon vanhoja potilaita joita kuili lährs joka vuorossa

Hoitajat pyysivät aina mukaan kuljettamaan exitusta kellarissa sijaitsevaan kylmiöön.

Tuo pitkä käytävä kellarissa oli huonosti valaistu,kuin suoraan kauhufilmistä.

Ja päässä odotti tuo kylmiö jossa lakana peitteisiä vainajia oli päällekkäisissä lokeroissa.

Täytyy sanoa että sinä aikana ei kyllä seksi tullut mieleen,vaikka oli useitakin hyvännäköisiä hoitsuja

Muuten oli toimintaa välillä liikaakin,pirihöröjen kanssa ,tai harhaisten potilaiden .

Mutta ehkä jossain uusissa siisteissä sairaaloissa on aikaa pelehtiä hoitsujen kanssa.

Mutta nykyisin,valtavan työvoimapulan aikana tuskin riittää aikaa siihenköön.

Vanhaväijy

• Anonyymi

Hölömölä höh etkö parempaan pysty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölömölä höh etkö parempaan pysty

Eipä näytä hääviltä sunkaan ulosanti..
        Samaa luokkaa kuin noi niuvanniemen asukin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näytä hääviltä sunkaan ulosanti..
        Samaa luokkaa kuin noi niuvanniemen asukin

Mä luulen että kirjoitustyyli, tapa tai jokin muu ei ole pääasia näillä palstoilla. Että jos noilla kommenteilla aikoo rintaansa täällä röyhistää tai kruunuaan kiillottaa kun ei sitä muuten pysty tekemään niin ei täälläkään. Kun täällä on ihan muut tekijät tärkeitä.
        Ihan nää kirjoitukset esimerkiksi.
        Ja niitä pystyy ihan kyllä lukemaan, piikkittelemättä yhtään mitenkään kirjoitustapaa tai tyyliä. Tai mihin piste tai pilkku tulee tai joku kappaleen jako.. Nää on ihan väärät sivut tuohon hommaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen että kirjoitustyyli, tapa tai jokin muu ei ole pääasia näillä palstoilla. Että jos noilla kommenteilla aikoo rintaansa täällä röyhistää tai kruunuaan kiillottaa kun ei sitä muuten pysty tekemään niin ei täälläkään. Kun täällä on ihan muut tekijät tärkeitä.
        Ihan nää kirjoitukset esimerkiksi.
        Ja niitä pystyy ihan kyllä lukemaan, piikkittelemättä yhtään mitenkään kirjoitustapaa tai tyyliä. Tai mihin piste tai pilkku tulee tai joku kappaleen jako.. Nää on ihan väärät sivut tuohon hommaan.

Juuri näin.

• Anonyymi

2013 Olin toista kertaa kystaa, joka siis oikean kiveksen vieressä tyhjennyttämässä.
      Eikös se avustava hoitaja pitänyt olla tuttu nainen jo entuudestaan yöelämästä.
      Häpesin ehkä eniten sitä, että kun olen siinä housut kintuissa pitkällään, niin, kun 1,5mm:n kalkkineula tungetaan ihon läpi, niin ääntä lähtee ja muutenkin...
      Ei mennyt niin hyvin.
      Ensin nätti hoitaja puhdisti nivuseni ja varauduin kohta tulevaan tuskaan.
      Kirurgi kehotti jäämään pitkälleen, housut edelleen kintuissa ja vinkkasi hoitajan mukaansa. Odottelin siinä n.40-45min ja kun heitä ei kuulunut tyhjensin rakkoni toimenpide huoneen lavuaariin housuja kannatellen. Ehdin hypätä samaan asentoon ehkä minuuttia ennen, kun nämä kateissa olleet hoitaja, sekä kirurgi tulivat mielestäni vähän nolon näköisinä pyydellen anteeksi myöhästymistään.
      En enää muista, kumpi tuikkasi sen neulan nahan läpi, jolloin pääsin hetkeksi huutamaan tuskaani!
      Aluspaperit veressä ja tilanne suututti muutenkin.
      Tuollainen tuli mieleen, että hoitaja ja kirurgi kävivät tekemässä temput, koska omituista, että jos jotain lähdetään hakemaan, niin miten se voi kestää niin kauan?
      Olin aikeissa nostaa syytteen tästä jonkinlaisesta hoitovirheestä, mutta se jäi tekemättä.

• Anonyymi

Buaahaa, johan alkoi suoltaminen!
        Tökkikö muuallekin neulalla, buaahaa!

• Anonyymi00036

Hoitajilta sai aina pillua, kun olin sairaalassa töissä

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1425
    2. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      101
      1364
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      149
      1335
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      246
      1208
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1076
    6. 71
      1034
    7. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      18
      1024
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      901
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      740
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      66
      724
    11. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      656
    12. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      42
      640
    13. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      101
      607
    14. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      598
    15. Suolahden ostokeskus

Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.
      Äänekoski
      46
      589
    16. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      34
      585
    17. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      559
    18. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      548
    19. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      528
    20. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      92