Olenko vajaaälyinen?

Anonyymi-ap

Meillä on aina ollut vähän vaikeuksia tarkkailla ja oppia uusia asioita. Tämä on pahentunut paljon viime vuonna. Nykyään on erittäin vaikea keskittyä moniin asioihin samanaikaisesti. Minun on vaikea tarkkailla ympäristöä ja tämä vaikuttaa esimerkiksi sosiaalisiin tilanteisiin. Esimerkiksi ystäväpiirissä voisin puhua vähän muusta kuin siitä, mitä tarkoitan puheeseeni !!! Ymmärrän vain ketä tarkastelen lyhyessä ajassa. Maakoulutuksessani olen melkein aina viimeinen, joka lopettaa työn. Minun on keskityttävä niin paljon siihen, mitä teen, ja työ etenee hitaasti ja silti joskus teen jotain väärin. Minulla ei ole vaikeuksia oppimista, joten onneksi voin menestyä hyvin tenttien kanssa. Muisti toimii myös melko hyvin. Mutta vain kaikista käytännön tilanteista on tullut ongelma. Ja nykyään olemme alkaneet innostaa kaikkia käytännön tilanteita niin paljon, että ne pahenevat. Aloin myös tuntea olonsa tyhmäksi ja itsenäisyyteni paheni. Pahinta, en tiedä mitä minulla on. Se voi olla häiriöhäiriö, mutta älä sano lasta, jos niin? Minua ei löytynyt sellaiseksi. Parkinsonin tauti sisältää esimerkiksi näköhäiriöitä, ja minulla ei ole niitä. Ja outo asia on, että meillä on aina ollut pieniä havaintohäiriöitä, mutta viime aikoina niistä on tullut paljon vakavampia. En voi mennä lääkäriin, koska luulen, että lääkäri pitää minua tyhmästi. Minulla on läheisiä ihmisiä, mutta en uskalla puhua heidän kanssaan samasta syystä. Ainakin saman ryhmän lähetystyössä olevat ystäväni olisivat kuitenkin voineet huomata, että en ole normaali. En yksinkertaisesti kehittynyt niin lähelle heitä, joten he eivät todennäköisesti häiritse sitä. Tietääkö kukaan mitä minulla voisi olla?

0

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        34
        2398
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        8
        1912
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        17
        1373
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        8
        1260
      5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        21
        1235
      6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        17
        1171
      7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1101
      8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        7
        1055
      9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        6
        1034
      10. 15
        1014
      Aihe