Naapurissani tapahtuu outoja asioita

Anonyymi-ap

Mikähän tuolla naapurissa on meneillään? ovella ramppaa väkeä yöllä varsinkin ja lähtee minuutin tai kahden päästä. Keittiövaakaa kävi kysymässä yksi päivä lainaksi kun leipoi ja omansa oli rikki...

Välillä kun ulkona törmään niin polttaa sätkää mutta kai jokin uusi maku kuten tuttavan sähkötupakka haisi mansikalta mutta se haju oli outo ei siis mansikka.

Välillä näyttää olevan ihan muissa maailmoissa sillä ei tajua minun olevan edes vieressä ja muista edellistä keskustelua jossa puhui hänellä olevan koiran jota en tosin ikinä ole nähnyt mutta kai se chihuahua käy laatikolla kuten pienet kissat. Kerran vain kysyin miten se rusetti voi niin ei tuntunut ymmärtävän mistä puhuin vaan vastasi ettei tykkää käyttää kun ponnaria jos kasvattanut takatukkaa.

Ihan mukava nuori herrasmies mutta ehkä persoonallinen.

Tosin ihmettelen miksi valehteli naapurin naisen auton kuuluvan hänelle vaikka se ei kuulu edes. Puhuimme auto murroista joita toisen naapurin mukaan ollut poikkeuksellisen paljon. Totesi ettei hänellä ole tarvetta pölliä mitään kun on tuo oma auto. Outo juttu vähän. Ehkä häpeää jos ei varaa autoon.

Lisäksi kun tuli puhetta alkoholista ja kerroin olevani absolutisti niin hän sanoi ettei ole ikinä juonut. Olen 4 kertaa nähnyt hänet terassilla kun kaupassa olen käynyt ja ollut tuoppi kourassa.

Hän kyllä on esimerkillinen nuori mies sillä leipoo ilmeisen usein, kerran hänellä oli jauhoa vähän takin taskun reunassa ja kerran poskella. Kysyin kun itse vihaan leipoa ja en ole koskaan osannut et mikä hänen vakio on niin sanoi uuni munakas luumulla. Kysyin tuoko joskus minulle herkkuja myös niin sanoi pullien menevän kun kuumille kiville perheessä kun vaimo perso. Toinen naapuri kyllä osasi hänen asuvan yksin ja aina kuulemma asunut. Ilmeisesti häpeää sitä tai luuli minun yrittävän iskeä ja keksi hätävaleen.

Täällä on kyllä tiedossa häiriköitä sillä eräs stalkkeri samassa talossa asuu joka omisti jopa toisen kodin avaimen salaa sekä tuli purkamaan naisvihansa minuun oveni taakse karjumalla kovemmalla äänellä kuinka naiset hyväksikäyttäjiä..lapseni sai pelot ja näkee jo pahojaunia naapurista, tosin kerran jopa minä näin unen jossa ruisku kädessä sanoi jotain no nyt tämä hullu tässä on ja iski leukaani kasvoihin poskeen noin piikin ja heräsin sitten ja sydän hakkasi kuin hullu ja hetken en pystynyt liikkumaan. Kyseinen mies oli rikkonut meidän vankan juuri asennetun lukon joka suojaa kun olemme sisällä kun ketjulukko oli niin löysä että avatessa sen sai kädellä auki. Joskus tämä avaa samaan aikaan oven kanssani ja vahva epäilyni on että nuo oudot asennetut kohdelamput joka huoneessa on WiFi vakoilulamppuja tai ainakin ihan samanlaista mitä netissä myytiin kun aloin selvittää asiaa.

Todella outoa porukkaa kyllä. Tahdon muuttaa pois Espanjaan pitkään kestäneen joukkovainon takia, vuokrakin puolet reilusti halvempi saati eläminen. Tosin en puhu tästä kuin täällä sillä teen tuonkin äkillisesti ettei kukaan pääse perille suunnitelmistani. Silloin vähiten joukkovaino ei jatku ja osoitetiedot salaisina niitä ei kukaan saa koska pimeässä netissä olen jutellut Suomen muiden joukkovainon uhrien kanssa ja sieltä sain idean Espanjasta jossa noin 15 hengellä on turvaverkko eli postit tulee kiertäen toisten osoitteisiin joten lähipiiri ei tiedä edes uhrin todellista sijaintia, täten uhri välttää vuodot joita sukuun kuuluva joukkovainoon osallistuja ei päästä jakamaan ja myös viranomaiset jotka kuuluu tuohon ei välttämättä saa tietää uhrin osoitetta.

Silti ihmetyttää mikä tuossa naapurin kerrostalossa on meneillään?
tiedättekö te?

1

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Normaalia yrittäjän pikavippailua. Toimisto on auki läpi vuorokauden

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe