Rinnat alkaneet pyöristyä / turvota?

Anonyymi-ap

Hei. Olen 41-vuotias mies. Huomasin että rinnat ovat alkaneet pyöristyä / turvota ja tuntuvat hieman painavilta. Aikaisemmin olleet litteät.

En ole lihonut, paino ei ole muuttunut.

Painoindeksi on 24.8.

En ole käyttänyt lääkkeitä, päihteitä.

Mistähän tämä voisi johtua?

9

701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hormonitasapainosi on muuttunut niin, että mieshormoni on vähentynyt, jolloin miehilläkin esiintyvä naishormoni pääsee vaikuttamaan enemmän.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍒 ­­N­y­m­­­f­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181686503

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Mitä tälle asialle voi tehdä ja kuinka isoksi rinnat voivat turvota?

• Anonyymi

Kysy lääkäriltä, voiko asialle tehdä jotain.

• Anonyymi

Minulle rinnat alkoivat kasvaa ollessani 57 vuotias ja alettuani käyttää lääkärin määräyksestä eturauhasen kasvua hillitsevää lääkettä, jonka eräs haittavaikutus se voi joillekin olla. Saman aikaisesti myös kaikki kehon ihokarvat alkoivat kadota, kehoni ja sääret muuttuivat naisellisen sileiksi , mutta tukka kasvoi entistäkin tuuheammin.
        Rintani on nyt melko naisellisen symmetriset kuppikokoa B ja käytän nykyisin aluspaidan sijaan urheilurintaliivejä jotka tukevat ja samalla litistävät tissini hieman huomaamattomimmiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle rinnat alkoivat kasvaa ollessani 57 vuotias ja alettuani käyttää lääkärin määräyksestä eturauhasen kasvua hillitsevää lääkettä, jonka eräs haittavaikutus se voi joillekin olla. Saman aikaisesti myös kaikki kehon ihokarvat alkoivat kadota, kehoni ja sääret muuttuivat naisellisen sileiksi , mutta tukka kasvoi entistäkin tuuheammin.
        Rintani on nyt melko naisellisen symmetriset kuppikokoa B ja käytän nykyisin aluspaidan sijaan urheilurintaliivejä jotka tukevat ja samalla litistävät tissini hieman huomaamattomimmiksi.

Lähtikö parta ja kulmakarvatkin samantien? Entä silmäripset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtikö parta ja kulmakarvatkin samantien? Entä silmäripset?

Kulmakarvat ja ripset ei lähteneet, mutta parran kasvu etenkin leukaperissä heikkenee yhä ja ylähuulessakin partakarvat muuttuivat hennoimmiksi.
        Nyt viimeisen vuoden aikana olen alkanut lisäksi kärsiä myöskin ns. kuumista-aalloista ja erektionkin kanssa on alkanut olla ongelmia.
        Kun lääkäriltä kysyin, niin kaikki nuo ovat joillakin lääkkeen aiheuttamia tyypillisiä sivuvaikutuksia. Lääke kyllä toimii erinomaisesti siihen mihin se on tarkoitettu ja eturauhanen pysyy aisoissa eikä se enää kasva.
        "t. b-kupin rintsikkamies"

• Anonyymi

Sulla on miesten mummotauti.

Kuinka noloo..

Ei se mitään.
      Noin käy kaikille.

• Anonyymi

Jos saisit painoasi pudotettua vaikka 5 kiloakin, huomaisit, että miehen nännisi olivat jo entisiä harmituksen aiheit.
      Minulle huomauteltiin kesähelteillä nänneistäni jätkäporukassa ikävästi. Vähemmän rasvaa ja sokeria, niin nännitkin pienenevät. Rasvaahan ne oikeast ovat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5560
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2427
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      259
      1734
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1677
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1507
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1446
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      11
      1247
    8. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1215
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      335
      1210
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      329
      1208
    Aihe