Ystäviä / tukihenkilöitä

Anonyymi-ap

Hei. Olen -80 syntynyt transnainen, ja tiennyt jo -90 -luvulta että olen nainen. Olen elänyt koko elämäni kaapissa, ja nyt alkaa jaksaminen loppua. On aivan pakko päästä prosessiin. Voi olla epätoivoista etsiä täältä, mutta kokeillaan silti. Eli olisiko ketään samassa tilanteessa olevaa joka kaipaisi ystävää? Olen Facebookissa nimimerkillä Meri-Heini Hanna Katriina sähköpostini on: [email protected]
Saa olla yhteyksissä :)

3

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko antaa sen verran kritiikkiä, että kukaan täysjärkinen nainen ei laita profiilikuvakseen oman (tai kenenkään) paljaan perseen kuvaa tai esiinny julkisesti pelkissä pikkuhousuissa, ellei ole myymässä itseään.

    • Anonyymi

      Olen itsekin vm.-80, prosessin yli 20 vuotta sitten käynyt, ja olisin varmasti seonnut, ellen olisi käynyt sitä läpi aikoinaan. Ymmärrän tarpeen esiintyä naisen oloisena ja turhautumisen ym, mutta tuollainen itsensä esiin tuominen tuo valitettavasti mieleen lähinnä transvestisen fetissin. Oletko ts vai nainen? Samaistutko tiitteihin vai cisnaisiin? Voitko kuvitella, että kukaan nelikymppinen nainen laittaisi Facebookin profiilikuvaksi kuvan omasta, vain stringien verhoamasta takamuksestaan?

    • Anonyymi

      Jokainen saa toki olla sellainen kuin on, mutta jos tarkoitus on olla naisellinen nainen, jonka transtausta ei paista muille, muutama seikka kannattaa muistaa. Tytöt ja naiset elävät maailmassa, jossa seksuaalisen ahdistelun riski on olemassa täysin eri tavalla kuin poikana kasvaneilla, joten he ovat yleensä varovaisia laittamaan itsestään erittäin paljastavia kuvia nettiin. Naisen ei myöskään erikseen tarvitse korostaa sitä mitä hameen alla on - kaikki tietävät sen jo ja se vetää miehiä puoleensa ilman esittelyäkin. Hyvännäköisen naisen ei tarvitse erikseen vokotella miehiä vaan ennemminkin työntää heitä pois.

      Mutta ainahan me näemme kuvia naisista, jotka keikistelevät pikkuhousuissa? Niin, mutta tekevätkö he sen ilmaiseksi? Jakelevatko he näitä kuvia itsestään tuosta vaan, hyötymättä siitä taloudellisesti? Kuvilla saa seuraajia, seuraajat tuovat mainostuloja, asiakkaita, elokuvarooleja, ym. Kaunis nainen ei jakele liian paljastavia kuviaan ilmaiseksi, he tietävät arvonsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe