Miksi niitä jotka yksin asuvana älyllisen kehitysvamman saaneeena käyttää päihteitä ei ota mielenterveys ja päihde puolelle hoitoon ja kehitysvamma alan työntekijät ei voi tehdä, että yksin asuvat älyllisen kehitysvamman saaneeena lopettaa päihteiden käyttö jutun.
Tiktok sivulla tekee päällikkö90 live videoita ihan kännissä, kun sotin tuon älyllisen kehitysvamman saaneen kunnan vammaissosiaali työntekijälle ne ei tee mitään, että kyseinen yksin asuva älyllisen kehitysvamman lopettaisi päihteiden käyttö jutun.
Ei toi päällikkö90 Tiktok live videon vetäjä älyllisen kehitysvamman saaneeena saa koskaan naista jos juo eikä osaa älyllisen kehitysvamman saaneeena pitää omasta ulkonäöstä hyvää huolta.
Kehitysvamma puolella työntekijät jos kahdella on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei tule kaverina tai seurustelu mielessä toimeen.
Kehitysvamma alan työntekijät on sitä mieltä jos joku jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma haluaa seurustelu suhteen niiden pitäisi etsiä ihminen jolla ei ole Lievä älyllinen kehitysvamma vaan on joku diagnoosi joka on lähellä Lievää älyllistä kehitysvamma juttua.
Älyllinen kehitysvamma ja päihteiden käyttö
6
304
Vastaukset
- Anonyymi
Koititko että montako kertaa pystyt kirjoittamaan älyllinen kehitysvamma?
- Anonyymi
Anna toisten ihmisten olla, älä puutu muiden asioihin!! Miksi sun pitää kokoajan korostaa tuota älyllistä kehitysvammaisuuttasi.
"Älyllisen kehitysvammaisuuden saaneena" tein sitä ja tätä- Anonyymi
Lue kehitysvamma Ekko aiheesta kehitysvamma Ekko oire on joka on pakonomainen tarve puhua asiasta joka kiinnostaa intensiivisesti.
Minulla on Kehitysvamma Ekko kehitysvamma Ekko on niillä joilla ei täyty muut Autismi diagnoosi kriteerit.
Ja minun kohdallani Adhd diagnoosi sotii Autismi diagnoosi juttua vastaan josta syystä kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu selvitää Autismia.
T. Henna Maria Koskela Espoosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue kehitysvamma Ekko aiheesta kehitysvamma Ekko oire on joka on pakonomainen tarve puhua asiasta joka kiinnostaa intensiivisesti.
Minulla on Kehitysvamma Ekko kehitysvamma Ekko on niillä joilla ei täyty muut Autismi diagnoosi kriteerit.
Ja minun kohdallani Adhd diagnoosi sotii Autismi diagnoosi juttua vastaan josta syystä kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu selvitää Autismia.
T. Henna Maria Koskela EspoostaNaama umpeen nyt oikeesti! Se että on vaikka mikä diagnoosi, niin se ei tarkoita sitä että tarttee spammata koko ajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naama umpeen nyt oikeesti! Se että on vaikka mikä diagnoosi, niin se ei tarkoita sitä että tarttee spammata koko ajan
Minä en tee älyllisen Kehitysvamman saaneeena mitä muut ihmiset sanoo minä en toimi älyllisen Kehitysvamman muiden ihmisten tahdon mukaan jonka tekee Adhd jossa vahva oikeudentaju.
Ja minulla on oikeus kirjoittaa tänne kehitysvamma aiheesta jos kiinnostaa oma älyllinen kehitysvamma, kun tämä on Kehitysvamma keskustelu ryhmä.
T Henna Maria Koskela Espoosta
- Anonyymi
Päihdehoito on sitä, että on päivärytmi. Aloitetaan siitä, että herätään keskellä yötä syömään. He kutsuvat sitä aamiaiseksi. Tämän jälkeen syödään monta kertaa ja aikataulun mukaan lääkitään sairauksia. Lopuksi vielä syödään ja mennään nukkumaan. Kun sitä ei ole tottunut tekemän, eikä jääkaapissa ole mitään, niin aloitetaan puolella pannulla kahvia keskellä päivää. Mahdollisesti käydään suihkussa ja vasta tämän jälkeen lähdetään ostamaan banaania. Naapurin pitää odottaa rappukäytävässä kommentoimassa heräämistäsi. Eikös tuokin voisi mennä työvoimapoliittiseen kuntouttavaan toimintaan raahaan rautaromua sen sijaan että hoitaisi omia asioitansa. Serkkupojan pitää lähettää 628 turhaa sähköpostia ja kommentoida sukupuoli identtistä ongelmaasi. Äidilläsi ja työvoimatoimiston johtajalla on käsitys parisuhdeasioistasi. Televisio aloittaa pääministerin ja työministerin ilmoituksella uusista työvoimapoliittisista toimista jotka auttavat sinua syömään. banaania. Kaiken lisäksi entisellä työnjohtajallasi on käsitys talousasioistasi ja sitä missä sinun tulisi asua, millä ajaa ja ketä panna. Muista kaiken välikädessä leikkiä sosiaalityöntekijää alaikäisenä huumediilerille paksuksi heittäytyneelle teinille. Hississä saat kuulla epäpätevän insinöörin smaaltalkia ja hänen vaimonsa syöksyä takapuoleesi viisi sekuntia sen jälkeen kun olet avannut oven jota sosiaalihuolto on sinulle tarjonnut avattavaksi. Lähdetään liikenteeseen siitä, että avataan ovi ja mennään syömään kun jääkaapissa ei ole mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774095Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743116Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461470- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m20123617-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291192Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14942Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59928- 57884
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.70863