Minulla on jo pidempään ollut ongelmana, että en voi poistaa One Plus 9 pro puhelimeni galleriasta kuvia ollenkaan. Painan roskakoria niin kuva näyttää poistuvan mutta ei sitten kuitenkaan poistu!? Onko kellään käynyt vastaavasti tai osaako joku auttaa tilanteessa?
Miksi kuvat ei poistu galleriasta?
5
1144
Vastaukset
- Anonyymi
Paina kuvaa pitkään että siihen tulee kehys tai ruksi nurkkaan ja sitten tökkää roskakoria,
Toinen tapa raahaa kuva roskikseen.
esim...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mutta tämäkään ei auttanut:'(
Luulen, että vika on asetuksissa vaikka olen nekin käynyt mielestäni aika perinpohjaisesti läpi. Muuten ihansama, mutta galleria on jo niin täynnä, että heti kun avaan sen niin se menee jumiin, joten en voi selata kuvia lainkaan sen kautta. - Anonyymi
Vanhaa asiaa, mutta sama ongelma oli minulla
Sain kuvat galleriasta poistettua kun laitoin wifin päälle, normaalisti käytän vain mobiilidataa.
- Anonyymi
Lataa joku toinen ohjelma jolla pääset käsiksi tiedostoihin. Mikäli ei auta niin liitä puhelin tietokoneeseen. Katso, ettei ole mitään pilvipalvelun varmuuskopiointi synkronointia päällä.
- Anonyymi
KYLLÄ NE POISTUU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053691
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472630- 1142462
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401974Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291727Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221531- 271522
- 221328
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701265Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81251