Minulla on jo pidempään ollut ongelmana, että en voi poistaa One Plus 9 pro puhelimeni galleriasta kuvia ollenkaan. Painan roskakoria niin kuva näyttää poistuvan mutta ei sitten kuitenkaan poistu!? Onko kellään käynyt vastaavasti tai osaako joku auttaa tilanteessa?
Miksi kuvat ei poistu galleriasta?
5
1212
Vastaukset
- Anonyymi
Paina kuvaa pitkään että siihen tulee kehys tai ruksi nurkkaan ja sitten tökkää roskakoria,
Toinen tapa raahaa kuva roskikseen.
esim...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mutta tämäkään ei auttanut:'(
Luulen, että vika on asetuksissa vaikka olen nekin käynyt mielestäni aika perinpohjaisesti läpi. Muuten ihansama, mutta galleria on jo niin täynnä, että heti kun avaan sen niin se menee jumiin, joten en voi selata kuvia lainkaan sen kautta. - Anonyymi
Vanhaa asiaa, mutta sama ongelma oli minulla
Sain kuvat galleriasta poistettua kun laitoin wifin päälle, normaalisti käytän vain mobiilidataa.
- Anonyymi
Lataa joku toinen ohjelma jolla pääset käsiksi tiedostoihin. Mikäli ei auta niin liitä puhelin tietokoneeseen. Katso, ettei ole mitään pilvipalvelun varmuuskopiointi synkronointia päällä.
- Anonyymi
KYLLÄ NE POISTUU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512