Minulla on jo pidempään ollut ongelmana, että en voi poistaa One Plus 9 pro puhelimeni galleriasta kuvia ollenkaan. Painan roskakoria niin kuva näyttää poistuvan mutta ei sitten kuitenkaan poistu!? Onko kellään käynyt vastaavasti tai osaako joku auttaa tilanteessa?
Miksi kuvat ei poistu galleriasta?
5
1353
Vastaukset
- Anonyymi
Paina kuvaa pitkään että siihen tulee kehys tai ruksi nurkkaan ja sitten tökkää roskakoria,
Toinen tapa raahaa kuva roskikseen.
esim...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mutta tämäkään ei auttanut:'(
Luulen, että vika on asetuksissa vaikka olen nekin käynyt mielestäni aika perinpohjaisesti läpi. Muuten ihansama, mutta galleria on jo niin täynnä, että heti kun avaan sen niin se menee jumiin, joten en voi selata kuvia lainkaan sen kautta. - Anonyymi
Vanhaa asiaa, mutta sama ongelma oli minulla
Sain kuvat galleriasta poistettua kun laitoin wifin päälle, normaalisti käytän vain mobiilidataa.
- Anonyymi
Lataa joku toinen ohjelma jolla pääset käsiksi tiedostoihin. Mikäli ei auta niin liitä puhelin tietokoneeseen. Katso, ettei ole mitään pilvipalvelun varmuuskopiointi synkronointia päällä.
- Anonyymi
KYLLÄ NE POISTUU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa853571Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292363Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1402006Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus171626- 631264
Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631217Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501062- 59903
Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää73898- 77889