Minulla on jo pidempään ollut ongelmana, että en voi poistaa One Plus 9 pro puhelimeni galleriasta kuvia ollenkaan. Painan roskakoria niin kuva näyttää poistuvan mutta ei sitten kuitenkaan poistu!? Onko kellään käynyt vastaavasti tai osaako joku auttaa tilanteessa?
Miksi kuvat ei poistu galleriasta?
5
1091
Vastaukset
- Anonyymi
Paina kuvaa pitkään että siihen tulee kehys tai ruksi nurkkaan ja sitten tökkää roskakoria,
Toinen tapa raahaa kuva roskikseen.
esim...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mutta tämäkään ei auttanut:'(
Luulen, että vika on asetuksissa vaikka olen nekin käynyt mielestäni aika perinpohjaisesti läpi. Muuten ihansama, mutta galleria on jo niin täynnä, että heti kun avaan sen niin se menee jumiin, joten en voi selata kuvia lainkaan sen kautta. - Anonyymi
Vanhaa asiaa, mutta sama ongelma oli minulla
Sain kuvat galleriasta poistettua kun laitoin wifin päälle, normaalisti käytän vain mobiilidataa.
- Anonyymi
Lataa joku toinen ohjelma jolla pääset käsiksi tiedostoihin. Mikäli ei auta niin liitä puhelin tietokoneeseen. Katso, ettei ole mitään pilvipalvelun varmuuskopiointi synkronointia päällä.
- Anonyymi
KYLLÄ NE POISTUU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943652
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli463003Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782507- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202197- 1172188
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 642040