Minulla on jo pidempään ollut ongelmana, että en voi poistaa One Plus 9 pro puhelimeni galleriasta kuvia ollenkaan. Painan roskakoria niin kuva näyttää poistuvan mutta ei sitten kuitenkaan poistu!? Onko kellään käynyt vastaavasti tai osaako joku auttaa tilanteessa?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Paina kuvaa pitkään että siihen tulee kehys tai ruksi nurkkaan ja sitten tökkää roskakoria,
Toinen tapa raahaa kuva roskikseen.
esim...- Anonyymi
Kiitos vastauksesta mutta tämäkään ei auttanut:'(
Luulen, että vika on asetuksissa vaikka olen nekin käynyt mielestäni aika perinpohjaisesti läpi. Muuten ihansama, mutta galleria on jo niin täynnä, että heti kun avaan sen niin se menee jumiin, joten en voi selata kuvia lainkaan sen kautta. - Anonyymi
Vanhaa asiaa, mutta sama ongelma oli minulla
Sain kuvat galleriasta poistettua kun laitoin wifin päälle, normaalisti käytän vain mobiilidataa.
- Anonyymi
Lataa joku toinen ohjelma jolla pääset käsiksi tiedostoihin. Mikäli ei auta niin liitä puhelin tietokoneeseen. Katso, ettei ole mitään pilvipalvelun varmuuskopiointi synkronointia päällä.
- Anonyymi
KYLLÄ NE POISTUU
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 1011003
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512