Olen 14v poika ja mun hankala saada pissattua vieraissa paikoissa vaikka jossakin kylässä. Onko muilla samoja ongelmia ja mikä avuksi?
Ujopissa ongelma
13
609
Vastaukset
- Anonyymi
vihellä mahdollisimman matalia säveliä. Vanha kikka.
- Anonyymi
Kuinka paljon yleensä juot päivässä
- Anonyymi
Ihan normaalisti juon mutta sitten vaikka kyläillessä pitää rajoittaa että ei tulisi aivan järjetön pissahätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaalisti juon mutta sitten vaikka kyläillessä pitää rajoittaa että ei tulisi aivan järjetön pissahätä.
Juu, juomista suosittelen vähentään reilusti hyvissä ajoin ennen kylään menoa. Itselläni se ainakin auttaa.
Myös koulupäivinä tulee vähennettyä juomista jottei koulussa tarvi vessaan mennä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, juomista suosittelen vähentään reilusti hyvissä ajoin ennen kylään menoa. Itselläni se ainakin auttaa.
Myös koulupäivinä tulee vähennettyä juomista jottei koulussa tarvi vessaan mennäSaatko oltua koulussa koko päivän pissaamatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko oltua koulussa koko päivän pissaamatta?
Juu. Hyvin pärjää kun jätän juomisen vähälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Hyvin pärjää kun jätän juomisen vähälle
Onko joskus kuitenkin jo rakko aivan täynnä koulun päätyttyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös koulupäivinä tulee vähennettyä juomista jottei koulussa tarvi vessaan mennäKäytkö kyläpaikoissa lainkaan pissalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joskus kuitenkin jo rakko aivan täynnä koulun päätyttyä?
Luokkaretkillä ja pitkinä koulupäivinä on yleensä kova hätä mutta pärjään kotiin asti. Kylässä vältän vessaan menoa viimeseen asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luokkaretkillä ja pitkinä koulupäivinä on yleensä kova hätä mutta pärjään kotiin asti. Kylässä vältän vessaan menoa viimeseen asti
Etkö luokkaretkellä ole käynyt vessassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kylässä kuitenkin joskus käynyt pissalla?
- Anonyymi
Mulla sama juttu kyläillessä ja tiedän tunteen kun on koko illan pissaamatta ja rakko jo aivan täynnä.
- Anonyymi
Ala käymään kusella ulkona. Alota vaikka metästä ja sitte alat vähitellen kusta esim. roskakatoksiin ja bussipysäkkien taakse. Saat olla yleensä rauhassa, mutta vähitellen alkaa kuitenkin tottua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809