Itse menin tuon.
Sain kyllä kaikki oikein. Ei vaikeakaan ollut. Kunhan keskittyy.
https://yle.fi/aihe/a/20-10005636
Jospa tässä vielä ominnokkineen pärjäilisi.
Kyllähän nuo pienet unohtelut, joista ei kovin huolissaan tarvitse olla, lisääntyyvät itse kullakin.
Sitten se elämä vaikeutuu, jos muistamattomuus alkaa arkea kovasti haittaamaan.
Muistipeli
13
298
Vastaukset
- Anonyymi
Oletkin tosi skarppi! Minä menin kolmannen kysymyksen jälkeen sekasin👍
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
!00% oli tulos, mutta kyllä jotain aina unohteleekin, tai ainakin varmistus paikallaan.
100% minullakin.
Vaatii pientä keskittymistä, tosin.Ajatukset saa kyllä pitää koossa ja näkömuististakin on apua.
Arjessa kyllä tuota Sel-lan manitsemaa varmistamista tulee tehtyä.
Esim. ulos lähtiessä tulee kurkattua keittiön ovelta, onko kaikki ok.
Amerikassa on otettu käyttöön joku uusi Alzheimerin lääke.
Ei kai sekään mikään varma nakki ole.
Aikahan nuo uutuudet vasta näyttää , mihin niistä on. Toiveikkuuttahan ne herättää.- Anonyymi
Kaik oli oikein,,,lapsellisen helppoja kysymyksiäki..
- Anonyymi
Sahanpurut pitää vaihtaa.
- Anonyymi
Liian helppo mittaamaan mitään. Muistinerot riensi paikalle 😂😂😂
Ne ovat helppoja, jos muisti ja keskittyminen toimii.
Ihan samanlailla on helppo virallinen muistitesti (Mini-mental) jos muisti toimii normaalisti.
- Anonyymi
En ole ihan varma muistinko vai päättelinkö tehtävät. En muista 🤯
- Anonyymi
Olen Muistimestari. 100% suoritus.
- Anonyymi
Minun näytölleni ei ilmestynyt kuin keltainen ruutu, jossa hämärästi vaaleampia kuvioita, jotka eivät esitä mitään.
Mkr.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623