Itse menin tuon.
Sain kyllä kaikki oikein. Ei vaikeakaan ollut. Kunhan keskittyy.
https://yle.fi/aihe/a/20-10005636
Jospa tässä vielä ominnokkineen pärjäilisi.
Kyllähän nuo pienet unohtelut, joista ei kovin huolissaan tarvitse olla, lisääntyyvät itse kullakin.
Sitten se elämä vaikeutuu, jos muistamattomuus alkaa arkea kovasti haittaamaan.
Muistipeli
11
475
Vastaukset
- Anonyymi
Oletkin tosi skarppi! Minä menin kolmannen kysymyksen jälkeen sekasin👍
!00% oli tulos, mutta kyllä jotain aina unohteleekin, tai ainakin varmistus paikallaan.
100% minullakin.
Vaatii pientä keskittymistä, tosin.Ajatukset saa kyllä pitää koossa ja näkömuististakin on apua.
Arjessa kyllä tuota Sel-lan manitsemaa varmistamista tulee tehtyä.
Esim. ulos lähtiessä tulee kurkattua keittiön ovelta, onko kaikki ok.
Amerikassa on otettu käyttöön joku uusi Alzheimerin lääke.
Ei kai sekään mikään varma nakki ole.
Aikahan nuo uutuudet vasta näyttää , mihin niistä on. Toiveikkuuttahan ne herättää.- Anonyymi
Kaik oli oikein,,,lapsellisen helppoja kysymyksiäki..
- Anonyymi
Sahanpurut pitää vaihtaa.
- Anonyymi
Liian helppo mittaamaan mitään. Muistinerot riensi paikalle 😂😂😂
Ne ovat helppoja, jos muisti ja keskittyminen toimii.
Ihan samanlailla on helppo virallinen muistitesti (Mini-mental) jos muisti toimii normaalisti.
- Anonyymi
En ole ihan varma muistinko vai päättelinkö tehtävät. En muista 🤯
- Anonyymi
Olen Muistimestari. 100% suoritus.
- Anonyymi
Minun näytölleni ei ilmestynyt kuin keltainen ruutu, jossa hämärästi vaaleampia kuvioita, jotka eivät esitä mitään.
Mkr.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat10316655Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1397380Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."874030Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k263002Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve692679Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin972277"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt992134Mitä Purra oikeasti sanoi ennen vaaleja...
...pienituloisten leikkaamisesta? Tässä se on. "Esimerkiksi se, mistä aiotaan leikata, perussuomalaisten ero muun muass1252115Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani132019Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382012