kun sodan uhka leijuu ilmassa ja Suomea uhkaillaan?
Mikä on fiilis,
19
274
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta pätkääkään. Minä nautin elämästä kaukana junttien suomesta kunnes lakkaan olemasta.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18170754U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
TOSI
PAHALTA
TUNRUU
IDIOOTIT
vähä-älyiset sota hullut
TAAS
VAUHDISSA
RAUHOTTUKAA
TE HULLUT IDIOOTIT
SODASTA ON VAIN VAHINKOA
SODAN ALOTTAJILLE ja SODAN URILLE jonka kimppuun
sotahullut hyökkää,
ssiä kärsii vain koko maailma,
miettikää
rauha olisi kaikille parempi, voisi turvalllisesti matkustella kehittää kultuuria tehdä rehellisesti kauppaa,
KAIKKI VOI HYVIN
ja
KANSAT ONNELLISIA ! - Anonyymi
Pahalta tuntuu. Pitää oikein siirtää ajatukset pois sodasta ja olla katsomatta liian monia uutisia. Toisaalta jo mietin, miten voin olla sodassa avuksi. Ruokavaraa on jonkin verran, mutta ei hirveän pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Ketkä uhkailevat Suomea?
Käsittääkseni USA, Ukrainan ja Suomen tuella uhkailee Venäjää.
Venäjä ei vahingossakaan ole ollut niin tyhmä, että lausuisi yhtäkään uhkailevaa viestiä.
Se tietty, esim. johdattelee omalle puolelleen rajaa joukottain maailman rikollisinta kermaa, surkeeta teeskennellen tuijottamaan yli rajapuomin: "Miksi puomit ei aukene meille? Onko rotumme syytä tää!?" 😶
Mutta, valinta on Suomen. Suomi itse avaa niille rajapuomit. Miksi? Koska Suomi katsoo niiden olevan tukea tarvitsevia reppanoita. Taluttaa islamisti-desantit vastaanottokeskuksiin, eikä siellä mitään puuroja tarjoilla, vaan kunnon kukkuralliset itämaista gourmeeta!
Venäjä ilmoitti, että siellä aiotaan vahvistaa Pietarin puolustusta. Ei tuo mikään uhkaus ole, vaan ystävällinen ilmoitus vihollisille. Muutoin ihan kiva de. Niin sitä pitää! Tuntuva kaupungin puolustus on aina viisas päätös. - Anonyymi
Olen ehkä eniten pettynyt Natoon, luulin liittymisemme Natoon heti rauhoittavan tilannetta mutta kävikin ihan toisin. Kenties koko Natoon liittyminen olikin vain suuri virhe. Suomeen en aio jäädä sodan jalkoihin tallottavaksi ja pommien ruuaksi. Uutena vuotena matkaan muutamaksi kuukaudeksi Espanjaan, jossa minulla pikkuinen asunto. Ja seuraan sieltä käsin tilannetta turvallisen matkan päästä. On sääli niitä, joilla ei pakopaikka Suomen rajojen ulkopuolella, ehkä teidän kannattaisi siirtyä Viron puolelle, siellä tarjoillaan rauhallista?
- Anonyymi
Onnekas sinä 👍 Kai se tuo Viro tulee olemaan mun osoite, ei pieni eläkkeeni kauemmas evakkoon riitä.
- Anonyymi
Missä sulle(kin) on luvattu ja sanottu, että Suomessa alkaa sota? Tarkista todellisuutesi.
- Anonyymi
Olkaamme nöyriä ja kiitollisia että USA ja KeskiEurooppa ovat isäntiämme
- Anonyymi
Minun isäntiäni he eivät ole. En kuulu NATO:on. En ole jenkki, millään mittarilla. Syödessäni käytän veistä ja haarukkaa, enkä taputa kirkossa.
Venäläiset eivät ole vihollisiani, vaan Lännen taholta valtaisan valheen ja vainon kohteena oleva naapurikansa, jota kohtaan itse tunnen ystävyyttä ja myötätuntoa.
Jenkkejä ja brittejä syvästi inhoan. Toisena vastenmielisyyteni kohteena ovat enintä Länttä huijanneet ukrainalaiset. Itseäni he eivät ole alunalkaenkaan huijanneet, eivätkä huijaa.
Olen edelleen hengessäni vapaa suomalainen.
Tosin Suomi itse on minut pettänyt.
"Kun joku petti sinut ensimmäisen kerran, se ei ollut sinun vikasi.
Mutta, jos hän petti sinut vielä toisenkin kerran: se oli sinun vikasi."
(Juutalainen mietelause)
Ajattelen itse. Ja puhun, niin kauan kuin tämä on mahdollista. Suomessa tosin kaiken aikaa vahvistuu sensuuri. "Sodassa ensimmäisenä kuolee totuus."
Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun isäntiäni he eivät ole. En kuulu NATO:on. En ole jenkki, millään mittarilla. Syödessäni käytän veistä ja haarukkaa, enkä taputa kirkossa.
Venäläiset eivät ole vihollisiani, vaan Lännen taholta valtaisan valheen ja vainon kohteena oleva naapurikansa, jota kohtaan itse tunnen ystävyyttä ja myötätuntoa.
Jenkkejä ja brittejä syvästi inhoan. Toisena vastenmielisyyteni kohteena ovat enintä Länttä huijanneet ukrainalaiset. Itseäni he eivät ole alunalkaenkaan huijanneet, eivätkä huijaa.
(Juutalainen mietelause)
Ajattelen itse. Ja puhun, niin kauan kuin tämä on mahdollista. Suomessa tosin kaiken aikaa vahvistuu sensuuri. "Sodassa ensimmäisenä kuolee totuus."
Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟Tuo on kyllä totta, nykyisin on jonkinlainen sensuuri mielipiteiden ilmaisussa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Juutalainen mietelause)
Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟Meinaat siis, että Putleri tekee pelkkää hyvää niiin Ukrainalle kuin muullekin maailmalle. Voisitko ottaa läpyt pois ohimoiltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
(Juutalainen mietelause)
Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟Onpa karmeaa ymmärtämättömän soopaa; puhut vapaudesta ja kannatat venäläistä valtiomallia, ja mollaat länsimaita. Olet yhtä pahoin aivopesty, kuin venäläisetkin Kremlin propagandalla.
- Anonyymi
Natosta en tiedä, mutta USA, pelote on hyvä suoja Suomelle, muuten Suomi olisi Venäjän Putiinin seuraava suupala..
- Anonyymi
Mitään sodan uhkaa ei ole missään uhkailtu. Se on iiihan ja aivan eri asia, että veli venäläinen, pimeä Putleri joukkoineen tekee kiusaa ja jäynää ja koettaa pelotella.
- Anonyymi
Vain IDIOOTIT on sota-hulluja
SOTA on SUURTA TYHMYYTTÄ
KAIKILLE OSAPUOLILLE,
niin hyökkäjälle kuin uriksijoutuneille valtiollekki,
RAUHOTTUKAA IDIOOTIT
putin on maailman hulluin idiootti,
hyökkäsi ukrainaan
nyt kaikki kärsii
venäjä tulee kärsimään eniten
mutta onhan se myös syllinenkin , koska hyökkäsi ukrainaan,
vanha sanonta
TYHMYYDESTÄ SAKOTETAAN,
joten kärsiköön omapa on syynsä, - Anonyymi
Se, että asetelma pitää muuttaa.
- Anonyymi
Enemmän huolettaa kuinka Purra ja Orpo hyökkää ansaitsematonta hyvinvointia vastaan. Jouluna pitäis kuulemma ottaa kalsarikännit. Otan perskännin.
- Anonyymi
Kun on plus 60v. elää jo päivän kerralla ja ei mieti mitään uhkaa. Elämää paljon takana ja koskaan ei tiedä milloin kuolee.Joten joulu mieltä kaikille ja älkää lähtekö negatiivisin ajatuksiin uhista ymm.Säästäkää siltä itsenne.voitte paljon paremmin.terv. Joulu pukin tonttu muori korva-tunturilta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623