Mikä on fiilis,

Anonyymi-ap

kun sodan uhka leijuu ilmassa ja Suomea uhkaillaan?

19

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kiinnosta pätkääkään. Minä nautin elämästä kaukana junttien suomesta kunnes lakkaan olemasta.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­y­­­m­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18170754U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      TOSI
      PAHALTA
      TUNRUU


      IDIOOTIT
      vähä-älyiset sota hullut
      TAAS
      VAUHDISSA

      RAUHOTTUKAA
      TE HULLUT IDIOOTIT
      SODASTA ON VAIN VAHINKOA
      SODAN ALOTTAJILLE ja SODAN URILLE jonka kimppuun
      sotahullut hyökkää,
      ssiä kärsii vain koko maailma,

      miettikää
      rauha olisi kaikille parempi, voisi turvalllisesti matkustella kehittää kultuuria tehdä rehellisesti kauppaa,
      KAIKKI VOI HYVIN
      ja
      KANSAT ONNELLISIA !

    • Anonyymi

      Pahalta tuntuu. Pitää oikein siirtää ajatukset pois sodasta ja olla katsomatta liian monia uutisia. Toisaalta jo mietin, miten voin olla sodassa avuksi. Ruokavaraa on jonkin verran, mutta ei hirveän pitkäksi aikaa.

    • Anonyymi

      Ketkä uhkailevat Suomea?
      Käsittääkseni USA, Ukrainan ja Suomen tuella uhkailee Venäjää.

      Venäjä ei vahingossakaan ole ollut niin tyhmä, että lausuisi yhtäkään uhkailevaa viestiä.

      Se tietty, esim. johdattelee omalle puolelleen rajaa joukottain maailman rikollisinta kermaa, surkeeta teeskennellen tuijottamaan yli rajapuomin: "Miksi puomit ei aukene meille? Onko rotumme syytä tää!?" 😶

      Mutta, valinta on Suomen. Suomi itse avaa niille rajapuomit. Miksi? Koska Suomi katsoo niiden olevan tukea tarvitsevia reppanoita. Taluttaa islamisti-desantit vastaanottokeskuksiin, eikä siellä mitään puuroja tarjoilla, vaan kunnon kukkuralliset itämaista gourmeeta!

      Venäjä ilmoitti, että siellä aiotaan vahvistaa Pietarin puolustusta. Ei tuo mikään uhkaus ole, vaan ystävällinen ilmoitus vihollisille. Muutoin ihan kiva de. Niin sitä pitää! Tuntuva kaupungin puolustus on aina viisas päätös.

    • Anonyymi

      Olen ehkä eniten pettynyt Natoon, luulin liittymisemme Natoon heti rauhoittavan tilannetta mutta kävikin ihan toisin. Kenties koko Natoon liittyminen olikin vain suuri virhe. Suomeen en aio jäädä sodan jalkoihin tallottavaksi ja pommien ruuaksi. Uutena vuotena matkaan muutamaksi kuukaudeksi Espanjaan, jossa minulla pikkuinen asunto. Ja seuraan sieltä käsin tilannetta turvallisen matkan päästä. On sääli niitä, joilla ei pakopaikka Suomen rajojen ulkopuolella, ehkä teidän kannattaisi siirtyä Viron puolelle, siellä tarjoillaan rauhallista?

      • Anonyymi

        Onnekas sinä 👍 Kai se tuo Viro tulee olemaan mun osoite, ei pieni eläkkeeni kauemmas evakkoon riitä.


      • Anonyymi

        Missä sulle(kin) on luvattu ja sanottu, että Suomessa alkaa sota? Tarkista todellisuutesi.


    • Anonyymi

      Olkaamme nöyriä ja kiitollisia että USA ja KeskiEurooppa ovat isäntiämme

      • Anonyymi

        Minun isäntiäni he eivät ole. En kuulu NATO:on. En ole jenkki, millään mittarilla. Syödessäni käytän veistä ja haarukkaa, enkä taputa kirkossa.

        Venäläiset eivät ole vihollisiani, vaan Lännen taholta valtaisan valheen ja vainon kohteena oleva naapurikansa, jota kohtaan itse tunnen ystävyyttä ja myötätuntoa.

        Jenkkejä ja brittejä syvästi inhoan. Toisena vastenmielisyyteni kohteena ovat enintä Länttä huijanneet ukrainalaiset. Itseäni he eivät ole alunalkaenkaan huijanneet, eivätkä huijaa.

        Olen edelleen hengessäni vapaa suomalainen.
        Tosin Suomi itse on minut pettänyt.

        "Kun joku petti sinut ensimmäisen kerran, se ei ollut sinun vikasi.
        Mutta, jos hän petti sinut vielä toisenkin kerran: se oli sinun vikasi."
        (Juutalainen mietelause)

        Ajattelen itse. Ja puhun, niin kauan kuin tämä on mahdollista. Suomessa tosin kaiken aikaa vahvistuu sensuuri. "Sodassa ensimmäisenä kuolee totuus."

        Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun isäntiäni he eivät ole. En kuulu NATO:on. En ole jenkki, millään mittarilla. Syödessäni käytän veistä ja haarukkaa, enkä taputa kirkossa.

        Venäläiset eivät ole vihollisiani, vaan Lännen taholta valtaisan valheen ja vainon kohteena oleva naapurikansa, jota kohtaan itse tunnen ystävyyttä ja myötätuntoa.

        Jenkkejä ja brittejä syvästi inhoan. Toisena vastenmielisyyteni kohteena ovat enintä Länttä huijanneet ukrainalaiset. Itseäni he eivät ole alunalkaenkaan huijanneet, eivätkä huijaa.

        Olen edelleen hengessäni vapaa suomalainen.
        Tosin Suomi itse on minut pettänyt.

        "Kun joku petti sinut ensimmäisen kerran, se ei ollut sinun vikasi.
        Mutta, jos hän petti sinut vielä toisenkin kerran: se oli sinun vikasi."
        (Juutalainen mietelause)

        Ajattelen itse. Ja puhun, niin kauan kuin tämä on mahdollista. Suomessa tosin kaiken aikaa vahvistuu sensuuri. "Sodassa ensimmäisenä kuolee totuus."

        Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟

        Tuo on kyllä totta, nykyisin on jonkinlainen sensuuri mielipiteiden ilmaisussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun isäntiäni he eivät ole. En kuulu NATO:on. En ole jenkki, millään mittarilla. Syödessäni käytän veistä ja haarukkaa, enkä taputa kirkossa.

        Venäläiset eivät ole vihollisiani, vaan Lännen taholta valtaisan valheen ja vainon kohteena oleva naapurikansa, jota kohtaan itse tunnen ystävyyttä ja myötätuntoa.

        Jenkkejä ja brittejä syvästi inhoan. Toisena vastenmielisyyteni kohteena ovat enintä Länttä huijanneet ukrainalaiset. Itseäni he eivät ole alunalkaenkaan huijanneet, eivätkä huijaa.

        Olen edelleen hengessäni vapaa suomalainen.
        Tosin Suomi itse on minut pettänyt.

        "Kun joku petti sinut ensimmäisen kerran, se ei ollut sinun vikasi.
        Mutta, jos hän petti sinut vielä toisenkin kerran: se oli sinun vikasi."
        (Juutalainen mietelause)

        Ajattelen itse. Ja puhun, niin kauan kuin tämä on mahdollista. Suomessa tosin kaiken aikaa vahvistuu sensuuri. "Sodassa ensimmäisenä kuolee totuus."

        Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟

        Meinaat siis, että Putleri tekee pelkkää hyvää niiin Ukrainalle kuin muullekin maailmalle. Voisitko ottaa läpyt pois ohimoiltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun isäntiäni he eivät ole. En kuulu NATO:on. En ole jenkki, millään mittarilla. Syödessäni käytän veistä ja haarukkaa, enkä taputa kirkossa.

        Venäläiset eivät ole vihollisiani, vaan Lännen taholta valtaisan valheen ja vainon kohteena oleva naapurikansa, jota kohtaan itse tunnen ystävyyttä ja myötätuntoa.

        Jenkkejä ja brittejä syvästi inhoan. Toisena vastenmielisyyteni kohteena ovat enintä Länttä huijanneet ukrainalaiset. Itseäni he eivät ole alunalkaenkaan huijanneet, eivätkä huijaa.

        Olen edelleen hengessäni vapaa suomalainen.
        Tosin Suomi itse on minut pettänyt.

        "Kun joku petti sinut ensimmäisen kerran, se ei ollut sinun vikasi.
        Mutta, jos hän petti sinut vielä toisenkin kerran: se oli sinun vikasi."
        (Juutalainen mietelause)

        Ajattelen itse. Ja puhun, niin kauan kuin tämä on mahdollista. Suomessa tosin kaiken aikaa vahvistuu sensuuri. "Sodassa ensimmäisenä kuolee totuus."

        Minä en ole sodassa. Siksi: "Puolesta Totuuden, Oikeuden!" 🌟

        Onpa karmeaa ymmärtämättömän soopaa; puhut vapaudesta ja kannatat venäläistä valtiomallia, ja mollaat länsimaita. Olet yhtä pahoin aivopesty, kuin venäläisetkin Kremlin propagandalla.


    • Anonyymi

      Natosta en tiedä, mutta USA, pelote on hyvä suoja Suomelle, muuten Suomi olisi Venäjän Putiinin seuraava suupala..

    • Anonyymi

      Mitään sodan uhkaa ei ole missään uhkailtu. Se on iiihan ja aivan eri asia, että veli venäläinen, pimeä Putleri joukkoineen tekee kiusaa ja jäynää ja koettaa pelotella.

    • Anonyymi

      Vain IDIOOTIT on sota-hulluja

      SOTA on SUURTA TYHMYYTTÄ
      KAIKILLE OSAPUOLILLE,


      niin hyökkäjälle kuin uriksijoutuneille valtiollekki,

      RAUHOTTUKAA IDIOOTIT

      putin on maailman hulluin idiootti,
      hyökkäsi ukrainaan
      nyt kaikki kärsii
      venäjä tulee kärsimään eniten
      mutta onhan se myös syllinenkin , koska hyökkäsi ukrainaan,
      vanha sanonta
      TYHMYYDESTÄ SAKOTETAAN,
      joten kärsiköön omapa on syynsä,

    • Anonyymi

      Se, että asetelma pitää muuttaa.

    • Anonyymi

      Enemmän huolettaa kuinka Purra ja Orpo hyökkää ansaitsematonta hyvinvointia vastaan. Jouluna pitäis kuulemma ottaa kalsarikännit. Otan perskännin.

    • Anonyymi

      Kun on plus 60v. elää jo päivän kerralla ja ei mieti mitään uhkaa. Elämää paljon takana ja koskaan ei tiedä milloin kuolee.Joten joulu mieltä kaikille ja älkää lähtekö negatiivisin ajatuksiin uhista ymm.Säästäkää siltä itsenne.voitte paljon paremmin.terv. Joulu pukin tonttu muori korva-tunturilta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe