Miten te jaksatte vuodesta toiseen syödä samaa ruokaa ja samoja herkkuja ja kuunnella samoja lauluja uudestaan ja uudestaan?
Minä en jaksa enään syödä laatikoita ja rosollia minä en jaksa syödä kinkkua .
Ja yksin, kun muutenkin olen aina kaikki joulut enkä saa lahjan lahjaa ja v###ttaa, kun kaikilla on niin kivaa ja minulle tämä kuukausi on piinavaa.
En edes jaksa itsekseni syödä joulu ruokia, koska oikeasti kyllästyttää koko turhanpäiväinen kulutusjuhla jossa toiset saa liikaa ja toisille ei anneta ollenkaan.
Olen kyllästynyt jouluun!
8
223
Vastaukset
- Anonyymi
Me syö mämmi Ja kuunnella Reijo Taipale laulu .
- Anonyymi
Alottaja! Et varmasti oo kyllästyny jouluun, kun saat viettää sen omalla tavallasi.
Tee siis vain sitä mistä nautit.
Heitä mainokset ja uudet IHKU- reseptit kiukaan pesään. Kato aurinkoa tähtiä ja kuuta, siinä jouluvalot valmiksi ripusteltuna.
- Anonyymi
Toiset syö pizzaa, kebabia sun muita porilaisia päivästä toiseen..
- Anonyymi
Mie taas oon kyllästynny leikkauksii vaik Luojanluomaa korjata ei kannatakkaa.
- Anonyymi
Tuo on kyllä painavaa faktaa,nimittäin nykyään kaikki joulut ovat olleet samanlaista kauppiaiden juhlaa ei väli oliko joulu tai juhanus tai vaikapa uusivuosi tai mitkä tahansa naamiaiset ne kaikki on kauppiaiden juhlia joilla ne kusettaa kansalaiaisilta vähät fyrkat pois,Ei se joulu enää ole sen ihmeempi päivä kuin mikään muukaan käydään vain haudoilla ja ollaan läheisten kanssa tovi jnee jnee ja loppu illata maistuu jo rattoisasti peikkojuoma ja otetaan vähän jo ehkä yhteenki ja naidaanki jos sattuu sellasta se elämä vaan on joulunaki
- Anonyymi
Ja lapsille ostetaan kallista kertakäyttö krääsää.
Olihan se kiva saada lahjoja lapsena, mutta en muista niistä puoliakaan, kun en koskaan saanut mitä oikeasti toivoin.
Nykyään lapset tuntuu saavan kaiken minkä haluavat taitavat vanhemmat joutua klarnalla ostamaan lapsilleen iPhonet ja pleikkarit ja synttäreillä saavatkin jo uuden puhelimen tai luuta hienoa .
Kengätkin nykyjään maksaa 400€ jotkut Niken airforcet . Ei ole järkeä tässä kuluttamisen riemussa enään, kun oikeasti ei edes tarvita mitään
- Anonyymi
Jos ei synny eikä ole mitään joulufiilistä, niin antaa olla vaan. Useimmille pieni valopilkku ja hengähdyshetki pimeimpään aikaan. Tämä pimeys tietysti saa myös ahdistujat ahdistumaan entisestään.
- Anonyymi
Mikä helvetti on kuvassa? https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010061318.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33484131 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12531Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692308- 1791935
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161502Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91351- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181771290RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601280Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421187