Miten te jaksatte vuodesta toiseen syödä samaa ruokaa ja samoja herkkuja ja kuunnella samoja lauluja uudestaan ja uudestaan?
Minä en jaksa enään syödä laatikoita ja rosollia minä en jaksa syödä kinkkua .
Ja yksin, kun muutenkin olen aina kaikki joulut enkä saa lahjan lahjaa ja v###ttaa, kun kaikilla on niin kivaa ja minulle tämä kuukausi on piinavaa.
En edes jaksa itsekseni syödä joulu ruokia, koska oikeasti kyllästyttää koko turhanpäiväinen kulutusjuhla jossa toiset saa liikaa ja toisille ei anneta ollenkaan.
Olen kyllästynyt jouluun!
8
236
Vastaukset
- Anonyymi
Me syö mämmi Ja kuunnella Reijo Taipale laulu .
- Anonyymi
Alottaja! Et varmasti oo kyllästyny jouluun, kun saat viettää sen omalla tavallasi.
Tee siis vain sitä mistä nautit.
Heitä mainokset ja uudet IHKU- reseptit kiukaan pesään. Kato aurinkoa tähtiä ja kuuta, siinä jouluvalot valmiksi ripusteltuna.
- Anonyymi
Toiset syö pizzaa, kebabia sun muita porilaisia päivästä toiseen..
- Anonyymi
Mie taas oon kyllästynny leikkauksii vaik Luojanluomaa korjata ei kannatakkaa.
- Anonyymi
Tuo on kyllä painavaa faktaa,nimittäin nykyään kaikki joulut ovat olleet samanlaista kauppiaiden juhlaa ei väli oliko joulu tai juhanus tai vaikapa uusivuosi tai mitkä tahansa naamiaiset ne kaikki on kauppiaiden juhlia joilla ne kusettaa kansalaiaisilta vähät fyrkat pois,Ei se joulu enää ole sen ihmeempi päivä kuin mikään muukaan käydään vain haudoilla ja ollaan läheisten kanssa tovi jnee jnee ja loppu illata maistuu jo rattoisasti peikkojuoma ja otetaan vähän jo ehkä yhteenki ja naidaanki jos sattuu sellasta se elämä vaan on joulunaki
- Anonyymi
Ja lapsille ostetaan kallista kertakäyttö krääsää.
Olihan se kiva saada lahjoja lapsena, mutta en muista niistä puoliakaan, kun en koskaan saanut mitä oikeasti toivoin.
Nykyään lapset tuntuu saavan kaiken minkä haluavat taitavat vanhemmat joutua klarnalla ostamaan lapsilleen iPhonet ja pleikkarit ja synttäreillä saavatkin jo uuden puhelimen tai luuta hienoa .
Kengätkin nykyjään maksaa 400€ jotkut Niken airforcet . Ei ole järkeä tässä kuluttamisen riemussa enään, kun oikeasti ei edes tarvita mitään
- Anonyymi
Jos ei synny eikä ole mitään joulufiilistä, niin antaa olla vaan. Useimmille pieni valopilkku ja hengähdyshetki pimeimpään aikaan. Tämä pimeys tietysti saa myös ahdistujat ahdistumaan entisestään.
- Anonyymi
Mikä helvetti on kuvassa? https://www.hs.fi/ruoka/art-2000010061318.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303651Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91718Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2271348Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1431015Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243915- 62908
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ69894Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98849