LTO-ilma oy

Anonyymi-ap

Onko LTO-ilma hyvä yritys voiko luottaa? Mitä kokemuksia? En löydä nettisivuja

25

3009

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekivät meidän -60 luvun taloon ilmanvaihdon tehostusremontin. Vehkeet ovat pelanneet loistavasti ja ilmanlaadun eron tuntee selvästi. Hinta kilpailijoiden kaltainen ja pojat tekivät hyvää jälkeä

      • Anonyymi

        Kauanko teillä ollut yrityksen laitteet?


      • Anonyymi

        Meillä sama homma.. yhtäkkiä muka asennuskalenteriin tuli ensiviikolle tilaa.. ei taida vaan töitä olla pojilla ja esitetään soittavan esimiehelle onko kalenterissa tilaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sama homma.. yhtäkkiä muka asennuskalenteriin tuli ensiviikolle tilaa.. ei taida vaan töitä olla pojilla ja esitetään soittavan esimiehelle onko kalenterissa tilaa

        Olivat käyneet erään vanhemman pariskunnan luona, mutta onneksi heillä vielä äly pelaa eivätkä olleet suostuneet remonttiin. Tämä täyttä teatteria oleva soitto muka jollekin asennusporukan esimiehelle on kyllä sarjassa erikoista kaupantekoa. Olivat sitten kuulema lähteneet ovet paukkuen, kun vastaus oli ollut ei taivutteluista ja "hinnan alennuksesta" huolimatta.


    • Anonyymi

      Onneksi en tehnyt samantien kauppoja, etsin samat laitteet netistä ja järkytyin millä ylihinnalla koittivat kaupata, tottakai työlle pitää hinta laskea mutta vaikka palkkaisin ulkopuolisen asentajan itse tilaamilleni laitteille tulisi silti monta tonnia halvemmaksi! Mutta eihän se ole tyhmä kuka pyytää vaan se kuka tuollaisesta maksaa

      • Anonyymi

        Itse en mikään expertti ole, mutta minulla on jonkun verran kokemusta ilmanvaihto-alalta ja satun näistä huonekohtaisista laitteista sen verran tietämään, että ne eivät todellakaan ole veljiä keskenään. En tiedä mitä laitteita ko. yritys myy, mutta en lähtisi suoraan sanomaan, että myyvät "törkeällä ylihinnalla" kun on kuitenkin hyvin mahdollista että sitä kotona itsekseen googlettelee puolet huonompia laitteita joissa on puolet vähemmän toimintoja.


      • Anonyymi

        Ei hitto. Meillä kävi kanssa sama, tunsin oloni kyllä huijatuksi kun tajusin kuinka röyhkeää ylihintaa he pyysivät ilmastonti potkureista.

        Onneksi poikani pelasti tilanteen ja perui LTO-ilma väkisin tekemät kaupat. Kuluttaja-asiamies kertoi että 14 päivää niin voi peruttaa kun laittaa vaan sähköpostilla ettei halua tilata. Kuulemma voi perua vaikka on laitteet jo asennettu. Olisi ollut minulle taloudellinen katastrofi joutua maksamaan montaa sataa euroa pienestä eläkkeestä joka kuukausi.

        Tilaamme ehkä saman remontin monta tonnia halvemmalla toiselta yritykseltä kun saimme jo paljon halvempia tarjouksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en mikään expertti ole, mutta minulla on jonkun verran kokemusta ilmanvaihto-alalta ja satun näistä huonekohtaisista laitteista sen verran tietämään, että ne eivät todellakaan ole veljiä keskenään. En tiedä mitä laitteita ko. yritys myy, mutta en lähtisi suoraan sanomaan, että myyvät "törkeällä ylihinnalla" kun on kuitenkin hyvin mahdollista että sitä kotona itsekseen googlettelee puolet huonompia laitteita joissa on puolet vähemmän toimintoja.

        Kyllä osaan samalla mallilla googlettaa mitä meille tarjosi..minä nyt tiedän että sinä olet yrityksen miehiä koska miksi kukaa teidän asiakas tulisi tänne kirjottelemaan..nuoria poikia rahankiilto silmissä laittaneet firman pystyyn


    • Anonyymi

      Mihin hintaan tarjosivat ja monta kappaletta laitteita ?

    • Anonyymi

      Löysin tämän ketjun kun etsin yrityksen nettisivuilta yhteystietoja kun olin mennyt edustajan käyntikortin hukkaamaan. Ompa kyllä värikkäitä kokemuksia :O En tiedä ollaanko mieheni kanssa sitten jotenkin sinisilmäisiä, mutta mielestäni erittäin tarkkaan ensin analysoitiin ilmanlaatu ja tarjottiin asiaan ratkaisua. En tiedä olisiko jostain sitten halvemmalla saanut mutta omasta mielestäni kyllä ero on kuin yöllä ja päivällä varsinkin nuorimman lapsemme huoneessa. Tähän ei näköjään kuvaa pysty liittämään, mutta meillä ainakin laitteet on kyllä nätisti laitettu ja asentaja osasi ainakin meidän kohdalla kyllä kaikkiin kysymyksiin vastata. Omasta puolestani voin sanoa, että ostaisin heiltä kyllä uudestaankin.

      • Anonyymi

        Oletpa taitava esittämään asiakasta.. taitaa otta teidän asennuskalenteri loppuvuoden tyhjä kun tarjottiin heti asennusta viikon päähän😂mukamas vapautui sairastapauksen takia ettekö tajua että se on huonoin yritys ja myyjien yleisin kikka. Jos yrityksellä menee hyvin ei tarvitse tulla ovelle, otan itse yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa taitava esittämään asiakasta.. taitaa otta teidän asennuskalenteri loppuvuoden tyhjä kun tarjottiin heti asennusta viikon päähän😂mukamas vapautui sairastapauksen takia ettekö tajua että se on huonoin yritys ja myyjien yleisin kikka. Jos yrityksellä menee hyvin ei tarvitse tulla ovelle, otan itse yhteyttä

        Tässä kohtaa meitäkin alkoi naurattaa, kun tosiaan otti yhteyttä johonkin kolmanteen kaveriin joka kertoi, että olisi yksi peruuntunut aika seuraavalle viikolle jos heti tekee kaupat. Laite on varmaan ihan ok, mutta työnhinta oli melkoisen kallista? Aijomme ostaa saman mittarin verkkokaupasta ja teemme omat mittaukset. Vähän epäilyttää nuo parin päivän mittaukset? Kannattaa ottaa hiukan itsekkin selvää ja miettiä rauhassa. Ei nuo laitteet eikä asentajat päivässä mihinkään katoa,siis jos on asialliset?


      • Anonyymi

        Kauanko teillä on olleet nuo laitteet? Ja onko mitattu nyt sitten myöhemmin?


    • Anonyymi

      LTO-ilma tarjosi meille ilmanvaihtoremonttia. Olimme hiukan epäileväisiä aluksi, mutta olimme aiemmin jo tiedostaneet, että talomme ilmanvaihto on puutteellinen. Sen tähden selvittelimme vaihtoehtoja, jotka olivat huonekohtainen iv-tehostus tai koko talon putkittaminen.

      LTO-ilman remontti oli selvästi halvempi kuin putkittaminen. Kotitalousvähennyksen jälkeen hinta muodostui järkeväksi. Halpahan se ei ollut, mutta niin vain ne kodin remontit maksavat.

      Työ tehtiin ajallaan ja lopputulos oli varsin hyvä. Ilmanlaadun eron tuntee melko nopeasti remontin jälkeen. Vaikka olimme jo huomanneetilmanlaadun parantuneen, tulivat he tekemään vielä jälkitarkastuksen ja mittaustuloksetkin olivat parantuneet.

      Erityisesti olemme pitänyt heidän kanssa helposta asioinnista. Yhteen koneista tuli jotain hämminkiä ja asentaja tuli samalla viikolla vaihtamaan vioittuneen osan ja synkronoimaan laitteet uudestaan.

      • Anonyymi

        Taitaa olla tämäkin myyjän kommentti?


    • Anonyymi

      Kävi nämä kaverit meilläkin käymässä, mielestäni mittaus oli ainakin luotettava sillä tulokset täsmäsi pöytäkirjaani täysin. Firman edustajakin oli asiallinen ja ammattitaitoinen.

      Päädyimme lopuksi tilaamaan 5 laitetta heiltä, katsotaan miten meidän tilanne muuttuu asennuksen jälkeen.

      • Anonyymi

        Mikä pöytäkirja sulla oli? Siis oliko sulla joku laite myös johon vertasit vai miten?


    • Anonyymi

      Kyllä löytyy ihan tuolla google haulla ja löytyy myöskin taloustiedot sekä viime vuoden liikevaihtotiedot ym.ym

    • Anonyymi

      Tänään kävi edustaja tekemässä tarjouksen neljästä laitteesta.
      Teknisesti tuo vaikutti aivan järkevältä systeemiltä. Ei tarvitse mitään kanavointia tehdä, eikä iv-konetta mihinkään asentaa, ei myöskään johdotuksia sähkölle.
      Jäi kyllä jotain kysymyksiä jäljelle, mutta jospa tuosta selvä tulisi.
      En tehnyt vielä kauppoja.

      • Anonyymi

        Clas ulsonillla on nuo mittarit tarjouksessa vähän päälle 100 euroa. Käytiin kans hakemassa oma. Ihan järkeenkäypiä selityksiä oli pojilla, mutta hiukan suolanen hinta tolla työllä. Jäätiin kans pohtimaan, kun samoja laitteita saa myös muualtakin ja asennus ei ole kummonen.


      • Anonyymi

        Kyllä niihin sähkö tulee.


    • Anonyymi

      Samaa tavaraa eri paketissa kuin nämä freshin, ilmanvaihtokuntoon ja mitä niitä nyt on.

    • Anonyymi

      Täysin normaali kuva jäi firmasta. Hommat hoidettiin mistä sovittiin ja pakettiin kuului kaikki mistä maksoimme.

    • Anonyymi

      Kyllä näistä oli hyvin hankalaa päästä eroon, kun kerran taloon pääsivät. Myyntimies piti usean tunnin myyntipuhetta.

      Heidän myymänsä laitteet ovat samoja, joita markkinoilta saa reilusti alle tonnilla kappale. Siihen päälle asennus, joka kestää max yhden työpäivän. (Näiden asentaminen itse ei ole mikään hankala homma.) Siitä voi jokainen laskea, minkälaisilla katteilla suunnilleen mennään heidän tarjoamillaan hinnoilla.

      • Anonyymi

        Mikä se hinta oli ja montako laitetta?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1969
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1291
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1165
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    10. 10
      980
    Aihe