Mikä idea ja tarve kyseisellä ominaisuudella on? HD puhelu?...
Onko kyseessä kuten WhatsApp joka kulkee netissä?
VoLTE käytännössä?
8
259
Vastaukset
- Anonyymi
Sen pitäisi parantaa puhelujen äänenlaatua ja kytkeytymisnopeutta sekä mahdollistaa hyvälaatuinen suora videotoisto nopeassa 4G(LTE)-verkossa. Käytännössä kuitenkin jos puhelimen 4G-yhteys on epävakaa (mitä se valitettavan usein mobiilidataa käytettäessä on), niin VoLTE:n käyttö saattaa sitten katkoa puheluja.
- Anonyymi
Itseasiassa ei katkaise. Nyt kun 3G on poistunut niin puhelin käyttäisi muuten 2G yhteyttä joka on paljon hitaampi ja alttiimpi häiriöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa ei katkaise. Nyt kun 3G on poistunut niin puhelin käyttäisi muuten 2G yhteyttä joka on paljon hitaampi ja alttiimpi häiriöille.
Ehkä sinulla ei katkaise. Minulla kyllä katkoo johtuen nimenomaan 4G-verkon ongelmista. VoLTE:n kun pistää pois päältä, niin ei enää pätki puhelut. 2G eli GSM on tietysti hitaampi, mutta päinvastoin kuin sanot, niin se on huomattavasti 4G:ä vakaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinulla ei katkaise. Minulla kyllä katkoo johtuen nimenomaan 4G-verkon ongelmista. VoLTE:n kun pistää pois päältä, niin ei enää pätki puhelut. 2G eli GSM on tietysti hitaampi, mutta päinvastoin kuin sanot, niin se on huomattavasti 4G:ä vakaampi.
Ei ole katkeillut eikä kellään muullakaan jotka tunnen..
- Anonyymi
Puhelun lisäksi menee ilmeisemmin myös data maksua eli kertoimella mitä minuutti maksut!... HD maksaa jo puheluissakin ilman perusteita?
- Anonyymi
Ei mene sellaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene sellaista
Meneepäs! Ei tosin haittaa kun on rajaton data:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014