Kellään tietoa miksi räätykänmäessä tänään pari poliisipartiota kilpien ja luotiliivien kanssa pyörinyt hänninkujalla?
Vastaukset 12
- Anonyymi
no se hullu nä........ siel !
- Anonyymi
Mikä hullu nä? Yksityisasuntoon mielestäni rynnäkkö tehtiin, mutta olisi kiva tietää mistä syystä
- Anonyymi
Räätsikässä sattuu sekä tapahtuu, sakka asuu siellä.
- Anonyymi
Ai Hänninkujalla? Siellähän on omakotitaloja! Asuuko kaupungin sakka niissä? Mistä tiedät vai oliko tarkoitus vain mustamaalata ihmisiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Hänninkujalla? Siellähän on omakotitaloja! Asuuko kaupungin sakka niissä? Mistä tiedät vai oliko tarkoitus vain mustamaalata ihmisiä?
Höpö höpö Hänninkujalla ei ole omakotitaloja
- Anonyymi
Voisiko liittyä? https://www.aamuposti.fi/paikalliset/6455820
- Anonyymi
Tuskin kun ketju aloitettu 19.12.23
- Anonyymi
Ei liity.
- Anonyymi
kai siellä joku huumehemmo on taas aseilla uhonnu ehkä, ei mitää faktaa ole
- Anonyymi
Riihimäellä on niin turvallista asua.
- Anonyymi00012
ne, joilta on henki lähtenyt, eivät voi enää vättää vastaan
- Anonyymi00013
Räätsikkä on aika rivo mesta !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3131241- 95979
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh19656Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh4594- 64588